Royal Rumble '16

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
Vastaa Viestiin
eCiuj

Royal Rumble '16

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Pe 29.01.2016 23:56

Mitäs kettua, täällä ollut edes ketjua pystyssä. Rumble kuitenkin yksi "isosta neljästä".

Suunnilleen vuosi sitten painin aktiivinen seuraaminen loppui. Oikeastaan juuri Royal Rumble, vuosimallia 2015, katkaisi pitkän putken. Näet se oli ensimmäinen PPV, joka jäi katsomatta. Armeijan loputtua oli täysi aikomus alkaa seurata painia taas aktiivisesti mutta niin se vain jäi, osittain ajanpuutteen osittain ihan kiinnostuksen puutteen takia. Yhden Raa’an katsoin enkä sen enempää siihen hätään. Wikipediasta olen lukenut vähän mitäs ympyröissä on tapahtunut. Mitä arvon foorumiamme olen satunnaisesti lueskellut, niin paini on tainnut aika monen muunkin ohjelmistosta kadota.

Hetken mielijohteesta viime viikon puolella otin vähän selvää missä mennään ja ilmeni, että Royal Rumble oli tulevana sunnuntaina. Kiinnostuin ja maanantaina pistin nettiyhteyden laulamaan ja Rumblen lataukseen. Nyt näin perjantai-iltana löysin aikaa istuuntua ja pistää painit pyörimään.

Alkuun pieni huomio, miksi WWE nykyään kierrättää tuota samaa viikottaisten show’ien stagea myös PPV:issä? Jotenkin vähän syö fiilistä. Noh, pieni juttu. Alun hypevideo teki tehtävänsä, niissä WWE on selvästi yhä huippu.

Kevin Owens on minulle hyvinkin uusi tuttavuus. Olen lukenut kuinka hän selätti Cenan puhtaasti ja aikoinaan oli NXT:ssä kova luu. Ulkonäöllisesti ei mikään ihmeellinen kaveri, mutta Ambrosen kanssa vähän “hardcoremmassa” ottelumuodossa vakuutti minut. Toki vastustaja (Ambrose) oli elementissään ja hyvä, mutta kyllä Owenskin oli jees. Ehkä turhan paljon oli turpaanottavassa roolissa, mutta todennäköisesti nämä kaverit ovat jo pari matsia otelleet enkä antanut sen häiritä.

New Daysta olen lukenut paljon hyvää, vaikkakin debytoidessaan (jolloin aktiivisesti vielä seurasin) antoivat umpipaskan ensivaikutelman. Ja pakko myöntää, ihan hauskasia olivat. Usot ovat yhä “samaa vanhaa”, ei hyvällä tavalla.

Hyvä, että Del Rio on takaisin. Eteenkin kun WWE:ssä ymmärtääkseni on paha loukkaantumissuma. Kalisto minulle täysin tuntematon nimi, hieman Rey Mysterio 2.0. haisee allekirjoittaneelle. Taitavasti paini kuitenkin ja yleisö meni sekaisin kun hän voitti.

En häpeä myöntää ettei diivojen mestaruusottelu kiinnostanut tippaakaan.

Sitten itse pääotteluun! Romanin saama reaktio hyvin mielenkiintoinen. Ei ole herra vieläkään lyönyt läpi. Itse ottelusta nyt ei tietenkään ole paljoa kommentoitavaa, hauskaahan rumblea on katsoa aina. Mainintoja:
- R-Truthin piti pelätä korkeaa?
- Jericholle tullut muutama lisäkilo.
- AJ Styles myy upeasti.
- Lesnar on yhä kone.
- The Miz 5/5.
Triple H:n voitto kova temppu, pitäisikö katsastaa maanantain Raw? Cenan loukkaannuttua WWE:n kirkkain kärki on melkeinpä täysin sivussa, mielestäni fiksu veto WWE:ltä nostaa Triple H kuvioihin ja ihan mestariksikin saakka. Tämä ei siis kuitenkaan tule sellaisen suusta kuka olisi koko vuoden katsonut tuotetta.

Tykkäsin. Kolme tuntia oli pitkä aika, mutta viihdyin. Mielestäni show oli kokonaisuudessaan hyvä, ottelut ennen itse pääottelua olivat ihan katsottavia vaikken täysin perillä kuvioista ollutkaan ja olihan tunnin rumblekin mukavaa viihdettä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Vastaa Viestiin