Mikä selain kyseessä? Itse huomasin, että Firefox vetää Flashin aika jumiin raskailla videoilla. Chromella pelaa paremmin.DeadManWalking kirjoitti:Yritän katsella YouTubesta 1080p videoita, mutta kuva lagaa aivan vitusti. Siis video kyllä latautuu, ja pyörii siinä ja äänetkin toimivat, mutta kuva itessään on sellaista saamarin diaesitystä. 720p videot kyllä toimivat. Ja 1080p videotkin ovat ennen toimineet ihan moitteetta, mutta nyt joku ihmeellinen nykiminen on alkanut.
Missä vika?
EDIT:
Niin ja Flash on kyllä kunnossa.
Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
Re: Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
"Your arms are just too short to box with God!"
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Haa joo. Firefoxilla tosiaan jumitti aika pahasti, mutta Chromella pelasi ihan suht hyvin. Jännä homma.C2W kirjoitti:Mikä selain kyseessä? Itse huomasin, että Firefox vetää Flashin aika jumiin raskailla videoilla. Chromella pelaa paremmin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Johtuu ihan Firefoxin tavasta käsitellä muistia, sillä se varaa todella paljon muistia ja se määrä vain kasvaa, mitä pidempään selainta käytät sitä sulkematta.DeadManWalking kirjoitti:Haa joo. Firefoxilla tosiaan jumitti aika pahasti, mutta Chromella pelasi ihan suht hyvin. Jännä homma.C2W kirjoitti:Mikä selain kyseessä? Itse huomasin, että Firefox vetää Flashin aika jumiin raskailla videoilla. Chromella pelaa paremmin.
Kaverilla oli pari vuotta takaperin Firefoxin muistinvaraus jotain 500 megatavua pelkästä YouTubesta ja tuollainen määrä alkaa nopeasti näkymään suorituskyvyssä. Hänellä oli vielä vanha kone, joten vaikutus oli aika ikävä.
hevosen k**pä
-
Show_Stopper
Itsellä nykyään Firefoxissa 720 ja 1080 nykivät armotta, muissa selaimissa ei sitten mitään ongelmaa. Saattaa kuulemma johtua istunnon tallentumisesta tietyin lyhyin väliajoin, mutta en asetuksia runkkaamallakaan saanut korjattua.
edit: late to the party, huh.
edit: late to the party, huh.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- DeadManWalking
Meikäläisellä tuo lähti kun meni asetuksista "Lisäasetukset" -välilehteen, ja klikkasi "tyhjennä heti" kohdasta "välimuistissa oleva verkkosisältö". En tiedä oletko kokeillut.Show_Stopper kirjoitti:Itsellä nykyään Firefoxissa 720 ja 1080 nykivät armotta, muissa selaimissa ei sitten mitään ongelmaa. Saattaa kuulemma johtua istunnon tallentumisesta tietyin lyhyin väliajoin, mutta en asetuksia runkkaamallakaan saanut korjattua.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- The Rocker
Puhelimeni (Nokia E6) ei ota vastaan viestejä ellen käynnistä sitä uudelleen. Mikäköhän saattaisi olla vialla?
Edit. DNA:n liittymä tekee tätä kuulemma välillä
Edit. DNA:n liittymä tekee tätä kuulemma välillä
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
Show_Stopper
Melkein ajoissa vastaan, mutta kokeilin ja nnnope.DeadManWalking kirjoitti:Meikäläisellä tuo lähti kun meni asetuksista "Lisäasetukset" -välilehteen, ja klikkasi "tyhjennä heti" kohdasta "välimuistissa oleva verkkosisältö". En tiedä oletko kokeillut.
Nyt sitten uusi ongelma: Outlook ei näytä missään selaimessa viestiin liitettyjä kuvia. Chromessa näkyy kuvien luoma alue, muissa silkkaa tyhjää. Ei latauspainiketta, ei mitään.
Oikeassa yläkulmassa profiilin vieressä on se asetusvalikko jonka alla on sähköpostin lisäasetukset sen avauduttua ruudussa pitäisi olla liuta asetuksia joista yhden nimi on aktiivisen näkymän asetukset jonka takana on kysymys haluatko esikatselut näkyviin... kannattaa ainakin kokeilla sitä.
Erittäin sisältörikas ja valaiseva allekirjoitus.
-
Show_Stopper
Päällä on.
Hommasin PlusTV kortin ja siihen MTV3 Totalin. Maanantaina siis tämä ja sanoivat homman hoituvan parissa päivässä. No ei ruvennut näkymään, niin tänään sitten soittelin perään notta mikä maksaa. Ilmoittivat, että paketti on jo kytketty päälle ja heidän puolestaan homma kondiksessa. Eli ongelma olisi siis itsessä. Kortinlukijaa nyt ei oikein väärin edes saa ja kortinkin kanssa on mahdollisuudet aika rajatut. Ilmoittaa vain maksukanavien kohdalla, että "ei pääsyä".
Ja olen päivittänyt kanavalistan muutamankin kerran. Jollakin kokemusta tälläisestä? Enkö nyt vaan tajua tehdä jotain? Ärsyttävää...
Ja olen päivittänyt kanavalistan muutamankin kerran. Jollakin kokemusta tälläisestä? Enkö nyt vaan tajua tehdä jotain? Ärsyttävää...
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Mulla oli broidin kortti joskus lainassa boksissa. Siinä piti hassusti laittaa se kortti tavallaan väärin päin että toimi.takaovi kirjoitti:Hommasin PlusTV kortin ja siihen MTV3 Totalin. Maanantaina siis tämä ja sanoivat homman hoituvan parissa päivässä. No ei ruvennut näkymään, niin tänään sitten soittelin perään notta mikä maksaa. Ilmoittivat, että paketti on jo kytketty päälle ja heidän puolestaan homma kondiksessa. Eli ongelma olisi siis itsessä. Kortinlukijaa nyt ei oikein väärin edes saa ja kortinkin kanssa on mahdollisuudet aika rajatut. Ilmoittaa vain maksukanavien kohdalla, että "ei pääsyä".
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Tää ei noteeraa koko korttia kuin yhdessä asennossa, joten eipä kai mene senkään piikkiin.ToNy-MaN kirjoitti:Mulla oli broidin kortti joskus lainassa boksissa. Siinä piti hassusti laittaa se kortti tavallaan väärin päin että toimi.takaovi kirjoitti:Hommasin PlusTV kortin ja siihen MTV3 Totalin. Maanantaina siis tämä ja sanoivat homman hoituvan parissa päivässä. No ei ruvennut näkymään, niin tänään sitten soittelin perään notta mikä maksaa. Ilmoittivat, että paketti on jo kytketty päälle ja heidän puolestaan homma kondiksessa. Eli ongelma olisi siis itsessä. Kortinlukijaa nyt ei oikein väärin edes saa ja kortinkin kanssa on mahdollisuudet aika rajatut. Ilmoittaa vain maksukanavien kohdalla, että "ei pääsyä".
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Mulla kävi ton kanssa silleen että piti rebootata koko boksi, sähkökatkos oli ilmeisesti jotenkin pistänyt vikatilaan eikä hyväksynyt paketteja.
Onko oikea kortinlukija? Tai siis tukeeko sun töllö ko. kortinlukijaa?takaovi kirjoitti:Hommasin PlusTV kortin ja siihen MTV3 Totalin. Maanantaina siis tämä ja sanoivat homman hoituvan parissa päivässä. No ei ruvennut näkymään, niin tänään sitten soittelin perään notta mikä maksaa. Ilmoittivat, että paketti on jo kytketty päälle ja heidän puolestaan homma kondiksessa. Eli ongelma olisi siis itsessä. Kortinlukijaa nyt ei oikein väärin edes saa ja kortinkin kanssa on mahdollisuudet aika rajatut. Ilmoittaa vain maksukanavien kohdalla, että "ei pääsyä".
Vaarilla oli sama ongelma joku aika sitten, oli käynyt ostaa kortinlukijan ja kanavapaketin, muttei toiminut. Sen vanhempi taulutelkkari ei vaan tukenut tuota CI+ lukijaa. Onko sulla CI+ vai CA-lukija? Jos toi CI+, niin tsekkaa tukeeko töllömalli kyseistä laitetta. Jos ei, niin kauppaan ostaa tuo vanhempi CA-malli.
CA -lukija on. Äitimuorilla samanlainen televisio ja siinä toimi kyllä aikanaan.Borga kirjoitti:Onko oikea kortinlukija? Tai siis tukeeko sun töllö ko. kortinlukijaa?takaovi kirjoitti:Hommasin PlusTV kortin ja siihen MTV3 Totalin. Maanantaina siis tämä ja sanoivat homman hoituvan parissa päivässä. No ei ruvennut näkymään, niin tänään sitten soittelin perään notta mikä maksaa. Ilmoittivat, että paketti on jo kytketty päälle ja heidän puolestaan homma kondiksessa. Eli ongelma olisi siis itsessä. Kortinlukijaa nyt ei oikein väärin edes saa ja kortinkin kanssa on mahdollisuudet aika rajatut. Ilmoittaa vain maksukanavien kohdalla, että "ei pääsyä".
Vaarilla oli sama ongelma joku aika sitten, oli käynyt ostaa kortinlukijan ja kanavapaketin, muttei toiminut. Sen vanhempi taulutelkkari ei vaan tukenut tuota CI+ lukijaa. Onko sulla CI+ vai CA-lukija? Jos toi CI+, niin tsekkaa tukeeko töllömalli kyseistä laitetta. Jos ei, niin kauppaan ostaa tuo vanhempi CA-malli.
- DeadManWalking
Hoi.
Mistähän on kyse, kun Windows tarjuaa koko ajan kolmea päivitystä saatavaksi? Kyseessä on kolme kappaletta jotain Officen päivityksiä, jotka olen kyllä asentanut jo useampaan kertaan tietokone on myös ilmoittanut, että päivitykset on asennettu onnistuneesti. Siltikin aina tasaisin väliajoin tulee tuo sama ilmoitus, ja päivityksiä tarjotaan yhä uudestaan ja uudestaan.
v***u mitä paskaa.
Mistähän on kyse, kun Windows tarjuaa koko ajan kolmea päivitystä saatavaksi? Kyseessä on kolme kappaletta jotain Officen päivityksiä, jotka olen kyllä asentanut jo useampaan kertaan tietokone on myös ilmoittanut, että päivitykset on asennettu onnistuneesti. Siltikin aina tasaisin väliajoin tulee tuo sama ilmoitus, ja päivityksiä tarjotaan yhä uudestaan ja uudestaan.
v***u mitä paskaa.
Olisiko jotain vanhoja päivityksiä jäljellä koneessa? Minulla oli jo Flashi versiota 7, niin tarjosi silti kutosta päivitettäväksi versioon 7, koska se oli jäänyt koneelle.
hevosen k**pä
- DeadManWalking
Joo, sain nuo yksinkertaisesti sillä pois kun piilotin kyseiset päivitykset.Merovingi kirjoitti:Olisiko jotain vanhoja päivityksiä jäljellä koneessa? Minulla oli jo Flashi versiota 7, niin tarjosi silti kutosta päivitettäväksi versioon 7, koska se oli jäänyt koneelle.
Seuraava kysymys, mitkä olisivat tehokkaita ilmaisohjelmia kovalevyn eheytykseen ja yleisestikin tietokoneen suorituskyvyn parannukseen ja kaiken turhan roskan poistamiseen?
CCleaner paskan poistamiseen, Smart defrag kovalevyn eheytykseen.DeadManWalking kirjoitti:Seuraava kysymys, mitkä olisivat tehokkaita ilmaisohjelmia kovalevyn eheytykseen ja yleisestikin tietokoneen suorituskyvyn parannukseen ja kaiken turhan roskan poistamiseen?
hevosen k**pä
- DeadManWalking
Ylistetty olkoon nimesi Vingin Mero.
Merovingi kirjoitti:CCleaner paskan poistamiseen, Smart defrag kovalevyn eheytykseen.DeadManWalking kirjoitti:Seuraava kysymys, mitkä olisivat tehokkaita ilmaisohjelmia kovalevyn eheytykseen ja yleisestikin tietokoneen suorituskyvyn parannukseen ja kaiken turhan roskan poistamiseen?
CCleaner on kyllä ehdottomasti paras, kun vähän asetuksia vielä säätää. Poistaa kaiken turhan paskan ja sitä paskaa kertyy hetkessä pelkkää nettiä surffatessa. Advanced SystemCare periaatteessa kaiken saman, mutta sillä sitten saa kaikkea muutakin "turhaa paskaa" pois. Kaikki toiminnot eivät tosin ole ohjelman ilmaisversiossa käytettävissä.
Viimeksi muokannut Memory, La 14.09.2013 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- DeadManWalking
^
ASC onkin ollut itselläni jo jonkin verran käytössä, ihan hyvä ohjelma sekin kyllä.
ASC onkin ollut itselläni jo jonkin verran käytössä, ihan hyvä ohjelma sekin kyllä.
Mitäs asetuksia siitä pitää säätää? Itse olen lähinnä ajanut täysin perusasetuksilla mitä nyt muistelisin.Memory kirjoitti:Merovingi kirjoitti:CCleaner paskan poistamiseen, Smart defrag kovalevyn eheytykseen.DeadManWalking kirjoitti:Seuraava kysymys, mitkä olisivat tehokkaita ilmaisohjelmia kovalevyn eheytykseen ja yleisestikin tietokoneen suorituskyvyn parannukseen ja kaiken turhan roskan poistamiseen?
CCleaner on kyllä ehdottomasti paras, kun vähän asetuksia vielä säätää. Poistaa kaiken turhan paskan ja sitä paskaa kertyy hetkessä pelkkää nettiä surffatessa. Advanced SystemCare periaatteessa kaiken saman, mutta sillä sitten saa kaikkea muutakin "turhaa paskaa" pois. Kaikki toiminnot eivät tosin ole ohjelman ilmaisversiossa käytettävissä.
hevosen k**pä
Turhat lokit sun muut kannataa ruksata siitä listasta joka on siinä puhdistajan sivussa. Vaikea sanoa mitä itse olen ruksannut perusasetuksien jälkeen koska ohjelma ollut koneella vuosia, enkä löytänyt mitään paikkaa ohjelmasta jolla saisin alkuperäiset asetukset takaisin.
- MR.Off Topic
Defragler on varsin hjyvä ja yksinkertanen eheytysohjelma. Samoilta tekijöiltä kuin ccleaner.