Synttäritopic
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: Synttäritopic
Onnea Häppis. 
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Tämä on Big Brother. Rikot kayfabea, lopeta välittömästi.DeadManWalking kirjoitti:Onnea Häppis.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- DeadManWalking
Onnea FirEndien! <3
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Coca on päässyt kunnioitettavaan sadan vuoden ikään. Mikä on salaisuutesi? Pieni pössyttely silloin tällöin? 
- MR.Off Topic
Cocaniinille onnea! Kunnioitettava ikä ilman muuta.
Onnittelut heimon vanhimmalle 
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- MR.Off Topic
Curt Hennigille hyvää syntymäpäivää. 
Onnea herra täydelliselle!
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- DeadManWalking
Onnea Hra Täytellinen
- Mr.Perfekt
Kiitos kiitos kaikille onnitteluista. 
Juge 23 ja Cock_Sucker 21? En usko, mutta onnea.
- DeadManWalking
Herra Ohi Aiheen 
-
Show_Stopper
Vähän myöhässä, mutta en tiedä miten päin tulkita kysymystä. Mikset usko?Ravenwood kirjoitti:Juge 23 ja Cock_Sucker 21? En usko, mutta onnea.
Offarssonille kaikkea hyvää.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Olen pitänyt sua aina hieman vanhempana.Show_Stopper kirjoitti:Vähän myöhässä, mutta en tiedä miten päin tulkita kysymystä. Mikset usko?Ravenwood kirjoitti:Juge 23 ja Cock_Sucker 21? En usko, mutta onnea.
Kukaan ei maanantaina onnitellut foorumin vanhinta. Olen menettänyt uskoni nyky-yhteiskuntaan. Ei edes oma äiti käyny synttärikahvilla. Miten kuivaan nämä surun kyyneleet? 
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Laita asetuksista ikä näkyviin!ToNy-MaN kirjoitti:Kukaan ei maanantaina onnitellut foorumin vanhinta. Olen menettänyt uskoni nyky-yhteiskuntaan. Ei edes oma äiti käyny synttärikahvilla. Miten kuivaan nämä surun kyyneleet?
Onnittelut silti, wanhus.
- MR.Off Topic
Ookko nää muka 44? Jos et, nii ei aleta puhuun mistään vanhimmista ja jos oot nii imaseppa miun paskasta kyrpää.ToNy-MaN kirjoitti:Kukaan ei maanantaina onnitellut foorumin vanhinta. Olen menettänyt uskoni nyky-yhteiskuntaan. Ei edes oma äiti käyny synttärikahvilla. Miten kuivaan nämä surun kyyneleet?
En löytäny avausviestistä vanhempaa. :/MR.Off Topic kirjoitti:Ookko nää muka 44? Jos et, nii ei aleta puhuun mistään vanhimmista ja jos oot nii imaseppa miun paskasta kyrpää.ToNy-MaN kirjoitti:Kukaan ei maanantaina onnitellut foorumin vanhinta. Olen menettänyt uskoni nyky-yhteiskuntaan. Ei edes oma äiti käyny synttärikahvilla. Miten kuivaan nämä surun kyyneleet?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
What kirjoitti:Coca on päässyt kunnioitettavaan sadan vuoden ikään. Mikä on salaisuutesi? Pieni pössyttely silloin tällöin?
''Vähän'' myöhässä kiitosteluja! Tosi vähän tulee nykyään täällä notkuttua, niin jää tällaiset ihanat helmet huomaamatta! Paljon haleja molemmille! :3Cocaniinille onnea! Kunnioitettava ikä ilman muuta.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Tulipa mieleen että näin Darran tossa yks päivä. Se oli vähän päässyt pulskistumaan taas, mutta ei voinut kyllä naamasta erehtyä. Vaimokekkin oli joko vaihtunut tai värjännyt hiuksensa sen jälkeen kun viimeksi bongasin. Piäkkö nää siihe yhteyttä aktiivisemminki?Reno Hex kirjoitti:Hyvää eilistä Darienille!
Vastaan Renon puolesta ilkeästi: Meillähän on Mania-porukalla säännölliset ja ennen kaikkia heteroseksuaaliset painikokoontumiset aina RTWM:n aikaan.Japeet kirjoitti:Tulipa mieleen että näin Darran tossa yks päivä. Se oli vähän päässyt pulskistumaan taas, mutta ei voinut kyllä naamasta erehtyä. Vaimokekkin oli joko vaihtunut tai värjännyt hiuksensa sen jälkeen kun viimeksi bongasin. Piäkkö nää siihe yhteyttä aktiivisemminki?Reno Hex kirjoitti:Hyvää eilistä Darienille!
- DeadManWalking
viizei
Onnea Krizki!
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Paljon onnea DMW! 
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.