Itseä hämmästyttää miten WWE taas kerran missasi aivan loiiiiiiiiistavan tilaisuuden rakentaa IC vyön ympärille tarinaa.
Siis BnB vs. Big E:ssä on se tarina että Barrett on voittanu turnauksen.. mutta tämän jälkeen mitä?
Noh, mikä olisi ollut minun ratkaisu? RVD vs. Cesaro vs. Swagger matsista olisi tehty no.1 contender triple threat. Voittajalle siis IC matsiin saumat... tosin Cesaron olisin kuitenkin halunnut viedä ja Cesaro vs. BnB kaksi heeliä vastakkain ei välttämättä toimisi niin hyvin. Toisaalta... kumman vaan voisi kääntää faceksi feudia ajatellen. Missattu tilaisuus minun mielestä.
Cena vs. WyaTT.. Bray tarvitsee siis apurinsa ja lapsen että voi biitata Cenan. Se mikä itseäni häiritsee on myös se kohta missä Bray on biitattu ja Cena menee ottamaan pinfallia kun häkissä ollut en muista kumpi keskeytti laskun. Ei siinä mitään mutta vie lopunkin uskottavuuden että Bray ei voittaisi 1on1 matsissa Cenaa. Lopun lapsi oli kyllä kieltämättä järkevä veto jos ajatellaan feudia.. luojan kiitos Cena ei no sellannut tuota loppua niinkun maniassa missä mies muuttuu puolen minuutin sisällä tuolia paiskovasta raivopäästä lapsia käsiin taputtelevaan kilttiin setään.
Bryan vs. Kane meni ihan ok tämmöisenä mättönä. Ja näköjään jatkavat feudia eteenpäin. Olisin itsekkin mieluummin nähnyt Bryan vs. Lesnarin tai Bryan vs. HHH:n mutta kyllä tuo Kane hoiti hommansa ja mies saatiin vielä palavan pöydän läpi. Tuli ihan Mick Foley mieleen kun tuota palavaa pöytää katsoi, ja kuten mainittiin tuo vaahtosammutin vähän söi palavan pöydän fiilistä... mut toisaalta.. show on PG.
Shield vs. Evolution oli kyllä minun mielestäni ihan hyvä matsi. Rollinsin loikka oli aika nätti. itse odotin kyllä Shieldin häviävän tämän matsin että saataisiin Evolutionille taas vähän uskottavuutta... kun kyseiset herrat kaikki kolme hävisivät bryanille juurikin edellisessä PPV:ssä, niin pitäisikö muka uskoa että kolme herraa ovat sitten kovempia yhdessä? Voitto tästä olisi antanut Shieldille revanssivaatimuksien kautta uusinta matsin ja sitten se viimeinen matsi missä selvitetään että kumpi ryhmä hajoaa ja kumpi jää voimaan.
eipä tässä muuta.. Paigen matsi meni ihan ok ja skippasin tuon PreShown.. pelottava ajatus että Vince jonain päivänä julistaa Midget Championshipin josta nuo kaksi mättävät joka PPV:ssä seuraavat 10 vuotta.
WWE Extreme Rules 04.05.2014
-
Baneslayer
Re: WWE Extreme Rules 04.05.2014
No eiköhän näiden välillä vielä tapahdu. Ainakin sellaiset merkit on ollut ilmassa. Ja tuo turnaushan oli vallan loistava. Ja itse kysymykseen, että tämän jälkeen mitä? No sitä, että Big E ei täysin ole tappioitaan sulattanut ja haluaa vyönsä takaisin. Barrett sen sijaan aukoo päätänsä ja ylpeilee voitoillaan. En nyt tiedä, että kuinka hyvät tarinat tähän olisi alle viikossa pitänyt rakentaa? Ja eiköhän se olisi enemmän kuraa jos Big E on kantanut vyötä kauan, sitten hän häviää sen, ja näiden kahden välillä ei enään mitään nähtäisi.Baneslayer kirjoitti:Itseä hämmästyttää miten WWE taas kerran missasi aivan loiiiiiiiiistavan tilaisuuden rakentaa IC vyön ympärille tarinaa.
Siis BnB vs. Big E:ssä on se tarina että Barrett on voittanu turnauksen.. mutta tämän jälkeen mitä?
Eli kuinka looooistava tilaisuus tässä onkaan missattu... Ei yhtään mitään. IC-vyö on ollut nyt viikon hyvin esillä, turnaus tätä ennen oli hyvää vaihtelua ja ei pidä tuomita tätä ennenkuin nähdään, että mihin se johtaa.
Re: WWE Extreme Rules 04.05.2014
Itse sain juuri katsastettua Extreme Rulesin. Odotukset eivät olleet kovat PPV:n suhteen ja nyt on pakko sanoa, että PPV yllätti totaalisesti.
Shield vs. Evolution oli hitaan alun jälkeen aivan upeaa katsottavaa. En tähän viitsi edes muuta sanoa. Upea ottelu, ja kaksi upeaa stablea!
Wyatt vs. Cenassa häiritsi se, kuinka Bray (ja koko perhe) saatiin näyttämään heikolta. Turpaan tulee kolmellakin ja sitten tarvitaan joku lapsi vielä sinne, että Bray voi voittaa ottelun. Tästä en todellakaan pitänyt ja kyllä WWE:n ja Cenan pitäisi pikkuhiljaa mennä itseensä. Mutta itse ottelu noin muuten oli erittäin hyvää viihdettä. Tuota yhtä asiaa lukuunottamatta pidin näkemästäni todella paljon, sekä tuo lopetus oli aivan täydellisesti vedetty.
Kane vs. Bryania mietin, että jaksanko edes katsoa, koska hidas Kane ei ole jaksanut kiinnostaa enään aikoihin, ja kyllähän alkumatsi oli tylsähköä katsottavaa, ja kelasinkin about 5min alusta pois. Mutta sitten, kun lähdettiin backstagelle niin ottelu muuttui täysin. Ei välttämättä mitään painillista ilotulitusta, mutta mielestäni tämä meni niin nappiin kuin vai voi mennä. Kaikki nuo spotit ja muut temput tuossa ottelussa oli juuri niin sopivia tähän taistoon. Itse tykkäsin ottelusta aivan mielettömän paljon... En voi kieltää.
Ylipäätään ennen Extreme Rulesia oli jotenkin sellainen "Blääh... Onkohan tää showpaini enään mun juttu.. Ei oikein jaksa kiinnostaa" ja yhtäkkiä taas palasi se mielenkiinto tähän ohjelmaan.
Shield vs. Evolution oli hitaan alun jälkeen aivan upeaa katsottavaa. En tähän viitsi edes muuta sanoa. Upea ottelu, ja kaksi upeaa stablea!
Wyatt vs. Cenassa häiritsi se, kuinka Bray (ja koko perhe) saatiin näyttämään heikolta. Turpaan tulee kolmellakin ja sitten tarvitaan joku lapsi vielä sinne, että Bray voi voittaa ottelun. Tästä en todellakaan pitänyt ja kyllä WWE:n ja Cenan pitäisi pikkuhiljaa mennä itseensä. Mutta itse ottelu noin muuten oli erittäin hyvää viihdettä. Tuota yhtä asiaa lukuunottamatta pidin näkemästäni todella paljon, sekä tuo lopetus oli aivan täydellisesti vedetty.
Kane vs. Bryania mietin, että jaksanko edes katsoa, koska hidas Kane ei ole jaksanut kiinnostaa enään aikoihin, ja kyllähän alkumatsi oli tylsähköä katsottavaa, ja kelasinkin about 5min alusta pois. Mutta sitten, kun lähdettiin backstagelle niin ottelu muuttui täysin. Ei välttämättä mitään painillista ilotulitusta, mutta mielestäni tämä meni niin nappiin kuin vai voi mennä. Kaikki nuo spotit ja muut temput tuossa ottelussa oli juuri niin sopivia tähän taistoon. Itse tykkäsin ottelusta aivan mielettömän paljon... En voi kieltää.
Ylipäätään ennen Extreme Rulesia oli jotenkin sellainen "Blääh... Onkohan tää showpaini enään mun juttu.. Ei oikein jaksa kiinnostaa" ja yhtäkkiä taas palasi se mielenkiinto tähän ohjelmaan.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.