DeadManWalking kirjoitti:ViiZei kirjoitti:Tiedäthän, mitä vasikoille tapahtuu?
Hyvä, hakkaa sen polvet paskaksi.
Vaikka en ole koskaan osallistunut näihin veikkauksiin, niin siltikin heittäisin sellaisen ehdotuksen ilmoille että olisi ihan tasapuolista jos aikarajaksi annettaisiin se kellonaika milloin itse PPV alkaa. Voihan se yksinkertaisesti olla niin, että joku ei jostain syystä pysty laittamaan veikkauksiaan näkyville ennen kello kolmea yöllä, tai jotain muuta vastaavaa. Koska onko sillä nyt oikeasti mitään merkitystä, että onko se veikkaus tehty klo 21.50 edellisenä iltana vai juuri klo 3.00 kun PPV alkaa? Tuskin kumpikaan on sen tarkemmin tiennyt niistä PPV:n lopputuloksista etukäteen.
Ensi kerralla sitten osallistut koko kaudelle
Kun noita sääntöjä väsäsin tälle kaudelle, niin pidin Gobletin sääntöjä pohjana, jotka taas on pohjaa jostain aikaisemmista veikkauksista. Olisiko ollut jopa niistä hyvin virallisista veikkauksista, kun WA oli vielä pystyssä muiltakin osin.. Näin sen ainakin itse ymmärsin.
Yleensä on ollut tarkoituksena aloittaa veikkaus keskiviikkona, kun itse tapahtuma on ollut sunnuntaina. Siinä on paljon aikaa laittaa veikkaukset sisään ennen deadlineä. Tietenkin on tilanteita, jolloin ei niitä muista/ehdi laittamaan ajoissa vaan jää viime tippaan. Onhan niitä unohtumisiakin tällä kaudella tapahtunut.
Silloin, kun ajattelin deadlinea veikkauksille, niin mietin tuon sunnuntain ja maanantain välisen yön 00.00 parhaimpana vaihtoehtona. On mahdollista, että PPV alkaa normaalia aikaisemmin Suomen aikaan tai huhusivustoille pamahtaa tiedot otteluiden mahdollisista "virallisista tuloksista". Mielestäni on hyvä jättää pieni rauhoitusaika ennen kuin PPV alkaa.
Pitäisikö tuota muuttaa myöhemmäksi? Onko joku kokenut, että tuo on liian aikainen deadline ennen tapahtumaa?
Hyvä, kun joku ehdottaa jotain

Saa vähän keskustelua!