Kiireitä on ollut niin paljon, etten ole ehtinyt kirjoitella nyt oikeastaan mitään. SummerSlamin kortti on mun silmissä laadukkaan näköinen ja loistavalla toteutuksella tulee nousemaan vuoden parhaimpien WWE:n PPV:den joukkoon.
John Cena vs. Brock Lesnar on kuuma ottelupari, jolta odotan paljon. Extreme Rulesin ottelusta tulee hienoja muistoja mieleen, kun he laittoivat sellaisen myllyn käyntiin, mitä ei olla WWE:ssä ennen nähty. Lähdetäänkö nyt samalla tyylillä viemään ottelua läpi vai otellaanko enemmän perinteisin menoin? Kaikki on pedattu monsterin voitolle, mutta mikä tulee olemaan se tapa, jolla Brock Lesnar nousee WWE:n kuninkaaksi vai onko WWE löytänyt jonkun järkevän keinon säilyttää mestaruuden John Cenalla. Illan ehdottomasti mielenkiintoisimmista otteluista!
Seth Rollins vs. Dean Ambrosen teaser nähtiin Battlegroundissa monien tapahtumien muodossa, mutta se ottelu siirrettiin kesän kiimaisimpaan tapahtumaan. Kyseessä on herrojen ensimmäinen iso kohtaaminen toisiansa vastaan, joka luultavasti ei jää viimeiseksi kohtaamiseksi. Lumberjack on ottelumuotona kuitenkin hieman arveluttava. Nää jätkät kuitenkin taitavat painin, joten bookkauksesta se on pitkälti kiinni, mihin he yltävät SummerSlamissa. Odotan laatua, ottelun voittajalla ei ole mulle väliä, kunhan vaan se laatu on kohdillaan.
Jack Swagger vs. Rusev on ollut myös mulle yksi kesän hienoimmista feudeista. Jack Swagger on ehkä kuuminta kamaa sitten hänen uudistumisen myötä, mistä olen todella onnellinen. Hän myös ansaitsee paikkansa kuumemmissa feudeissa ja hän on Rusevin ohella saanut valtavaa huomiota tämän feudin kautta. Ehkä maailmanpoliittinen tilanne on sitä hieman auttanut, mutta väliäkö sillä. Ottelumuoto puoltaa Swaggerin voittoa, koska Rusevin ei tarvitse ottaa vastaan selätystä tai luovutusta. Näin saadaan enkelien kaupungissa yksi feel good -moment, kun Swagger hakee lippunsa voitokkaana yleisön chantatessa We the peoplea!
Kyl tää kortti muutenkin on potentiaalia täynnä! Jokaisessa ottelussa pre showta lukuunottamatta on tarina alla, mikä herättää heti otteluun kiinnostusta. Näin sen pitäisikin olla! Oikein mukavaa yötä kaikille, jotka livenä aiotte tämän spektaakkelin seurata! Toivottavasti te, jotka tämän katsotte myöhemmin ette spoilaannu tapahtumasta