TV-ohjelmat
Re: TV-ohjelmat
Onpa tullut itsekin katsottua varsinaista TV:tä tänä syksynä enemmän kuin moneen vuoteen. Tuo kilpailuasetelma on aika mielenkiintoinen tosiaan vaikka tuon perjantain osalta. Posse vs Vain Elämää, joista kumpikin on aikas hyvää viihdettä. Okei, Vain Elämää olen kattonut aina ennakkoon (köhköh) ja yhtään Posse-jaksoa en ole katsonut kokonaan, kun ei kiinnosta nuo Duudsoni-stuntit edelleenkään, mutta esimerkiksi Lordin vierailu oli varsin hauska hetki.
Vain Elämäästä vielä, hyviä tyyppejä on tämä kausi kautta linjan. Toni Wirtasesta olen aina tykännyt ja tässä se tekee hyvää duunia, Paula Vesala on aika vieras kun ei PMMP koskaan oikein sytyttänyt, mutta herra varjele se on vetänyt hyviä vetoja. Vesku on tietty myös huippu.
Uusi Putous toimii, tuli varmaan ensimmäistä kertaa katsottua porukalla kyseistä sarjaa. Tykkäsin kovin ja ennen kauden alkua tuli katsottua Antti Holman "rakkauslaulu" ja joku pississketsi. Hyvä tyyppi. Sketsihahmokisa ei ole mun mielestä SE juttu tuossa sarjassa tai ei ainakaan pitäisi olla, mutta kyllähän se on tuon Putouksen suurin tuote tullut. Ihan ok hahmoja, mutta hattua nostan onnistuneista sketseistä. Kyllä tämä viihdyttää ja hyvä porukka, vaikka ei tuota Paasosen turpavärkkiä jaksaisi katsoa. :D
Vino Show puolestaan on esimerkkitapaus, miten tällaista ohjelmaa ei tulisi tehdä. Itsekin improa nähneenä ja tehneenä, niin noista puolet leikeistä voisi heivata roskakoppaan, samoin juontajan ja Minttu Mustakallion ja yli puolet ohjelman pituudesta. Jäljelle jää Ville Virtanen ja avonainen p**se.
Tanssii tähtien kanssa en katso tänäkään kautena, joku pätkä ehkä mennyt jossain kohtaa ohimennen, mutta ei kiinnosta niin suuresti, vaikka tanssi on muuten jees. Paljon silmäpareja tämäkin saa kyllä tv:n ääreen, vaikka ainakin tuossa jolllain viikolla vielä Vain Elämää veti pitemmän korren. Vino Show ei lähimaillakaan niitä lukemia vaikka näyttäisikin kolmelta kanavalta samaan aikaan.
Walking Deadin viides kausi alkoi ja tuli katsottua tuo ensimmäinen episodi siitä sitten. Tiukkaa settiä kyllä oli, toivottavasti hyvää jatkoa tiedossa ja toimintaa eikä jäätäisi junnailemaan taas johonkin.
Vain Elämäästä vielä, hyviä tyyppejä on tämä kausi kautta linjan. Toni Wirtasesta olen aina tykännyt ja tässä se tekee hyvää duunia, Paula Vesala on aika vieras kun ei PMMP koskaan oikein sytyttänyt, mutta herra varjele se on vetänyt hyviä vetoja. Vesku on tietty myös huippu.
Uusi Putous toimii, tuli varmaan ensimmäistä kertaa katsottua porukalla kyseistä sarjaa. Tykkäsin kovin ja ennen kauden alkua tuli katsottua Antti Holman "rakkauslaulu" ja joku pississketsi. Hyvä tyyppi. Sketsihahmokisa ei ole mun mielestä SE juttu tuossa sarjassa tai ei ainakaan pitäisi olla, mutta kyllähän se on tuon Putouksen suurin tuote tullut. Ihan ok hahmoja, mutta hattua nostan onnistuneista sketseistä. Kyllä tämä viihdyttää ja hyvä porukka, vaikka ei tuota Paasosen turpavärkkiä jaksaisi katsoa. :D
Vino Show puolestaan on esimerkkitapaus, miten tällaista ohjelmaa ei tulisi tehdä. Itsekin improa nähneenä ja tehneenä, niin noista puolet leikeistä voisi heivata roskakoppaan, samoin juontajan ja Minttu Mustakallion ja yli puolet ohjelman pituudesta. Jäljelle jää Ville Virtanen ja avonainen p**se.
Tanssii tähtien kanssa en katso tänäkään kautena, joku pätkä ehkä mennyt jossain kohtaa ohimennen, mutta ei kiinnosta niin suuresti, vaikka tanssi on muuten jees. Paljon silmäpareja tämäkin saa kyllä tv:n ääreen, vaikka ainakin tuossa jolllain viikolla vielä Vain Elämää veti pitemmän korren. Vino Show ei lähimaillakaan niitä lukemia vaikka näyttäisikin kolmelta kanavalta samaan aikaan.
Walking Deadin viides kausi alkoi ja tuli katsottua tuo ensimmäinen episodi siitä sitten. Tiukkaa settiä kyllä oli, toivottavasti hyvää jatkoa tiedossa ja toimintaa eikä jäätäisi junnailemaan taas johonkin.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Hieno kuulla että taso on kuitenkin ollut hyvää, itselläni vain tuppaa TV-sarjat jäämään pitkäksi aikaa kun niistä on hetken erossa. Pitää varmaan maratoonata nuo jaksot vaikka torstaina, kun olisi vapaata. Eiköhän tuolle jokin ihan menevä päätösjakso saada aikaiseksi, en tiedä mikä Sutterin osuus oli The Shieldin finaalissa, mutta on kyllä yksi parhaista TV-sarjojen päätösjaksoista tähän mennessä mitä itse olen nähnyt, SoA'lta sitten toivottavasti jotain vastaavaa. Dexterit olisi jo aika saavutus, ne viimeisien kausien huonous ja puhumattakaan itse lopetuksesta oli jo jonkin sortin "taidetta."Ravenwood kirjoitti:Kaikki viisi jaksoa olen katsonut ja olen tykännyt kovasti. En tiedä johtuuko siitä että viimeinen kausi vai mitä, mutta on maistunut erittäin hyvältä tuo meno tähän asti. Toivottava vaan että tää sarja saa arvoisensa päätöksen eikä käy "dextereitä". Tosin Sons of Anarchy on nostanut tasoaan tässä parin viime tuotantokauden aikana toisin kuin Dexter joka neljännen kauden jälkeen oli aikamoista ripulia. Sonssissa ne pari paskaa kautta oli jännästi tuolla hyvien kausien välissä ja tuntuu että nää pari viimesintä on ollut parasta koko sarjassa.Memory kirjoitti:Sonsin uutta kautta tullut jo monta jaksoa, ei vaan jotenkaan innosta.
Tiukkaa settiä tosiaan heti alkuun ja kunnon räimettä. Yllättävänkin nopeasti lakaistiin caseWanhus kirjoitti:Walking Deadin viides kausi alkoi ja tuli katsottua tuo ensimmäinen episodi siitä sitten. Tiukkaa settiä kyllä oli, toivottavasti hyvää jatkoa tiedossa ja toimintaa eikä jäätäisi junnailemaan taas johonkin.
- Spoiler: näytä
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Spoilaa uusinta Walking Deadia:takaovi kirjoitti:Tiukkaa settiä tosiaan heti alkuun ja kunnon räimettä. Yllättävänkin nopeasti lakaistiin caseWanhus kirjoitti:Walking Deadin viides kausi alkoi ja tuli katsottua tuo ensimmäinen episodi siitä sitten. Tiukkaa settiä kyllä oli, toivottavasti hyvää jatkoa tiedossa ja toimintaa eikä jäätäisi junnailemaan taas johonkin.alta pois. Kaikki aikalailla auki, joten mielenkiinnolla katsellaan mihin lähdetään hommaan viemään. Sadistiselle Rickille kyllä :tu: Ei kaveria kyllä enää kylmää juuri mikään. Mies vetää kyllä rooliaan ihan huikeasti.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Spoilerit jatkuu.Wanhus kirjoitti:Spoilaa uusinta Walking Deadia:takaovi kirjoitti:Tiukkaa settiä tosiaan heti alkuun ja kunnon räimettä. Yllättävänkin nopeasti lakaistiin caseWanhus kirjoitti:Walking Deadin viides kausi alkoi ja tuli katsottua tuo ensimmäinen episodi siitä sitten. Tiukkaa settiä kyllä oli, toivottavasti hyvää jatkoa tiedossa ja toimintaa eikä jäätäisi junnailemaan taas johonkin.alta pois. Kaikki aikalailla auki, joten mielenkiinnolla katsellaan mihin lähdetään hommaan viemään. Sadistiselle Rickille kyllä
Ei kaveria kyllä enää kylmää juuri mikään. Mies vetää kyllä rooliaan ihan huikeasti.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Walking Deadista:
- Phenomenon
Vähän kiinnostaisi, että kuinkakohan moni tajuaa tuota Possen Muppet show'n vanhat äijät sketsiä? Enemmänkin toteamus, kuin kysymys foorumin käyttäjille.

Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
- Phenomenon
Onko Elastinen muuten jotenkin kehitysvammainen? Jos siinä Voice of Finlandissa tuli jotain sellaista epäiltyä niin entäs nyt kun olen katsellut tuota Vain Elämään olisiko kolmatta tuotantokautta...

Se Loiri jakso oli ihan jees (ja Loiri yleensä), mutta jos ajatellaan ihan kunnolla niin tuo Vain Elämää on kyllä yhtä isoa rinkirunkkausta.
- Phenomenon
Eikös tämä Arrow ole jostain sarjakuvasta tehty TV-sarja? Onhan tuota nyt katsellut, mutta jotenkin alkaa vituttamaan sarjan imelyys ja kliseisyys. Ja kun aloittelin tätä katsomaan niin ideana oli, että sarjan päähahmo olisi ollut autiolla saarella yksin viisi vuotta... Nyt on sitten tullut ilmi ettei se ole siellä ollut koskaan yksin? Itseasiassa ei edes koko aikaa sillä saarella... just.
Person of Interest on ottanut hiukan takapakkia, mutta samalla mennyt eteenpäin. Hyvä, sillä tämä neljäskausi on ollut parempi kuin esimerkiksi kolmas. Olinkin jo vähän lähellä lopettaa katselun. Esimerkiksi Grimmin katselun kyllä lopetin, koko kolmas kausi sitä katsellessa oli sellainen "miksi vitussa mä tätä katson"-fiilis.
Person of Interest on ottanut hiukan takapakkia, mutta samalla mennyt eteenpäin. Hyvä, sillä tämä neljäskausi on ollut parempi kuin esimerkiksi kolmas. Olinkin jo vähän lähellä lopettaa katselun. Esimerkiksi Grimmin katselun kyllä lopetin, koko kolmas kausi sitä katsellessa oli sellainen "miksi vitussa mä tätä katson"-fiilis.
- The Rocker
Joo Green Arrow nimiseen sarjakuvahahmoon pohjautuva sarja.Phenomenon kirjoitti:Eikös tämä Arrow ole jostain sarjakuvasta tehty TV-sarja? Onhan tuota nyt katsellut, mutta jotenkin alkaa vituttamaan sarjan imelyys ja kliseisyys. Ja kun aloittelin tätä katsomaan niin ideana oli, että sarjan päähahmo olisi ollut autiolla saarella yksin viisi vuotta... Nyt on sitten tullut ilmi ettei se ole siellä ollut koskaan yksin? Itseasiassa ei edes koko aikaa sillä saarella... just.![]()
![]()
Itse olen lähiaikoina katsellut Suitsia ja American Horror Storya. The Suits on yrityslakimiesten elämästä kertova sarja ja hyvin viihdyttävä sellainen. Ja tietysti kaikilla hahmoilla on jotain hämärää historiaa keskenään joten tarvitaan joku uusi hahmo (Patrick J. Adamsin esittämä Mike Ross) joka toimii usein sinä hahmona jolle selitetään muiden hahmojen ihmissuhteita. Hänellä on myös eideettinen muisti. Gabriel Macht onkin sitten esittämässä Harvey Spector nimistä lakimiestä joka voittaa kaikki juttunsa. Joskus kuljetaan harmaalla alueella ja joskus tunnutaan ylittävän soveliaisuuden rajat täysin. Plussaa Sarah Raffertyn ja Meghan Marklen mukanaan tuomasta naiskauneudesta. Jokaisen wannabelakimiehen must see sarja. Oi olisinpa yhtä kova äijä kuin Harvey Spector...
American Horror Storyn paras puoli on nätit naisnäyttelijät. Tarinat ovat yleensä hieman heikkoja kokonaisuutena. Tai ainakin hieman epäloogisia. Paras esimerkki oli Asylum kausi, joka seikkaili sci-fin ja uskonnollisuuden välissä. Ja sci-fiä löytyi niin hullu tiedemies tyyppistä kuin avaruusolentoja. Ai niin ja sarjamurhaajakin oli... Sarjan formaatti itsessään on mukava. Joka kausi kertoo yhden tarinan ja samoja näyttelijöitä kierrätetään eri rooleissa, kaudesta toiseen. Tämä estää jatkuvuusongelmien syntymistä, jotka muodostuvat helposti tällaisten sarjojen ongelmiksi. Aah, Alexandra Breckenridge ja Emma Roberts kun tuovat sarjaan naiskauneuttakin niin tulee hyvä mieli.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Itsekkin tulee aika paljon seurattua näitä amerikkalaisia tv-sarjoja, mutta ns. Suomen tv-tahdissa. Sain juuri tänä aamuna päätökseen Koston (Revenge) kolmannen tuotantokauden. Sarja on hyvä, vaikka alkuun ajattelin sen kestävän lyhyemmän aikaa. Välillä on tullut fiilis että sarjaa pitkitetään liikaa. Ja tämä kolmannen kauden lopussa tapahtunut eräs asia oli loppujen lopuksi aika antikliimaksinen. Jenkeissä alkoi 4.kausi, ja varmasti jatkan sarjan seuraamista loppuun asti. Muita sarjoja mitä minulla on tällä hetkellä kesken:
- Arrow, ykköskaudesta muutama jakso katsomatta, on ollut "tauolla" jo aika pitkään.
- The Tomorrow people, vähän alle puolet katsomatta
- Almost human, puolet katsomatta
- Crisis, pari jaksoa katsottu, en tiedä katsonko loppuun, toisaalta ei yhtään kiinnostaisi, mutta vähän kuitenkin kutkuttelisi
- Grimm, seuraan reaaliajassa tv:stä, 13/22 tullut kolmatta kautta. Ehkä vähän menettänyt "alkukiimaansa", mut ei huono silti.
- American Horror Storysta eka kausi katsottu, toinen odottamassa kovalevyllä kiinnostuksen heräämistä.
Näiden lisäksi Suomen tv:stä tällä hetkellä tauolla olevista sarjoista olen katsonut Person of Interestiä (2 kautta), Shamelessiä (3 kautta), ja varmaan joitain muitakin, joita ei nyt tullut mieleen.
20-minuuttisista sarjoista jotka vielä saavat uusia jaksoja olen katsonut The Big Bang Theorya (6 kautta) ja Two and a half meniä (11 kautta). Myös näiden sarjojen uusintoja on tullut seurattua aina kun niitä telkkarista tulee.
Sitten kovalevyltä löytyy vielä ykköskaudet sarjoista Vikings ja Sleepy Hollow sekä koko Smallville-sarja.
Näillä mennään
- Arrow, ykköskaudesta muutama jakso katsomatta, on ollut "tauolla" jo aika pitkään.
- The Tomorrow people, vähän alle puolet katsomatta
- Almost human, puolet katsomatta
- Crisis, pari jaksoa katsottu, en tiedä katsonko loppuun, toisaalta ei yhtään kiinnostaisi, mutta vähän kuitenkin kutkuttelisi
- Grimm, seuraan reaaliajassa tv:stä, 13/22 tullut kolmatta kautta. Ehkä vähän menettänyt "alkukiimaansa", mut ei huono silti.
- American Horror Storysta eka kausi katsottu, toinen odottamassa kovalevyllä kiinnostuksen heräämistä.
Näiden lisäksi Suomen tv:stä tällä hetkellä tauolla olevista sarjoista olen katsonut Person of Interestiä (2 kautta), Shamelessiä (3 kautta), ja varmaan joitain muitakin, joita ei nyt tullut mieleen.
20-minuuttisista sarjoista jotka vielä saavat uusia jaksoja olen katsonut The Big Bang Theorya (6 kautta) ja Two and a half meniä (11 kautta). Myös näiden sarjojen uusintoja on tullut seurattua aina kun niitä telkkarista tulee.
Sitten kovalevyltä löytyy vielä ykköskaudet sarjoista Vikings ja Sleepy Hollow sekä koko Smallville-sarja.
Näillä mennään
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Jugen latelemista sarjoista Shamelesia kannattaa kyllä katsoa. Hyvää aivot narikkaan viihdettä ja sekoilua. Frank on ihan huikea hahmo
Jatkoa odotellessa.
Mä oon ns. sarjafriikki. Välillä parisuhdekin koetuksella, kun hemmetin iso osa ajasta menee sarjojen katteluun. Jenkkiajassa seuraan, pelkästään tällä hetkellä seurattavia on:
Boardwalk Empire
Brooklyn Nine-Nine
Walking Dead
Homeland
Castle
Gotham
Blacklist
Sons of Anarchy
Supernatural
The Flash
S.H.I.E.L.D.
Arrow
Vampire Diaries
Constantine
Hell on Wheels
Covert Affairs
Haven
Lisäksi tauolla olevia on ainakin
Black Sails
Shameless
The Americans
BoJack Horseman
Defiance
Dominion
Falling Skies
Game of Thrones
The Strain
Hannibal
Helix
House of Cards
The Last Ship
The Leftovers
Mad Men
The Mentalist
Orange is the New Black
Penny Dreadful
Ray Donovan
Vikings
Workaholics
Under The Dome
True Detective
Suits
Banshee
Justified
The Following
joo.... Sit toki vielä näitä mitkä on jo loppunut, mitä seurannut ja tykännyt
Sopranos
Oz
Wire
Dexter
Breaking Bad
True Blood
Battlestar Galactica (2000-luvun versio)
Generation Kill (paras minisarja ikinä)
Hatfields and McCoys (2. paras minisarja ikinä)
Band of Brothers (3. paras minisarja ikinä)
Burn Notice
Californication
Eureka
Warehouse 13
Entourage
Heroes
Lost
Jericho
The Borgias
X-Files
The Killing
Nikita
The Office (US)
Revolution
Ja nämä kaikki ihan 100% kattonut kokonaan... onhan noita vielä vaikka mitä, erilaisia minisarjoja ja sarjoja, jotka lopetettu ekan tuotantokauden jälkeen, sarjoja minkä kattelun ite oon lopettanut paskuuden takia sekä jotain vähän vanhempia 70-80-lukujen legendoja. Lista kyl jatkuisi vielä, mut nyt ei kerkee, ku pitää kattoa toi Constantinen pilottijakso.
Boardwalk Empire
Brooklyn Nine-Nine
Walking Dead
Homeland
Castle
Gotham
Blacklist
Sons of Anarchy
Supernatural
The Flash
S.H.I.E.L.D.
Arrow
Vampire Diaries
Constantine
Hell on Wheels
Covert Affairs
Haven
Lisäksi tauolla olevia on ainakin
Black Sails
Shameless
The Americans
BoJack Horseman
Defiance
Dominion
Falling Skies
Game of Thrones
The Strain
Hannibal
Helix
House of Cards
The Last Ship
The Leftovers
Mad Men
The Mentalist
Orange is the New Black
Penny Dreadful
Ray Donovan
Vikings
Workaholics
Under The Dome
True Detective
Suits
Banshee
Justified
The Following
joo.... Sit toki vielä näitä mitkä on jo loppunut, mitä seurannut ja tykännyt
Sopranos
Oz
Wire
Dexter
Breaking Bad
True Blood
Battlestar Galactica (2000-luvun versio)
Generation Kill (paras minisarja ikinä)
Hatfields and McCoys (2. paras minisarja ikinä)
Band of Brothers (3. paras minisarja ikinä)
Burn Notice
Californication
Eureka
Warehouse 13
Entourage
Heroes
Lost
Jericho
The Borgias
X-Files
The Killing
Nikita
The Office (US)
Revolution
Ja nämä kaikki ihan 100% kattonut kokonaan... onhan noita vielä vaikka mitä, erilaisia minisarjoja ja sarjoja, jotka lopetettu ekan tuotantokauden jälkeen, sarjoja minkä kattelun ite oon lopettanut paskuuden takia sekä jotain vähän vanhempia 70-80-lukujen legendoja. Lista kyl jatkuisi vielä, mut nyt ei kerkee, ku pitää kattoa toi Constantinen pilottijakso.
Viimeksi muokannut Borga, La 25.10.2014 11:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei Ozia. p**ka lista.
EDIT: Minkä oloista tuo Gotham on? Vaikuttaisi kuitenkin aika mielenkiintoiselta sarjalta, ja jaksotkin löytyy koneelta. Tuntuu vaan aina yhtä vaikealta aloittaa jonkun sarjan katsominen, melkein jokaiseen kuitenkin silti jääty koukkuun ne aloittaessa.
EDIT: Minkä oloista tuo Gotham on? Vaikuttaisi kuitenkin aika mielenkiintoiselta sarjalta, ja jaksotkin löytyy koneelta. Tuntuu vaan aina yhtä vaikealta aloittaa jonkun sarjan katsominen, melkein jokaiseen kuitenkin silti jääty koukkuun ne aloittaessa.
Editoitu Oz sinne, unohtui, mikä häpeäMemory kirjoitti:Ei Ozia. p**ka lista.
Gotham on ihan jees, tunnelma on kyllä kohillaan, tuntuu ihan "Gothamilta", vaikka NY on kanssa vahvasti läsnä. Jim Gordonia näyttelevä kaveri oli aikanaan tässä kauheessa teinisarjassa OC:ssä tms, silloin ei voinut vähempää pärstä kiinnostaa. Nyt kaveri saanut vähän rugged charismaa, toimii oikein hyvin. Hänen parina aina yhtä loistava Donal Logue, sivuosanäyttelijöiden kuningas. Ja Pingviiniä näyttelevä nuori kaveri on todella vakuuttanut. Suosittelen, jos edes hieman kiinnostaa aihealue, eli Gothamin tapahtumat korruption aikaa, ennenkuin Batman putsasi cityn, ugh!
- valkopeura
Tää on ehkä hirvein sarja jota oon about koskaan yrittänyt kattoa.Juge kirjoitti:- The Tomorrow people
Tää oli ihan hauska mutta loppu kiinnostus kun huomas että pelkkää monster of the weekkiä eikä muutenkaan niin kiinnostanut.Juge kirjoitti:Almost human
Shamelessiä (jenkki) oon kattonut kaikki 3.kautta mutta viimenen kausi oli liikaa vanhan kierrätystä eikä enään jaksanut niin en aio jatkossa katsoa.
Sattumalta katoin torstaina the 100 (Elonjääneet) pilottijakson. Se vakuutti sen verta että katon seuraavankin jakson sillä silmällä jos sarjan vois ihan kattoa loppuun. Tulee subilta torstaisin 23.00
Oon tosi nirso sarjojen suhteen vähänkin jos tuntuu että on ajankulutusta, tai ei kiinnosta lopetan katsomisen tai en ala katsomaan.
Sitten näin Hbo Nordicin mainoksen jostai jossa oli joku jättikokoinen lintu. Tollanen yliluonnollinen aina kiinnostaa ala HBO, joten otanpas selvää mikä tämä sarja on.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
- valkopeura
valkopeura kirjoitti:Sitten näin Hbo Nordicin mainoksen jostai jossa oli joku jättikokoinen lintu. Tollanen yliluonnollinen aina kiinnostaa ala HBO, joten otanpas selvää mikä tämä sarja on.
Dominion Season 1 trailer
Tätä tarkotin. Onko kukaan kattonut? Pitääpä testata.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Joo ei munkaan mielestä todellakaan mikään mestariteos, mutta menee tämmösenä kevyenä välipalasarjana. Aihealue on kiinnostava, itseänikin kiinnostaa kaikenlainen sci-fi ja yliluonnollinen.valkopeura kirjoitti:Tää on ehkä hirvein sarja jota oon about koskaan yrittänyt kattoa.Juge kirjoitti:- The Tomorrow people
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Kattelin tossa vähän aikaa sitten True Detectiven ensimmäisen kauden ja olihan tuo ihan huikeeta settiä. Varmaan parasta mitä Breaking Badin jälkeen on tullut. Odotan 2. kautta erittäin suurella mielenkiinnolla.
Menee puoliksi teeveeseen ja puoliksi musaan, mutta suosittelen katsomaan Foo Fightersin Sonic Highways -dokkarisarjaa jos on bändistä koskaan vähääkään pitänyt. Itse asiassa vaikkei edes välittäisi yhtyeestä tarjoaa tuo ihan kivan katsauksen Ameriikan musiikkiskeneen eri kaupunkien näkökulmasta, itse ainakaan en ole aiemmin ajatellut paikallisuutta vaan jenkkimusa on ollut simppelistä jenkkimusaa. Tänään Teemalta jakso 3 (Nashville), aiempia ei valitettavasti pysty viikkoa pidempään esittämisen jälkeen Areenasta tsekkaamaan.
EDIT: Vielä täsmennyksenä oma suhtautumiseni Foo Fightersiin: viimeiset kymmenen vuotta olen tuhahdellut että One by Onen jälkeen yhtye on tehnyt pelkästään lisää samaa mutta heikommin, enkä ole pitänyt bändiä enää mitenkään relevanttina. Mainion dokkarisarjan ansiosta ala-asteaikainen fanitus on muistunut mieleen ja jaksojen lopussa kuullut uudet biisit ovat jopa kuulostaneet varsin meneviltä!
EDIT: Vielä täsmennyksenä oma suhtautumiseni Foo Fightersiin: viimeiset kymmenen vuotta olen tuhahdellut että One by Onen jälkeen yhtye on tehnyt pelkästään lisää samaa mutta heikommin, enkä ole pitänyt bändiä enää mitenkään relevanttina. Mainion dokkarisarjan ansiosta ala-asteaikainen fanitus on muistunut mieleen ja jaksojen lopussa kuullut uudet biisit ovat jopa kuulostaneet varsin meneviltä!
Konppaan. En ole mikään bändin suuri fani, mutta kaksi ensimmäistä jaksoa ainakin olivat oikein mainioita. Suosittelut täältäkin.Saimou kirjoitti:Menee puoliksi teeveeseen ja puoliksi musaan, mutta suosittelen katsomaan Foo Fightersin Sonic Highways -dokkarisarjaa jos on bändistä koskaan vähääkään pitänyt. Itse asiassa vaikkei edes välittäisi yhtyeestä tarjoaa tuo ihan kivan katsauksen Ameriikan musiikkiskeneen eri kaupunkien näkökulmasta, itse ainakaan en ole aiemmin ajatellut paikallisuutta vaan jenkkimusa on ollut simppelistä jenkkimusaa. Tänään Teemalta jakso 3 (Nashville), aiempia ei valitettavasti pysty viikkoa pidempään esittämisen jälkeen Areenasta tsekkaamaan.
- Phenomenon
En muistanutkaan miten v***n hyvä sarja Seinfeld olikaan. Viime katselu kerrasta on paljon aikaa. Katselin jossain kuukaudessa kolme ensimmäistä kautta, mutta neljännessä kaudessa Kramerin lähdettyä Los Angelesiin sarja alkoi olla kräkkiä vaikka olenkin nämä jaksot joskus nähnyt. 4-7 kaudet tullut katseltua alle kahdessa viikossa.

"NEWMAN!"

"NEWMAN!"
- The Rocker
Spungeworthy show indeed.Phenomenon kirjoitti:En muistanutkaan miten v***n hyvä sarja Seinfeld olikaan. Viime katselu kerrasta on paljon aikaa. Katselin jossain kuukaudessa kolme ensimmäistä kautta, mutta neljännessä kaudessa Kramerin lähdettyä Los Angelesiin sarja alkoi olla kräkkiä vaikka olenkin nämä jaksot joskus nähnyt. 4-7 kaudet tullut katseltua alle kahdessa viikossa.![]()
"NEWMAN!"
"The only time success comes before work is in the dictionary."
- Phenomenon
a show about nothing