________
Itsekin koodailin joskus, kun peli kävi muuten tylsäksi. WH'lla pelaaminen on erittäin opettava kokemus, sillä huomaat että moni muukin serverillä käyttää sitä spectaessa heitä. Ai ai sitä skannaamisen määrää...eCiuj kirjoitti:Itse muistan pelanneenni Sourcea joskus crackatyllä versiolla, koodit päällä tietenkin. Ei v***u mikä kusipää olin, mut potkittiin ja bännättiin servusta ja tulin heti takaisin eri IP:llä.
Haha, tuttua kanssa joskus vuosien takaa.. kaverin kanssa kun clanbasen kautta hakattiin, kotimappina oli yleensä nuke niin opeteltiin vitusti poria siinä joskus privaservulla. Tyyliin tero aulasta orrelle jne. Näitä kun meni publalla sitten käyttämään, niin koodivine oli taattu. Harmi että poraamisen mahdollisuutta on uudemmissa laskettu varmaan jollain 90 prosentilla, oli kiva ominaisuus.Dorian kirjoitti:Tosta CS:stä hauska juttu muutamien vuosien takaa, kun palasin publalle joksikin aikaa hakkaamaan 1.6:sta. Koskaan en ollut mikään erityisen hyvä pelaaja, mutta omasin poikkeuksellisen kyvyn aavistaa vihujen liikkeet erityisesti 1vs1 ja 1vs2 tilanteissa. Ei ollut ihan yksi ja kaksi kertaa, kun haukuttiin koodi-jonneksiJoskus yläasteen aikoihin toki pelattiin koulukavereiden kanssa klaanina ja joskus jopa cheatattiin, mutta noissa publan hupeiluissa ei ollut kyllä käytössä muuta kuin 16 bittiset savut. Toki välillä todella härskit poraukset varmaan näytti kyllä niin koodilta kun voi vaan, mut minkä mä sille voin et mun iq oli nii mehu?

X 360 - Jump In.