Don_tirri kirjoitti:RKO Orton kirjoitti:Power Of Lesnar kirjoitti:Minusta Kurt on yksi tylsimmistä painijoista.
-MINUN mielipide.
Poika tarkoitatko painitaitoja vai hänen nykyistä gimickiä? Jos mies voittaa
kunnon painissa murtuneella niskalla Olympia kultaa niin miten hän voi olla surkea painija? Ei moni WWE:ssä pystyisi samaan tuskin kukaan tai edes WWF:ssä tai WWWF:ssä olisi ollut kavereita jotka olisivat voineet tehdä saman.
Pieni korjaus... Kurt ei paininut finaalia murtuneella niskalla vaan jonkun karsintamatsin... tai ainakin näin olen kuullu
Vaikka monessa lajissa tapahtuukin näitä "ihmeparantumisia", niin tuskin tuo on mahdollista.
Ja PoL voisi perustella enemmän MIELIPITEITÄÄN.
Myönnän, että nykyinen Anglen gimick on aivan surkea, mistä tuommoisen WWE edes keksi. Minusta Angle oli parhaimmillaan silloin 2001 vuonna, kun hänellä oli kunnon feudi Austinin kanssa ja Unforgiven 01 oli sitten riemukas PPV..
Eihän ton Anglen gimmick loppujen lopuksi ole muuttunut. Alusta asti hän on esittänyt vihattua / pidettyä olympiasankaria mitaleineen ja USA:n väritykseltään. Hänelle on tullut vain uusia puolia esiin.
Pakko myöntää, että Angle oli ensimmäinen henkilö, jota fanitin oikein urakalla. Siitä kertoo jo se, että lainatessani KYR:ia (ja kun en hyvin vielä hallinut peliä), niin en uskaltanut ottaa Anglea, koska en halunnut minun sankarini hävitä matsia. Can you dig that Suckah?!?
Muistan hyvin kuinka Anglelta huijattiin vyö, kiitos Austinin ja Regalin. Angle tuli vihoissaan hakkaamaan Alliancen porukkaa ja meikäläinen oli aivan innoissaan.
Ja Anglen yllättävä kääntyminen heeliksi ja Alliancen puolelle sai minut niin ärtyneeksi silloin, että loppuillan olin aivan vihainen.
Edelleen olen suuri Kurt Angle-mark ja tulen aina olemaan.
RKO Orton on oikeassa, että Austinin kanssa feudi v. 2001 oli aivan mahtava. Sen jälkeenkin Anglella on ollut hyviä feudeja, mutta minun mielestäni ei ole yltänyt tuon tasolle.
Kurt Angle on aivan mahtava painija ja toivon mukaan tullaan joskus tulevaisuudessa näkemään HoF:ssa.
EDIT: Ja Spamhammaren voisi vähentää näsäviisastelua ja spämmäystä. Siis oikeesti, jos pieni kirjoitusvirhe, niin heti pakko tulla siitä nipottamaan? Ota ensi kerralla vaikka PM:tä jos tuommoinen harmiton virhe sinua häiritsee. Nyt olet kai tyytyväinen, kun korjasin.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.