Melkein sukua julkkikselle
- Live for the Moment
-
Heffer/mapa
Vihdoin...
- Kuten jo mainitsin, löin Esko Ahoa yliopistoni käytävällä ovella.
- 2 Unlimitedin alkuperäinen naislaulaja vittuili minulle aikoinaan RantaRockissa
- Olen käynyt saman lukion kuin Jorma Ollila. Jotkut väittävät, että Helsingin yliopiston rehtori Ilkka Niiniluoto olisi myös käynyt saman lukion, mutta siitä on syystä tai toisesta epäselvyyttä (joten Silly Cow saattaa kohta esittää tuon suhteen vaatimuksia).
- Eräs erittäin hyvä ystäväni päätyi vankilamielisairaalaan tapon yrityksestä ja silloin aikoinaan ainakin sellaiset laatujulkaisut kuin Hymy ja Seiska kertoivat asiasta
- Olen tavannut useita kansanedustajia, mutta heikentynyt nimimuistini estää minua muistamasta heitä. Olen myös tavannut entisen liikenneministerin Ole Norrbackin.
- Kerran estin useiden semikuuluisien suomalaisten näyttelijöiden pääsyn erääseen tapahtumaan, koska he eivät halunneet maksaa sisäänpääsymaksua. Yksi heistä (innokkain väittäjä) oli ainakin jossain vaiheessa Giljotiinin juontaja (ei Palo).
- Seuraavana vuonna tein saman tempun joukolle jotain urheilijoita, jotka kuulemma pelaavat jotain jossain, mutta en sitten muista tarkemmin (portsari vain nauroi sille, että kuuluisuus ei tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta)
- Sisään olen sitten päästänyt ainakin Pohjalaisen (alueellinen sanomalehti) entisen päätoimittajan ja lukuisia urheilijoita, joista en tunnistanut yhtäkään
- Samanlaisessa nakissa tapasin Eroottisen tanssin Suomen mestarin... harmi kyllä miesten sarjan... tapasin myös saman kilpailun kakkosen.
- Tapasin joskus jonkun, joka väitti olevansa Vihreän liiton nuorisojaoksen puheenjohtaja, mutta en löytänyt netistä mitään sellaisesta, joten en sitten tiedä puhuiko paskaa.
- Tapasin jonkun, joka väitti olleensa missikisojen finaalissa, mutta en ole seurannut niitä muistin aikana, joten enpä sitten tiedä. Näytti kyllä siltä, että olisikin voinut olla (joten ei minun tyyppiäni)
- Äitini vanhan koulukaverin ex-mies osallistui mister Finland kisoihin samana vuonna kuin Henri Saari (vaikka oli siinä vaiheessa jo reilusti vanhempi kuin yksikään muu kilpailijoista)
- Äitini ja isäpuoleni tapasi hiljattain Paavo Lipposen ja jonkun toisenkin kuuluisan poliitikon...
- Lisäys: Yhtiökumppanini on tavannut Richard Stahlmanin
- Lisäys: Olen keskustellut usein netin välityksellä Justin Achillin kanssa
- Lisäys: Olen tavannut Sandy Petersenin
Viimeksi muokannut Ares, La 16.10.2004 19:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ehkä Ilkka Niiniluoto ei ole 13-vuotiaiden parissa mikään suuri julkkis, mutta hän on Suomen tunnetuin aito filosofi (Esa Saarista ja Timo Airaksista ei lasketa tuohon joukkoon, vaikka olisivatkin professoreja).
Mistä tuli mieleen, että olen ollut Airaksisen luennolla. Olivat syvältä. Hänkin taitaa olla vaasalainen, joten muitakin 'sukulaisuussuhteita' saattaa olla.
Cow: Löysitkö jonkun lähteen, mistä tarkistit, vai päätitkö vain väittää, koska mainitsin asiasta?
Mistä tuli mieleen, että olen ollut Airaksisen luennolla. Olivat syvältä. Hänkin taitaa olla vaasalainen, joten muitakin 'sukulaisuussuhteita' saattaa olla.
Cow: Löysitkö jonkun lähteen, mistä tarkistit, vai päätitkö vain väittää, koska mainitsin asiasta?
Viimeksi muokannut Ares, To 14.10.2004 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Silly Cow ei koskaan väitä mitään tarkistamatta lähteitään...Ares kirjoitti:Cow: Löysitkö jonkun lähteen, mistä tarkistit, vai päätitkö vain väittää, koska mainitsin asiasta?
*tekee häthätäisen googlaustuokion*
...mutta tässä tapauksessa tein tuon johtopäätöksen ainoastaan koska a) sinä et voinut varmasti todistaa omaa kantaasi ja b) ei tuon tasoinen mies muusta lukiosta voinut valmistua. Ainakaan laudaturin papereilla.
Jotta tämä ei menisi täysin Vaasalaisten insaidailuksi niin pistän oman korteni kekoon (siis Ilkan lisäksi):
-Laura Malmivaara käväisi Sittarissamme Vares-elokuvan ilmestymisen aikoihin. Oli häntäkin ilmeisesti julkisuus muuttanut, hän ei edes voinut keskeyttää ostosreissuaan perheensä kanssa markkinoidakseen juuri kampanjaan tulleita Vares-pokkareita ja elokuvan soundtrackia. En minä tietysti kysynytkään mutta oletin että hän olisi tarjoutunut oma-aloitteisesti. Oli taas kusi noussut päähän menestymisen myötä.
-Olen jutellut paikallisessa kapakissa muutaman HIM:n tyypin kanssa. Villeä ei paikalla näkynyt, oli varmaankin korjailemassa meikkejään.
-Klamydian Vesa Jokinen osti minulta ilotulitteita viime uutena vuotena. Hänellä ei ollut Plussa-korttia. Ymmärrettävää sinänsä, onhan hän tehnyt kappaleenkin jossa dissataan ketjujen kanta-asiakaskortteja.
-Olen osallistunut muutamana vuotena (ainakin piireissä) kuuluisan kirjailijan Jorma Ojaharjun isännöimälle luovan kirjoittamisen kurssille. Vaikka ei se oikeastaan kurssi ollut, lähinnä kokoontumiskerho.
-Paikallinen kuuluisuus/taiteilija Risto Jalonen on a) äitini entisen miesystävän tuttava b) lukioaikaisen ihastuksen isä ja c) edesmenneen isoäitini hoitajan mies.
Kyllä, Vaasa on pieni paikka.
-Vuonna 1996 Helsingissä luokkaretkellä ollessamme emme saaneet käyttää hienon ravintolan vessaa koska "siellä oli ministereitä lounaalla". Yksi kyseisistä ministereistä oli Sauli Niinistö. Kusihätäni oli melkoinen mutta ravintolan henkilökunta ei ilmeisesti katsonut hyvällä kun kaksi teinipoikaa tulee kadulta suoraan "elite-ravintolan" vessaan.
Olen vieläkin katkera Niinistölle siitä.
Ja loppuhuipennukseksi:
-Olen todistetusti sukua sellaisille Rooman keisareille kuin Kaarle Suuri ja Pipin Pieni. He eivät ehkä nykyään ole enää mitään niin suuria nimiä mutta aikanansa he olivat superjulkkiksia, jokaisen kivenhakkaajapaparazzin unelmakohteita.
Myönnetään, ankeita melkein sukulaisia on. Mutta mitä sitä muuta voi kun on ikänsä asunut ja pysynyt Vaasassa. Tämä ei oikein ole mikään julkkiksien mekka. En luonnollisesti laskenut mukaan asiaankuuluvia tapaamisia/kohtaamisia julkimoiden kanssa, nimmariensaamista ja muuta sellaista. Se olisi lisännyt listaani aika monella nimellä mutta nehän nyt ovat itsestäänselviä.
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
Ai farmilta? Salli minun nauraa. Krhm. MUAHHAHHAHHAAHHAHHAAHHHAA... Pääseekö sinne edelleen sisään pelkästään ilmoittautumalla?Silly Cow kirjoitti: b) ei tuon tasoinen mies muusta lukiosta voinut valmistua. Ainakaan laudaturin papereilla.
EDIT: Ehkä liikaa sitä insaidailua...
Vaasalaisena Klamydian eri jäseniin on ehtinyt kyllä törmätä usein...-Klamydian Vesa Jokinen osti minulta ilotulitteita viime uutena vuotena. Hänellä ei ollut Plussa-korttia.
Hänen veljensä oli autokoulunopettajani.-Olen osallistunut muutamana vuotena (ainakin piireissä) kuuluisan kirjailijan Jorma Ojaharjun isännöimälle luovan kirjoittamisen kurssille. Vaikka ei se oikeastaan kurssi ollut, lähinnä kokoontumiskerho.
Kyllä, Vaasa on pieni paikka.
Heh... Vaasa on tosiaan pieni paikka. Kyseinen ihastuksesi on entinen luokkakaverini ja nykyisinkin hyvä kaveri.Paikallinen kuuluisuus/taiteilija Risto Jalonen on a) äitini entisen miesystävän tuttava b) lukioaikaisen ihastuksen isä ja c) edesmenneen isoäitini hoitajan mies.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
No jaa, voinhan mäkin kertoa jotain:
- Olen sukua äitini kautta Pääministeri Matti Vanhaselle
-Äitini ja isäni ovat syntyneet paikkakunnalla ja jossa on meidän mökki,asuu Nopeuslaskija ja entinen seiväshyppääjä Kalevi "Häkä" Häkkinen,joka voitti ensimmäisen kerran mitalin vuonna 1947 Kalevan kisoissa pronssia seiväshypyllä.Lisää tietoa: http://www.koulu.sjk.fi/kkisat/lehti/lauantai.htm
-Olen tuntenut Ismo Alangon jo monta vuotta,koska hänen poikansa oli samassa päiväkodissa kuin minä ja olemme olleet kavereita jo 10 v
-Asun Heikki "Hector" Haarman lähellä
-Kun olin kesälomalla Kreikan Kreetalla 2001 niin näin tatuoija Wilma Schlizewskin sukulaistensa tai ystäviensä kanssa paikallisessa ravintolassa
-Lisäksi olen puhunut monille julkkiksille koska isäni on Iltasanomien toimittaja,olen puhunut mm. Saku Koivulle,koska isäni vaimo on Seura lehdenpäätoimittaja ja hän päästi minut seuraamaan kun hän haastatteli Koivua
Siin oli muutama...Editoin lisää kunhan muistan
- Olen sukua äitini kautta Pääministeri Matti Vanhaselle
-Äitini ja isäni ovat syntyneet paikkakunnalla ja jossa on meidän mökki,asuu Nopeuslaskija ja entinen seiväshyppääjä Kalevi "Häkä" Häkkinen,joka voitti ensimmäisen kerran mitalin vuonna 1947 Kalevan kisoissa pronssia seiväshypyllä.Lisää tietoa: http://www.koulu.sjk.fi/kkisat/lehti/lauantai.htm
-Olen tuntenut Ismo Alangon jo monta vuotta,koska hänen poikansa oli samassa päiväkodissa kuin minä ja olemme olleet kavereita jo 10 v
-Asun Heikki "Hector" Haarman lähellä
-Kun olin kesälomalla Kreikan Kreetalla 2001 niin näin tatuoija Wilma Schlizewskin sukulaistensa tai ystäviensä kanssa paikallisessa ravintolassa
-Lisäksi olen puhunut monille julkkiksille koska isäni on Iltasanomien toimittaja,olen puhunut mm. Saku Koivulle,koska isäni vaimo on Seura lehdenpäätoimittaja ja hän päästi minut seuraamaan kun hän haastatteli Koivua
Siin oli muutama...Editoin lisää kunhan muistan
You know who's dealing with The X-Factor!
Nämä ovat kyllä aika mitättömiä, mutta menkööt:
Kaverini setä on tunnettu rallikuski.
Toisen kaverini setä tai eno, en muista, pelaa jalkapalloa Veikkausliigassa.
Olin joskus laivassa ja Heikki Hela oli melkein viereisessä hytissäni
Tommi Mäkinen on ollut samaan aikaan McDonaldsissa kanssani.
Olympia-meloja Kimmo Latvamäellä on kesämökki paikkakunnallani ja hän on syntynyt täällä.
Joskus nuorempana olin jalkapallokoulussa, jota veti mies, joka pelaa futista Veikkausliigassa.
Timo Jutila tuli minua autolla vastaan.
Kaverini setä on tunnettu rallikuski.
Toisen kaverini setä tai eno, en muista, pelaa jalkapalloa Veikkausliigassa.
Olin joskus laivassa ja Heikki Hela oli melkein viereisessä hytissäni
Tommi Mäkinen on ollut samaan aikaan McDonaldsissa kanssani.
Olympia-meloja Kimmo Latvamäellä on kesämökki paikkakunnallani ja hän on syntynyt täällä.
Joskus nuorempana olin jalkapallokoulussa, jota veti mies, joka pelaa futista Veikkausliigassa.
Timo Jutila tuli minua autolla vastaan.
R.I.P. Inbred Western Macho Pro Rasslin'
Herätys, hyvä topic!
Joo, tätini oli tässä vähän aikaa sitten kävellyt Tampereella Koskikeskuksen lähettyvillä. Vähän matkan päässä oli sitten tullut joku erittäin humalainen nainen, jota talutti joku mies. Sitten kun pariskunta oli tullut vähän lähemmäs, oli tätini tunnistanut heidät. Arvatkaa keitä he olivat.
Roosa Meriläinen ja Simo Frangen
Joo, tätini oli tässä vähän aikaa sitten kävellyt Tampereella Koskikeskuksen lähettyvillä. Vähän matkan päässä oli sitten tullut joku erittäin humalainen nainen, jota talutti joku mies. Sitten kun pariskunta oli tullut vähän lähemmäs, oli tätini tunnistanut heidät. Arvatkaa keitä he olivat.
Roosa Meriläinen ja Simo Frangen
R.I.P. Inbred Western Macho Pro Rasslin'
- Hatebreeder
- Jääkiekkoilija Tero Lehterä on äitini serkku, sekä pikkusiskoni kummisetä. Abaut 6v kakarana hän hankki minulle lippiksen jenkeistä, johon sai mm. Jere Lehtiseltä, Mike Modanolta ja Ed Belfourilta nimmarin. Siis hän pelasi silloin NHL:ssä.
- Olen sukua Eugen Shamanille (miten se sitten ikinä kirjoitettiinkaan, kuitenkin äijä joka ampui Bobrikovin)
- Käyn samaa koulua jota Children of Bodomin äijät kävivät, taisipa olla nykyinen kuvismaikkamme Aleksin luokanvalvoja.
- Kitara openi on vetänyt keikan jollain festareilla, katsojia oli parituhatta ja näkyipä myös TV:ssä.
- Olen Hatebreeder
- Olen sukua Eugen Shamanille (miten se sitten ikinä kirjoitettiinkaan, kuitenkin äijä joka ampui Bobrikovin)
- Käyn samaa koulua jota Children of Bodomin äijät kävivät, taisipa olla nykyinen kuvismaikkamme Aleksin luokanvalvoja.
- Kitara openi on vetänyt keikan jollain festareilla, katsojia oli parituhatta ja näkyipä myös TV:ssä.
- Olen Hatebreeder
"You wanna sell some clouds?"
- Matti Saari
-Laskin tossa että Pelle Miljoona on minun äitinenonvaimonsiskonmiehenveli! Toivottavasti joku sai selvää 
-Aii niin, Teemu Selänne on pidellyt serkkuani olkapäällä tämän ollessa 2 v.
EDIT:
-Olen jutellut McDonaldsissa pari sanaa Fintelligensin Elastisen kanssa
-Olen myös jutellut pari sanaa Far Outin ja Sixpackin Tatun ja Eekan kanssa
-Tätini on seurustellut elokuvaohjaaja Jussi Parviaisen kanssa, eli olen tavannut hänet. Olen myös leikkinyt hänen lastensa Onnin ja nykyään Salkkareissa esiintyvän Emmi Parviasten kanssa. Vietän myös nimipäivää Parviaisen (Jussin) kanssa. Ja muuten vielä aika henkilökohtainen juttu: Jussi Parviaisen nykyinen vaimo Satu Ruotsalainenhan läksi pois Jussin oltua väkivaltainen.. Sama syy oli tätini ja hänen erossa..
-Aii niin, Teemu Selänne on pidellyt serkkuani olkapäällä tämän ollessa 2 v.
EDIT:
-Olen jutellut McDonaldsissa pari sanaa Fintelligensin Elastisen kanssa
-Olen myös jutellut pari sanaa Far Outin ja Sixpackin Tatun ja Eekan kanssa
-Tätini on seurustellut elokuvaohjaaja Jussi Parviaisen kanssa, eli olen tavannut hänet. Olen myös leikkinyt hänen lastensa Onnin ja nykyään Salkkareissa esiintyvän Emmi Parviasten kanssa. Vietän myös nimipäivää Parviaisen (Jussin) kanssa. Ja muuten vielä aika henkilökohtainen juttu: Jussi Parviaisen nykyinen vaimo Satu Ruotsalainenhan läksi pois Jussin oltua väkivaltainen.. Sama syy oli tätini ja hänen erossa..
Viimeksi muokannut Matti Saari, Ti 11.01.2005 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerro huoles pikkupoika.
Muutama tulee mieleen:
- Olen vähän sukua Raimo Summaselle, isäni puolelta.
- Olen istunut Antero Mertannan vieressä Lahden Eliittikisoissa.
- Hanna Pakarinen on kävellyt ohitseni Saipan pelissä.
- Karita Tuomola on myös kävellyt ohitseni Helsingissä.
- Olen tavannut Timo Rautiaisen.
Laitan lisää jos tulee mieleen..
- Olen vähän sukua Raimo Summaselle, isäni puolelta.
- Olen istunut Antero Mertannan vieressä Lahden Eliittikisoissa.
- Hanna Pakarinen on kävellyt ohitseni Saipan pelissä.
- Karita Tuomola on myös kävellyt ohitseni Helsingissä.
- Olen tavannut Timo Rautiaisen.
Laitan lisää jos tulee mieleen..
Neverheras Cos Has Been Opened
Nyt kun tämä on taas nostettu esiin niin ei muuta kuin jatkamaan. Jos joku katsoi Joonas & Ruben (tai Ruben & Jonas, who knows) show:n viime kerralla niin saattoi nähdä, kuinka David Copperfield lupasi kadottaa kansan rakastaman Mikko Alatalon. Lauantain esityksessä istuimme TM:n kanssa eturivissä ja kas, kotoisasti Alatalon (<3) ja Jussi Hallin keskellä.
Shown jälkeen pääsimme myös tapaamaan Copperfieldin, mutta mikä parasta, pääsimme (tai jouduimme) molemmat lavalle ja osallistuimme Hawaii -numeroon, joka muuten on henkilökohtainen suosikkini Copperfieldiltä. Olen tähti. Kumartakaa minua.
...

Shown jälkeen pääsimme myös tapaamaan Copperfieldin, mutta mikä parasta, pääsimme (tai jouduimme) molemmat lavalle ja osallistuimme Hawaii -numeroon, joka muuten on henkilökohtainen suosikkini Copperfieldiltä. Olen tähti. Kumartakaa minua.
...
Eih, ja minä sitten missasin sen. Olisi voinut ylpeänä selittää kaikille, että tossa on sen painifoorumin mode ja tossa ylläpitäjä! 
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- Hatebreeder
Minäkin satuin olemaan paikalla, mutta yksi esitys sitä Alatalon hävitys temppua ennen, mies veti siis kolme show'ta, ja Alatalo hävitettiin toisessa. Olihan se hieno show, ei siinä mitään, mutta temppuja tuli aivan liian vähän. Kesti abaut 1.4-2h, ja mies taikoi noin kuusi temppua. Hienojahan ne oli.
"You wanna sell some clouds?"
- Bushmeister
Ei voi kyllä tajuta miten se auto ilmestyiHatebreeder kirjoitti:Minäkin satuin olemaan paikalla, mutta yksi esitys sitä Alatalon hävitys temppua ennen, mies veti siis kolme show'ta, ja Alatalo hävitettiin toisessa. Olihan se hieno show, ei siinä mitään, mutta temppuja tuli aivan liian vähän. Kesti abaut 1.4-2h, ja mies taikoi noin kuusi temppua. Hienojahan ne oli.