Kurt Angle

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ti 07.06.2005 22:04

Kameli kirjoitti:Hehhee. Mitäs mieltä olette mieltä Anglen nykyisestä pervo-gimmickistä? Aika pervoa. Ihme että Bookster ja Sharmell suostuivat tuohon. Mahtavat saada hyvät rahat?
Mikseivät olisi suostuneet? Kyllä minä ainakin voisin tuollaiseen suostua.
Trollhammaren kirjoitti:Kurtista nyt en niin hirveästi pidä, kun hän tuon pervo-gimmickin sai.
Tuo pervo-gimmickhän sopii Angelle kuin nakutettu! Hänen "anteeksipyyntönsäkin" oli todella hauskaa katsottavaa kaikkine puuskahduksineen ja silmän kiilumisineen.
Rotta.

RKO Orton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RKO Orton » Ke 08.06.2005 18:35

Minä ainenkin pidin enemmän Angle ensimmäisestä gimickistä joka oli kolmen I:n kunnioittaminen eli Intensityn, Integrityn, Intelligencen. kunnioittaminen.
Rko does the job..

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » Pe 10.06.2005 06:35

Trollhammaren kirjoitti: Kurtista nyt en niin hirveästi pidä, kun hän tuon pervo-gimmickin sai.
En sanoisi että se varsinainen Gimmic on, yksi puoli Anglesta lisää. Sama Anglehan se on koko ajan ollu, mutta se on vähän syvempi kun muut. Mitalien lisäks sillä ei varsinaista gimmiciä ookaan

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Pe 10.06.2005 09:59

Onpas. Väärinymmärretty amerikkalainen sankari.

Power Of Lesnar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Power Of Lesnar » La 11.06.2005 21:34

Minusta Kurt on yksi tylsimmistä painijoista.
-MINUN mielipide.

RKO Orton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RKO Orton » La 11.06.2005 23:04

Power Of Lesnar kirjoitti:Minusta Kurt on yksi tylsimmistä painijoista.
-MINUN mielipide.
Poika tarkoitatko painitaitoja vai hänen nykyistä gimickiä? Jos mies voittaa kunnon painissa murtuneella niskalla Olympia kultaa niin miten hän voi olla surkea painija? Ei moni WWE:ssä pystyisi samaan tuskin kukaan tai edes WWF:ssä tai WWWF:ssä olisi ollut kavereita jotka olisivat voineet tehdä saman.
Rko does the job..

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 11.06.2005 23:14

RKO Orton kirjoitti:
-MINUN mielipide.
Poika tarkoitatko painitaitoja vai hänen nykyistä gimickiä? Jos mies voittaa kunnon painissa murtuneella niskalla Olympia kultaa niin miten hän voi olla surkea painija? Ei moni WWE:ssä pystyisi samaan tuskin kukaan tai edes WWF:ssä tai WWWF:ssä olisi ollut kavereita jotka olisivat voineet tehdä saman.
POL sanoi Anglea tylsäksi painijaksi, ei huonoksi. Hänen viestissään oli hyvin perusteltu, miksi Angle on hänen mielestään tylsä painija. Ymmärrän kyllä, että varsinkin uudemmat WWE-fanit sanovat Kurtin tyyliä tylsäksi, sillä en minäkään siitä heti pitänyt, kun tutustuin painiin. Aluksi se vaan on tyylikkämpää kun isot hossit hakkaavat toisiaan. Kyllä sinäkin POL vielä joskus pystyt arvostamaan kunnon painia, mitä Angle eittämättä tarjoaa.
WE BACK YA'LL?!

Don_tirri

Viesti Kirjoittaja Don_tirri » Su 12.06.2005 10:29

RKO Orton kirjoitti:
-MINUN mielipide.
Pieni korjaus... Kurt ei paininut finaalia murtuneella niskalla vaan jonkun karsintamatsin... tai ainakin näin olen kuullu

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » Su 12.06.2005 10:37

Ja se parani siinä välissä maagisesti?
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

4 Real
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4 Real » Su 12.06.2005 10:38

Don_tirri kirjoitti: Pieni korjaus... Kurt ei paininut finaalia murtuneella niskalla vaan jonkun karsintamatsin... tai ainakin näin olen kuullu
Siis jos tuo karsintamatsi on ollut ihan siellä olympialaisissa, eikä ennen olympialaisia. Niin silloinhan Kurt on voittanut myös finaalin niska murtuneena, koska ei niska voi ehtiä parantua olympialaisten aikana.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Real's Prison

Power Of Lesnar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Power Of Lesnar » Su 12.06.2005 11:14

Jack DiBiase kirjoitti:
RKO Orton kirjoitti:
-MINUN mielipide.
POL sanoi Anglea tylsäksi painijaksi, ei huonoksi. Hänen viestissään oli hyvin perusteltu, miksi Angle on hänen mielestään tylsä painija. Ymmärrän kyllä, että varsinkin uudemmat WWE-fanit sanovat Kurtin tyyliä tylsäksi, sillä en minäkään siitä heti pitänyt, kun tutustuin painiin. Aluksi se vaan on tyylikkämpää kun isot hossit hakkaavat toisiaan. Kyllä sinäkin POL vielä joskus pystyt arvostamaan kunnon painia, mitä Angle eittämättä tarjoaa.
No onhan se Angle ihan hyvä, surkeaksi ei voi väittää mutta mielestäni tylsä ja vielä kun sai tuon todella ärsyttävän gimmickin.

RKO Orton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RKO Orton » Su 12.06.2005 12:13

Power Of Lesnar kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:
RKO Orton kirjoitti: Poika tarkoitatko painitaitoja vai hänen nykyistä gimickiä? Jos mies voittaa kunnon painissa murtuneella niskalla Olympia kultaa niin miten hän voi olla surkea painija? Ei moni WWE:ssä pystyisi samaan tuskin kukaan tai edes WWF:ssä tai WWWF:ssä olisi ollut kavereita jotka olisivat voineet tehdä saman.
No onhan se Angle ihan hyvä, surkeaksi ei voi väittää mutta mielestäni tylsä ja vielä kun sai tuon todella ärsyttävän gimmickin.
Myönnän, että nykyinen Anglen gimick on aivan surkea, mistä tuommoisen WWE edes keksi. Minusta Angle oli parhaimmillaan silloin 2001 vuonna, kun hänellä oli kunnon feudi Austinin kanssa ja Unforgiven 01 oli sitten riemukas PPV.. :wink:
Rko does the job..

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » Su 12.06.2005 13:32

Don_tirri kirjoitti:
RKO Orton kirjoitti:
-MINUN mielipide.
Pieni korjaus... Kurt ei paininut finaalia murtuneella niskalla vaan jonkun karsintamatsin... tai ainakin näin olen kuullu
Vaikka monessa lajissa tapahtuukin näitä "ihmeparantumisia", niin tuskin tuo on mahdollista.

Ja PoL voisi perustella enemmän MIELIPITEITÄÄN.
Myönnän, että nykyinen Anglen gimick on aivan surkea, mistä tuommoisen WWE edes keksi. Minusta Angle oli parhaimmillaan silloin 2001 vuonna, kun hänellä oli kunnon feudi Austinin kanssa ja Unforgiven 01 oli sitten riemukas PPV..
Eihän ton Anglen gimmick loppujen lopuksi ole muuttunut. Alusta asti hän on esittänyt vihattua / pidettyä olympiasankaria mitaleineen ja USA:n väritykseltään. Hänelle on tullut vain uusia puolia esiin.

Pakko myöntää, että Angle oli ensimmäinen henkilö, jota fanitin oikein urakalla. Siitä kertoo jo se, että lainatessani KYR:ia (ja kun en hyvin vielä hallinut peliä), niin en uskaltanut ottaa Anglea, koska en halunnut minun sankarini hävitä matsia. Can you dig that Suckah?!?

Muistan hyvin kuinka Anglelta huijattiin vyö, kiitos Austinin ja Regalin. Angle tuli vihoissaan hakkaamaan Alliancen porukkaa ja meikäläinen oli aivan innoissaan.

Ja Anglen yllättävä kääntyminen heeliksi ja Alliancen puolelle sai minut niin ärtyneeksi silloin, että loppuillan olin aivan vihainen.

Edelleen olen suuri Kurt Angle-mark ja tulen aina olemaan.

RKO Orton on oikeassa, että Austinin kanssa feudi v. 2001 oli aivan mahtava. Sen jälkeenkin Anglella on ollut hyviä feudeja, mutta minun mielestäni ei ole yltänyt tuon tasolle.

Kurt Angle on aivan mahtava painija ja toivon mukaan tullaan joskus tulevaisuudessa näkemään HoF:ssa.

EDIT: Ja Spamhammaren voisi vähentää näsäviisastelua ja spämmäystä. Siis oikeesti, jos pieni kirjoitusvirhe, niin heti pakko tulla siitä nipottamaan? Ota ensi kerralla vaikka PM:tä jos tuommoinen harmiton virhe sinua häiritsee. Nyt olet kai tyytyväinen, kun korjasin.
Viimeksi muokannut The Blasterpiece, Su 12.06.2005 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

myrkkymara

Viesti Kirjoittaja myrkkymara » Ke 15.06.2005 12:12

Kyllä hän paini.

Kurt Angle on lähiaikoina saanut enemmän uskottavuutta. Niihin aikoihin sitä ei ollut paljon kun hän oli vielä Eddien kaveri. Sitten kun heille tuli välirikko, niin sitten tuli Kurtillekin paljon enemmän uskottavuutta. Kurt on monen asian takia kiinnostava painija. Hänellä on hyvä tunnari, hän on hyvä painimaan ja omaa hienot finisherit ja hänhän on tietenkin WWE:n ainoa olympia- mitalisti.
Goner on oikeasti mukava tyyppi, ja kaiken lisäksi hauska!

HHH The Game

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » To 16.06.2005 12:14

Kurt Angle on kyllä todella taitava ja tekninen painija. Omaa hyvin painin perus liikkeitä ja Erikoiset ovat tehokkaita. Kurt Anglesta olen pitänyt varmaan siitä asti kun miehen matseja olen nähnyt. Angle on hyvä Heel ja myös hyvä Face.

Angle on otellut hyviä matsejakin esim itse pidin Angle VS Rey Summer Slam 2002 matsista. Se oli myös hyvä Storyline jossa Angle ja Benoit pakotettiin Tag Teamiksi, vaikka he eivät tulleet oikein keskenään toimeen. Halloween jakso oli hyvä kun molemmat olivat auttaneet toistensa vastustajiaan ja sen jälkeen he ottivat siellä pukuhuoneessa yhteen. Se oli hyvä kun Angle alkoi riehua, koska etsi Benoitia. Kun se Scream ukko tuli siihen ja otti maskin pois päästä ja sanoi I Love U siinä kohtaa repesin totaalisesti.
Spoiler: näytä
Se oli huono Anglen vaihdossa RAW:iin, että kun Benoit meni Smackkiin niin emme näe enää hyviä Benoit VS Angle Feudeja.
Semmoista tällä kertaa.
Vexi on velkaa

Memory

Viesti Kirjoittaja Memory » To 16.06.2005 13:24

Angle ei missään mielessä ole tylsä kun aktotaan esim. feudeista (Austin vs. Angle.. jne. mutta matseissaan hän on minusta tylsä,minua ei kiinnosta katsoa sellaisia matseja mistä löytyy sitä anglen ns. "mattopainivääntöä" ja älkää nyt tulko pitämään mitään, " hei, kyllä vielä joskus tiiät painin todelliset tähdet".

Mutta, löytyyhän Kurtilta hyviäkin matseja, Austin & Angle feudi- aijoilta tuli hyviä matseja jne. mutta silti Angle on yksi suosikeistani.

HHH The Game

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » To 16.06.2005 13:26

Memory kirjoitti:" hei, kyllä vielä joskus tiiät painin todelliset tähdet".
.
Kyllä sä vielä tuut tietämään painit todelliset tähdet 8) .
Vexi on velkaa

Lumihiutale

Viesti Kirjoittaja Lumihiutale » To 16.06.2005 14:59

vaikka Anglella onkin nyt tämä pervo-Angle gimmick, tulee hän varmasti lopettamaan uransa vielä facena, ja todennäköisesti face-gimmickiä ennen vielä kunnon heelinä, jolloin hän kerää myös hurrauksia. Kurt Angle vs. Triple H olisi kyllä näkemisen arvoinen, vaikka Triple H ei painia niin hyvin osaakkaan, mutta jo hypetys olisi varmasti kaunista katsottavaa. Anglella näyttää menevän nykyään hyvin, joten tuskin hän ihan vähään aikaan (onneksi) lopettaa. Toivottavasti WWE älyää ottaa nopeasti tuon pervo-Angle gimmickin pois käytöstä, siitä ei kärsi ketään muu kuin Angle itse.
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."

-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia

Baneslayer

Viesti Kirjoittaja Baneslayer » Su 24.07.2005 09:12

Itse toivon Kurt Anglen seuraavaksi menevän WWE vyön perään tai Intercontinental vyön perään ja voittavan kyseisen vyön, mielestäni hän voisi ansaita vyön vielä kerran. Hän on loistava mattopainija ja häntä on mukava katsella kehässä. Mutta mestaruus Anglelle mieluummin kuin Tripsulle. Toisella näistä sentään on ollut se mestaruus "muutaman" kerran useammin :D

Black

Viesti Kirjoittaja Black » Su 24.07.2005 09:41

Onhan Angle ihan hyvä, kunhan joku kantaa hänet hyvään matsiin, esim. Viscera.
Kova porukka.

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » Su 24.07.2005 11:18

Black puhuu asiaa. Angle on parhaillaan ketä tahansa vastaan
Palannut kuolleista 2015

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » Su 24.07.2005 11:38

Black kirjoitti:Onhan Angle ihan hyvä, kunhan joku kantaa hänet hyvään matsiin, esim. Viscera.
Voisiko joku uppia tuon?
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

Kratos

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 30.07.2005 17:18

me/ wanna see! Olihan Kurt vs. Mark Henrykin aikoinaan oikea ***** klassikko.. :roll:
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Black

Viesti Kirjoittaja Black » Su 31.07.2005 20:05

Kurt on hyvä sekä facena että heelina. On hän kumpi tahansa, häntä ei voi vihata. Hän on myös roolimalli, kuten tiedämme. Ei juuri kiroile. Hän haukkuukin poruukkaa pässeiksi, tai muiksi raparperiämpäreiksi, muttei koskaan käytä mitään "You are a f`n piece of..." -juttuja. Kurt osaa facena sähköistää hyvin yleisön, laajan liikevalikoimansa ansiosta.

Mikäs on muuten tämä juttu Kurtin ja Kingin välillä? King tuntuu pitävän hänestä aika paljon.
Kova porukka.

RKO Orton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RKO Orton » Su 31.07.2005 20:10

Black kirjoitti:Mikäs on muuten tämä juttu Kurtin ja Kingin välillä? King tuntuu pitävän hänestä aika paljon.
En ole ihan varma, mutta King kehui todella paljon Anglea 02 Rumblessa. Ja muistan, kun J.R sanoi:"Here comes Kings favourite to win it all."
Rko does the job..

Vastaa Viestiin