Royal Rumble 2013 - Liveseuranta
Royal Rumble 2013 - Liveseuranta
Useita käyttäjiä rakkaan sisäsiittoiselta foorumiltamme on tietojeni mukaan katsomassa ensi yönä kello 3.00 Suomen aikaa alkavan Kuninkaallisen Räminän livenä, joten katsoin aiheelliseksi pistää pystyyn liveseuranta-ketjun, jossa voidaan pysyä enemmän "chat"-tyylisellä linjalla. Lisäksi itse pääaihe pysyy siistimpänä ja sinne voidaan laittaa myöhemmin kokonaisarviota tapahtumasta yksittäisten viestien sijaan.
Mietin myös mahdollista live-seurantaa IRC:ssä, mutta kanavasta pitäisi sopia. Ehdotuksia?
Mietin myös mahdollista live-seurantaa IRC:ssä, mutta kanavasta pitäisi sopia. Ehdotuksia?
hevosen k**pä
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: Royal Rumble 2013 - Liveseuranta
Trol... eiku späm... siis v***u. Kirjoitellaan tänne vaan.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
#vp.spoilers-kanavalla ainakin joskus pidettiin liveseurantaa pystyssä kolmen miehen voimin. Saa nähdä jaksaako itse kukkua hereillä. luultavasti ei, mutta mahdollisesti kyllä.
We need CM Punk!
Tuota itsekin mietin, sillä tuo taitaa olla se #WWE.fin liveseurantakannu. Sinne siis.Jers1 kirjoitti:#vp.spoilers-kanavalla ainakin joskus pidettiin liveseurantaa pystyssä kolmen miehen voimin. Saa nähdä jaksaako itse kukkua hereillä. luultavasti ei, mutta mahdollisesti kyllä.
hevosen k**pä
Quakenetin #vp.spoilersissa on ollu ppv-liveseurannat kohta seitsemän vuoden ajan aina silloin kun on väkeä hereillä, joten sinne siis. Streameja löytyy kyllä.
Itse ainakin katson RR:n ja Wrestlemanian suorana. Ja #vp.spoilers on siis oikeastaan nykyään se painikeskustelukanava yleensäkin, koska #wwe.fi:ssä ei painista juurikaan puhuta.
Itse ainakin katson RR:n ja Wrestlemanian suorana. Ja #vp.spoilers on siis oikeastaan nykyään se painikeskustelukanava yleensäkin, koska #wwe.fi:ssä ei painista juurikaan puhuta.
Siellä siis tapaamme. Joinailen siin 2.55-3.00 aikaan.
Muistakaa preshow starttaa tubesta 2:30 :)
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
-
Show_Stopper
Ainakin omaan korvaan keskivertoa äänekkäämpi yleisö. Feenix, olen ylpeys.
ja lol Mizin myyminen
ja lol Mizin myyminen
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Cesaro - Miz oli hyvä midcard-ottelu, sellainen laadukas kolmen tähden koitos. Cesaro on todella vakuuttava painija ja selvä tulevaisuuden tähti.
hevosen k**pä
Itse katson PPV 'tä ainakin ensimmäisen tunnin, saa nähdä jaksaako koko PPV 'tä katsella. Mielenkiintoinen card olisi kyllä ainakin. Olen myös tuolla #vp.spoilers -kanavalla.
-
Show_Stopper
LMS openerina hasisee niin dramaattiselle swervelle. Ei tätä muuten bookattaisi verhoa runkkaamaan.
- DeadManWalking
Hei, mä oon täällä taas.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-
Show_Stopper
mee pois senkin homomieskävelee
Olipa vekkuli lopetus keksitty LMS:lle, propsit siitä.
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.
- DeadManWalking
No jos nyt en kuitenkaan.
Ihan ok opener. Rodriguez leikki MacGyveria.
EDIT:
Mä en tunne puoliakaan näistä tyypeistä edes nyt. Mitähän sitten kun Rumble-matsi on?
Ihan ok opener. Rodriguez leikki MacGyveria.
EDIT:
Mä en tunne puoliakaan näistä tyypeistä edes nyt. Mitähän sitten kun Rumble-matsi on?
Huono matsi, mutta ihan siedettävä. Tykkään ADR:stä! Goddamn, en ois ikinä tuota uskonut. 
hevosen k**pä
- DeadManWalking
Randy Orton näkyi ruudussa. Meinasin nukahtaa.
EDIT:
Eikö tolla Ryypakillakaan ole muuta sanottavaa kun "Feed me more" ? Aina vaan tätä samaa paskaa.
EDIT:
Eikö tolla Ryypakillakaan ole muuta sanottavaa kun "Feed me more" ? Aina vaan tätä samaa paskaa.
Viimeksi muokannut DeadManWalking, Ma 28.01.2013 03:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taitaa olla toinen live-seuranta ikinä
Sämpylöitä tehdessä ja olutta juodessa... Toivottavasti tuolla stream pysyy pystyssä.
Just vähän ennen Alberton voittoa ajattelin "heittäsköhän tuo Cenat ja käyttäis jeesusteippiä"
En tiiä mistä sen repäsin...
Just vähän ennen Alberton voittoa ajattelin "heittäsköhän tuo Cenat ja käyttäis jeesusteippiä"
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- DeadManWalking
Tykkään Codyn viiksistä.
JOUKKUE h****tti EI!
Eihän täällä muuten ole enää tämän tag-team matsin lisäksi muita kuin Rockin ja Punkin välinen ja sitten itse Rumble-matsi?
JOUKKUE h****tti EI!
Eihän täällä muuten ole enää tämän tag-team matsin lisäksi muita kuin Rockin ja Punkin välinen ja sitten itse Rumble-matsi?
Ei, ellei tule impro-matseja.DeadManWalking kirjoitti: Eihän täällä muuten ole enää tämän tag-team matsin lisäksi muita kuin Rockin ja Punkin välinen ja sitten itse Rumble-matsi?
Mulla tuli kans toi jesari mieleen
hevosen k**pä
Multa saa sitten yvllä kysyä lisää streameja. Löysin yhden hyvän lisää.
hevosen k**pä
Vuorossa taitaa seuraavaksi olla vuorossa ottelu, jossa päätetään WrestleManian openeriin pääsijä.
hevosen k**pä
Ahaa, taaskin sitten mestaruusottelu jätetään Rumblen perään.
E: Kuinka monta promoa tuolle Zigglerille annetaan per show, p****le!
E: Kuinka monta promoa tuolle Zigglerille annetaan per show, p****le!
Viimeksi muokannut unssi, Ma 28.01.2013 04:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.
- DeadManWalking
Haiskahtaa ihan Undertakerin comebackilta.unssi kirjoitti:Ahaa, taaskin sitten mestaruusottelu jätetään Rumblen perään.