Lucid-unet ja muut unet
Re: Lucid-unet ja muut unet
Nukahdin aamulla uudelleen puoleksi tunniksi, ja ehdin nähdä hyvin... mielenkiintoista unta, ja vieläpä pitkästä aikaa paininörttimäisesti WWE:stä. En kyllä ymmärrä mitä kieroutunut alitajuntani halusi sanoa, enkä välttämättä välitä tietääkään. Toisaalta onhan uneni päähenkilö sanonut haluavansa uudistua jos / kun palaa, eli ehkä kyseessä olikin vain yliluonnollinen enneuni...
Uneni alussa WWE:n mestari John Cena oli kehässä promottamassa. Yhtäkkiä areenalla lähti soimaan maailman geneerisin teknorenketus (sellainen kunnon jobber-musiikki) ja titantronille ilmestyi teksti Саша ("Sasha" kyrillisillä aakkosilla). Tämä Sasha olikin kaikkien suureksi järkytykseksi paluun tekevä Chris Jericho, joka tosin oli "uudistunut" muutenkin kuin nimen puolesta. Kiiltävät hopeiset painihousut olivat jotakuinkin Y2J-ajan henkiset, mutta siitä ylöspäin lähtikin melko reippaaksi kasvanut karvainen kaljamaha. Jostain kumman syystä attireen kuului myös pienoisversio Jeff Hardyn Immortal-mestaruudesta, jonka Chris oli laittanut päänsä ympärille (ja siis tähän tarkoitukseen vyö oli perfect fit) niin, että laatat peittivät hänen kasvonsa nenästä ylöspäin...
No, onneksi muodonmuotosta ei pidetty yleisölle mysteerinä liian pitkään, vaan Chris alkoi vetämään rampilla hyvin häiriintynyttä promoa. Entisestä promokuninkaasta oli tullut hiljainen mumisija ja änkyttäjä, vähän kuin sellainen hiljaisempi versio Cody Rhodesista. Chris kertoi kuinka hän oli ollut tv:stä poissa ollessaan hullun tiedemiehen vankina (ehkä sama kaveri junaili Samoa Joen kidnappauksen), ja kuinka hän ei ollut saanut öisin nukuttua, koska tiedemies katsoi kaikki yöt elokuvia viereisessä huoneessa kotiteatterissaan liian kovalla äänenvoimakkuudella (!!). Hullu tiedemies oli myös kaikesta päätellen tyypillisen ammatinharjoittajan tapaan paloittelijamurhaaja, koska Chris kertoi maanneensa sängyssään välillä kokonaisten ruumiiden, välillä pelkkien raajojen, kanssa, joista tiedemies kaiken lisäksi väitti psyykeeltään horjuneelle Chrisille (vai oliko hän nyt sitten Саша) ettei niitä ole oikeasti olemassa!
Hämmentynyt yleisö oli hiirenhiljaa, kun Jericho lähti kävelemään kohti kehää, ja samalla rampille tuli myös häntä seuraava Hullu Tiedemies! HT oli luonnollisesti viimeisen päälle WWE:n statistinäyttelijän näköinen mies (n. 50-vuotias, ruskeat / punertavat hiukset ja parta), ja päällään hänellä oli pilailupuodin halvimman "lääkärintakin" näköinen valkoinen viitta. Kaulassa roikkui luonnollisesti kilometrin päähän muoviselta lelulta näyttävä "stetoskooppi". Chris ja HT pääsivät kehään, Chris kasvotusten Cenan kanssa, HT näyttämässä juonivalta hullulta tiedemieheltä Chrisin olan takana. Jericho otti jostain paperilapun, ja antoi tämän Johnille. Cena luki lapusta Сашаn haastavan hänet otteluun WWE:n mestaruudesta. HT myhäili ja hieroi käsiään yhteen. Cena heitti Jerichon pyykkinarulla kehästä ja teki FU:n Tiedemiehelle. Minä heräsin, aloin hytkyä sängyssä epäuskoisen nauruni tukahduttaen, vain yksi kysymys mielessäni:
Mitä helvettiä?
Uneni alussa WWE:n mestari John Cena oli kehässä promottamassa. Yhtäkkiä areenalla lähti soimaan maailman geneerisin teknorenketus (sellainen kunnon jobber-musiikki) ja titantronille ilmestyi teksti Саша ("Sasha" kyrillisillä aakkosilla). Tämä Sasha olikin kaikkien suureksi järkytykseksi paluun tekevä Chris Jericho, joka tosin oli "uudistunut" muutenkin kuin nimen puolesta. Kiiltävät hopeiset painihousut olivat jotakuinkin Y2J-ajan henkiset, mutta siitä ylöspäin lähtikin melko reippaaksi kasvanut karvainen kaljamaha. Jostain kumman syystä attireen kuului myös pienoisversio Jeff Hardyn Immortal-mestaruudesta, jonka Chris oli laittanut päänsä ympärille (ja siis tähän tarkoitukseen vyö oli perfect fit) niin, että laatat peittivät hänen kasvonsa nenästä ylöspäin...
No, onneksi muodonmuotosta ei pidetty yleisölle mysteerinä liian pitkään, vaan Chris alkoi vetämään rampilla hyvin häiriintynyttä promoa. Entisestä promokuninkaasta oli tullut hiljainen mumisija ja änkyttäjä, vähän kuin sellainen hiljaisempi versio Cody Rhodesista. Chris kertoi kuinka hän oli ollut tv:stä poissa ollessaan hullun tiedemiehen vankina (ehkä sama kaveri junaili Samoa Joen kidnappauksen), ja kuinka hän ei ollut saanut öisin nukuttua, koska tiedemies katsoi kaikki yöt elokuvia viereisessä huoneessa kotiteatterissaan liian kovalla äänenvoimakkuudella (!!). Hullu tiedemies oli myös kaikesta päätellen tyypillisen ammatinharjoittajan tapaan paloittelijamurhaaja, koska Chris kertoi maanneensa sängyssään välillä kokonaisten ruumiiden, välillä pelkkien raajojen, kanssa, joista tiedemies kaiken lisäksi väitti psyykeeltään horjuneelle Chrisille (vai oliko hän nyt sitten Саша) ettei niitä ole oikeasti olemassa!
Hämmentynyt yleisö oli hiirenhiljaa, kun Jericho lähti kävelemään kohti kehää, ja samalla rampille tuli myös häntä seuraava Hullu Tiedemies! HT oli luonnollisesti viimeisen päälle WWE:n statistinäyttelijän näköinen mies (n. 50-vuotias, ruskeat / punertavat hiukset ja parta), ja päällään hänellä oli pilailupuodin halvimman "lääkärintakin" näköinen valkoinen viitta. Kaulassa roikkui luonnollisesti kilometrin päähän muoviselta lelulta näyttävä "stetoskooppi". Chris ja HT pääsivät kehään, Chris kasvotusten Cenan kanssa, HT näyttämässä juonivalta hullulta tiedemieheltä Chrisin olan takana. Jericho otti jostain paperilapun, ja antoi tämän Johnille. Cena luki lapusta Сашаn haastavan hänet otteluun WWE:n mestaruudesta. HT myhäili ja hieroi käsiään yhteen. Cena heitti Jerichon pyykkinarulla kehästä ja teki FU:n Tiedemiehelle. Minä heräsin, aloin hytkyä sängyssä epäuskoisen nauruni tukahduttaen, vain yksi kysymys mielessäni:
Mitä helvettiä?
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Hämmentävä kertomus. Suorastaan mielenkiintoinen. Sen verran voin toki todeta, että jos tällainen kuvio joskus WWE:ssä toteutuu ja Jericho tekee comebackinsa tuolla tavalla, niin lupaan aloittaa viikottaisten ohjelmien seuraamisen välittömästi.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Harvoin nään mitään showpainisävytteistä unta mutta viime yönä tuli sellainen koettua. Istuin unessa pikkuveljeni huoneessa ja pistin television päälle. Telkkarista näytettiin WWE:n taannoista Hell in a Cell PPV:tä ja sillä hetkellä käynnissä oli Sin Carojen välinen matsi. Olin ihmeissäni kun Suomen TV:ssä näytettiin taas painia.
Jossain vaiheessa painoin kaukosäätimestä sitä info-nappulaa ja se television ohjelmatietolaatikko kertoi että sillä hetkellä näytettävän ohjelman nimi olisi ollut "Moto GP". Kohta telkkarin kuva pimeni ja sitten siinä alkoikin näkyä juuri tuota Moto GP:tä. Petyin.
Jossain vaiheessa painoin kaukosäätimestä sitä info-nappulaa ja se television ohjelmatietolaatikko kertoi että sillä hetkellä näytettävän ohjelman nimi olisi ollut "Moto GP". Kohta telkkarin kuva pimeni ja sitten siinä alkoikin näkyä juuri tuota Moto GP:tä. Petyin.
Melkein hävettää myöntää tätä, mutta herra Krueger on varmaan se, joka kerää eniten esiintymiskertoja meikäläisen seksiunissa... Älkää kysykö.nWo-Sting kirjoitti:näkikö kukaan teistä nuorempana unta Freddy Kruegerista?
Onhan noita kermaisia unia tullut nähtyä Voldemorteista ja LOTR-örkeistä sun muista normijampoista, mutta kukaan muu kuin Freddy ei ole noissa useammin kuin kerran esiintynyt.
Että Freddy-unia on tullut nähtyä joo, mutta ei nyt niin negatiivisessa mielessä... ehkä?
Näin muuten muutama yö sitten varmaankin ensimmäistä kertaa unen niin, että tajutessani sen olevan unta, en herännytkään. Oli nimittäin todella aidon oloinen uni kyseessä, aloin jo itsekin panikoida, että kai tämä nyt unta vain on, muuten olen ongelmissa kohta. Sitten tunsin unessa kuinka "nukkuva" jalkani nytkähti ja käsitin, että unta tämä vain on, huh. Herään aina siinä vaiheessa kun tiedostan uneksivani. Eikä ollut edes lucidi, koska tapahtumiin en voinut vaikuttaa.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Näin unta, että oltiin Rivenin kanssa BB-talossa, mikä sattui sijaitsemaan kaverini takapihalla. Rivenillä oli musta polkkatukka ja se tarjosi kaverin ex-muijalle aamupalaksi paistettuja munia. Sanoin, että keräät tuolla liikaa babyface-pisteitä. 
WE BACK YA'LL?!
Olin unessani päässyt töihin jonkinmoiseen kirjakaupan ja kirjaston sekoitukseen, myyjäksi. Ensimmäinen työvuoroni kesti vain puolitoista tuntia, mutta päätin silti jostain syystä paeta kesken töitteni lähikauppaan, koska mieleni teki kovasti ostaa jotain.
En kuitenkaan ostanut mitään. Ja huomasin, että aika on lentänyt hurjasti. Työvuoroani oli enää pari minuuttia jäljellä. Päätin, etten palaa töihin, vaan menen kotiin.
Kotona luin Facebookin chatin kaltaisesta keskustelusta, että olen saanut potkut. No, ei mitään, perus uni. Kunnes:
Koetin kirjautua WrestlingAlertiin, mutten päässyt sisään. Syy: moderaattoriksi ylennetty What oli antanut minulle bännit, koska en ollut tehnyt työtäni kunnolla! Banniketjuuni oli tullut jo siihen mennessä 11 uutta sivua, joissa keskusteltiin siitä, oliko Whatin teko oikeudenmukainen vai ei.
Enneuni?
En kuitenkaan ostanut mitään. Ja huomasin, että aika on lentänyt hurjasti. Työvuoroani oli enää pari minuuttia jäljellä. Päätin, etten palaa töihin, vaan menen kotiin.
Kotona luin Facebookin chatin kaltaisesta keskustelusta, että olen saanut potkut. No, ei mitään, perus uni. Kunnes:
Koetin kirjautua WrestlingAlertiin, mutten päässyt sisään. Syy: moderaattoriksi ylennetty What oli antanut minulle bännit, koska en ollut tehnyt työtäni kunnolla! Banniketjuuni oli tullut jo siihen mennessä 11 uutta sivua, joissa keskusteltiin siitä, oliko Whatin teko oikeudenmukainen vai ei.
Enneuni?
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Näin taas Whatista unta. Tällä kertaa miljöö oli tämän foorumin sijaan Impact Zone, jossa What ja Mr. Anderson tutustuivat toisiinsa. Häivy unistani, mies. 
- MR.Off Topic
Repesin jostain syystä.enska kirjoitti:Näin taas Whatista unta. Tällä kertaa miljöö oli tämän foorumin sijaan Impact Zone, jossa What ja Mr. Anderson tutustuivat toisiinsa. Häivy unistani, mies.
Itse eilen näin unta autossa, että painin jossain HC-mätössä. Heräsin, kun löin ottelussa pesäpallomailalla ja samalla itseasiassa ihan oikeasti löin käteni edellä olevan penkin selkänojaan. Muutenki nykyään on tullu heräiltyä uniin paljolti juuriki sillä lailla, että jotenki hätkähän tai lyön tai jotain. Monesti esimerkiksi kompastun tai tipun, mutta nuo on kai klassikkoja.
Kaveri näki semmosen unen, jossa hänet haudattiin ja näki vielä ittensä arkussa makoilemassa, oli melko sekasi sen jälkeen.. Mistähän tuo voisi olla enne? :P
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
- The Rocker
Unet on jänniä. Nyt viimesen kolmen yön aikana tullut kolme kohtuu jännää unta.
1. Ajelen autollani hieman hermostuneesti. Ensin kolautan jotain toista auto päin parkkipaikalla sitten ajan sen lyhyeltä kielekkeeltä alas. Siinä sitten hinattiin auto pihaan ja mietittiin mitä tehdään sille kaverin kanssa. Mietin kesken unen onkohan tämä nyt unta vai totta. Nipistin itseäni ja totesin että totta. Noh aamulla tiesin paremmin.
2. Olen jonkinnäköisellä kaveriporukalla Saksassa käymässä. Sitten eräät kaverini (nimiltään vaikkapa Mirkku ja Markku) alkavat skitsoilemaan jonkin verran. Katselen sitä jonkun aikaa. Ikäänkuin olisivat eroamassa! Sitten eräs kaverini nimeltä Kalle (nimi muutettu) saapuu paikalle todella jäätävässä humalassa. Äijällä on joku pullo joka räjähtää mennessään rikki. Päätän takavarikoida tämän pullon jonka kyljessä lukee Bombardier. Markku alkaa jostain syystä huutamaan minulle että minun pitäisi rikkoa pullo. Totean ei kiitos, lasken pullon maahan ja lähden kävelemään. Ulkopuolella on iso joukko punkkareita ja anarkisteja. Lähden kävelemään johonkin suuntaan. Markku tulee perässä. Saadessan minut kiinni Markku uhkaa tappaa minut. Totean joo joo. Sitten hän tarttuu minua olkapäästä kiinni. Lyön Markkua pullolla päähän. Sitten hän suuttuu minulle isommin. Alamme painimaan pikkuisen. Poliisi tulee paikalle ja heittää minut jonkinnäköiseen vankilajunaan. Päädyn samaan selliin kahden anarkistin kanssa. He aikovat räjäyttää jotain. Pyydän päästä pois. Pyyntö kielletään. Sitten pari muuta kaveriani päätyy viereiseen selliin. Sanon heille moro ja suutelen Minttua (nimi muutettu). Kaverini Toni (nimeä ei muutettu) huomaa jotain vikaa sellien rakenteessa. Siinähän on aukko! Pääsemme pakoon! Ikävä kyllä juna on liikkeessä kun hyppäämme ulos. Samalla myös toistakymmentä anarkistia pääsee liikenteeseen. Huomaan että minulla on kiire laivaan eikä rahaa taksiin jolla sinne pääsisi. Sitten näen auton. Pysäytän sen ja pyydän kyytiä satamaan. Kysyvät onko minulla lippua. Jämähdän paikoilleni katson taskuuni ja herään.
3. Tästä en unesta en muista kuin sen että finnistäni pyrki ulos jonkinnäköinen torakka. Vähän epämiellyttävä uni.
Katsellaan tätä sitten myöhemmin lisää.
1. Ajelen autollani hieman hermostuneesti. Ensin kolautan jotain toista auto päin parkkipaikalla sitten ajan sen lyhyeltä kielekkeeltä alas. Siinä sitten hinattiin auto pihaan ja mietittiin mitä tehdään sille kaverin kanssa. Mietin kesken unen onkohan tämä nyt unta vai totta. Nipistin itseäni ja totesin että totta. Noh aamulla tiesin paremmin.
2. Olen jonkinnäköisellä kaveriporukalla Saksassa käymässä. Sitten eräät kaverini (nimiltään vaikkapa Mirkku ja Markku) alkavat skitsoilemaan jonkin verran. Katselen sitä jonkun aikaa. Ikäänkuin olisivat eroamassa! Sitten eräs kaverini nimeltä Kalle (nimi muutettu) saapuu paikalle todella jäätävässä humalassa. Äijällä on joku pullo joka räjähtää mennessään rikki. Päätän takavarikoida tämän pullon jonka kyljessä lukee Bombardier. Markku alkaa jostain syystä huutamaan minulle että minun pitäisi rikkoa pullo. Totean ei kiitos, lasken pullon maahan ja lähden kävelemään. Ulkopuolella on iso joukko punkkareita ja anarkisteja. Lähden kävelemään johonkin suuntaan. Markku tulee perässä. Saadessan minut kiinni Markku uhkaa tappaa minut. Totean joo joo. Sitten hän tarttuu minua olkapäästä kiinni. Lyön Markkua pullolla päähän. Sitten hän suuttuu minulle isommin. Alamme painimaan pikkuisen. Poliisi tulee paikalle ja heittää minut jonkinnäköiseen vankilajunaan. Päädyn samaan selliin kahden anarkistin kanssa. He aikovat räjäyttää jotain. Pyydän päästä pois. Pyyntö kielletään. Sitten pari muuta kaveriani päätyy viereiseen selliin. Sanon heille moro ja suutelen Minttua (nimi muutettu). Kaverini Toni (nimeä ei muutettu) huomaa jotain vikaa sellien rakenteessa. Siinähän on aukko! Pääsemme pakoon! Ikävä kyllä juna on liikkeessä kun hyppäämme ulos. Samalla myös toistakymmentä anarkistia pääsee liikenteeseen. Huomaan että minulla on kiire laivaan eikä rahaa taksiin jolla sinne pääsisi. Sitten näen auton. Pysäytän sen ja pyydän kyytiä satamaan. Kysyvät onko minulla lippua. Jämähdän paikoilleni katson taskuuni ja herään.
3. Tästä en unesta en muista kuin sen että finnistäni pyrki ulos jonkinnäköinen torakka. Vähän epämiellyttävä uni.
Katsellaan tätä sitten myöhemmin lisää.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Rakas alitajuntani tarjosi minulle kiehtovan jatko-osan Saimoun sairaalle Jericho-unelle viime yönä.
Elettiin mitä ilmeisimmin ensi viikon RAW'n aikaa. Cody Rhodes ja Chris Jericho tapasivat toisensa backstagella juuri ennen Y2J:n senviikkoista esiintymistä. Miehet hymyilivät toisilleen oudosti. Sitten Jericho teki sisääntulonsa tämän tunnarin tahdissa. Mutta ei siinä kaikki: kanukin päässä oli vaaleanpunainen peruukki ja yllään hänellä oli sininen toppi ja naisten farkut. Sisääntulon aikana kameraan tallentui katsomossa olleen typerännäköisen pikkupojan
-ilme.
Kehässä Jericho alkoi promottaa, mutta hänen äänensä muuttui yhtäkkiä Kanen ääneksi! Samalla Jericho itse muuttui Dolph Ziggleriksi, joka oli pukeutunut siniseen mekkoon. Lopulta Zigglerkin koki muodonmuutoksen: kehässä oleva painija, joka oli alun perin Chris Jericho, oli muuttunut ensiksi Dolph Ziggleriksi ja sitten joksikin oudoksi naishenkilöksi. Heräsin.
Ensi viikon RAW'ta odotellessa...
Elettiin mitä ilmeisimmin ensi viikon RAW'n aikaa. Cody Rhodes ja Chris Jericho tapasivat toisensa backstagella juuri ennen Y2J:n senviikkoista esiintymistä. Miehet hymyilivät toisilleen oudosti. Sitten Jericho teki sisääntulonsa tämän tunnarin tahdissa. Mutta ei siinä kaikki: kanukin päässä oli vaaleanpunainen peruukki ja yllään hänellä oli sininen toppi ja naisten farkut. Sisääntulon aikana kameraan tallentui katsomossa olleen typerännäköisen pikkupojan
Kehässä Jericho alkoi promottaa, mutta hänen äänensä muuttui yhtäkkiä Kanen ääneksi! Samalla Jericho itse muuttui Dolph Ziggleriksi, joka oli pukeutunut siniseen mekkoon. Lopulta Zigglerkin koki muodonmuutoksen: kehässä oleva painija, joka oli alun perin Chris Jericho, oli muuttunut ensiksi Dolph Ziggleriksi ja sitten joksikin oudoksi naishenkilöksi. Heräsin.
Ensi viikon RAW'ta odotellessa...
- Darien Fawks
Näin viime yönä unta, jossa taisin olla Daniel Bryan ja painin sängyssä Sheamuksen ja Bella Twinsien kanssa. Lopulta selätin molemmat Bellat samanaikaisesti, mutta toinen pääsi irti. Toinenkin kovasti väitti, että hänen olkapäänsä olisi irronnut matosta, mutta olin tästä eri mieltä. Sheamuksen mielipidettä en muista.
Toisessa unessa seikkailin joko Miamissa tai Torontossa. Kävin jossain erikoisessa eläintarhassa, jonka reunalla oli isoja kivenmurikoita vedessä. Kävelin kivenmurikoita pitkin ja näin kauniin auringonlaskun ja aivan upeita maisemia. Myös Niagaran putoukset siinsivät horisontissa. Vesi tuli niin kovalla pauhulla, etten pystynyt edes kävelemään eteenpäin. Oli ehkäpä kaunein näky ikinä.
Kaikenlaista sitä...
Toisessa unessa seikkailin joko Miamissa tai Torontossa. Kävin jossain erikoisessa eläintarhassa, jonka reunalla oli isoja kivenmurikoita vedessä. Kävelin kivenmurikoita pitkin ja näin kauniin auringonlaskun ja aivan upeita maisemia. Myös Niagaran putoukset siinsivät horisontissa. Vesi tuli niin kovalla pauhulla, etten pystynyt edes kävelemään eteenpäin. Oli ehkäpä kaunein näky ikinä.
Kaikenlaista sitä...
- Darien Fawks
Näin unta, jossa tapasin DeadManWalkingin. DMW tuli minua kohti lumisella pihalla ja kyseli, haluanko turpaan. Sanoin, että laitetaanko nenät vastakkain wrestling-tyyliin. DMW hieman kaikkosi, mutta taisi hymyillä.
Meidät jaettiin johonkin peliin samaan joukkueeseen. Tehtävämme oli keksiä minuutin mittainen biisi, jonka esittäisimme käyttäen suitamme soittimina. Meillä oli ehkä 12 hengen porukka, josta minun ja DMW:n lisäksi muut taisivat olla tyttöjä. Mietin pitkään, tekisinkö jonkin matalan bassoäänen vai korkean ujelluksen. DMW sanoi, että hän matkisi naista. Hän sanoi tämän jollain ihmeellisellä Aira Samulinin tyylisellä äänellä. Minä sitten matkin häntä Munamies-tyylisellä äänellä. Meillä oli molemmilla ihan hauskaa. Naiset näyttivät tykkäävän DMW:stä. DMW ei näyttänyt loppuvaiheessa enää itseltään, vaan Reno Hexiltä. Ihmettelin yhdennäköisyyttä.
Meidät jaettiin johonkin peliin samaan joukkueeseen. Tehtävämme oli keksiä minuutin mittainen biisi, jonka esittäisimme käyttäen suitamme soittimina. Meillä oli ehkä 12 hengen porukka, josta minun ja DMW:n lisäksi muut taisivat olla tyttöjä. Mietin pitkään, tekisinkö jonkin matalan bassoäänen vai korkean ujelluksen. DMW sanoi, että hän matkisi naista. Hän sanoi tämän jollain ihmeellisellä Aira Samulinin tyylisellä äänellä. Minä sitten matkin häntä Munamies-tyylisellä äänellä. Meillä oli molemmilla ihan hauskaa. Naiset näyttivät tykkäävän DMW:stä. DMW ei näyttänyt loppuvaiheessa enää itseltään, vaan Reno Hexiltä. Ihmettelin yhdennäköisyyttä.
Darienin näköinen mies houkutteli minut apteekkiin. Yritti ryöstää minut, lähdin karkuun. Juoksin aikani, kunnes pysähdyin. Yritin soittaa poliisille, mutta tais mennä väärään numeroon. Darien löysi minut uudestaan, olin umpikujassa, enkä päässyt pakoon. Darien nappasi lompakkoni, ja sen jälkeen päätti hoidella minut päiviltään, joten hän nappasi jostain ison kasan talouspaperia tunkeakseen sitä suuni täyteen ja siten olisin tukehtunut. Nappasin kuitenkin paperit Darienin kädestä, revin ne palasiksi, tönäisin häntä, ja lähdin taas juoksemaan. Soitin hätänumeroon, mutta sieltä kuului vain jotain kahden miehen välistä keskustelua. Katkaisin puhelun, jonka jälkeen heräsin.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Juge kirjoitti:Darienin näköinen mies houkutteli minut apteekkiin. Yritti ryöstää minut, lähdin karkuun. Juoksin aikani, kunnes pysähdyin. Yritin soittaa poliisille, mutta tais mennä väärään numeroon. Darien löysi minut uudestaan, olin umpikujassa, enkä päässyt pakoon. Darien nappasi lompakkoni, ja sen jälkeen päätti hoidella minut päiviltään, joten hän nappasi jostain ison kasan talouspaperia tunkeakseen sitä suuni täyteen ja siten olisin tukehtunut. Nappasin kuitenkin paperit Darienin kädestä, revin ne palasiksi, tönäisin häntä, ja lähdin taas juoksemaan. Soitin hätänumeroon, mutta sieltä kuului vain jotain kahden miehen välistä keskustelua. Katkaisin puhelun, jonka jälkeen heräsin.

Jos jaksaisin ja osaisin, olisin shopannut tuohon Darienin kasvot.
hevosen k**pä
- Darien Fawks
Miksi laitoit tämän uniketjuun?Juge kirjoitti:Darienin näköinen mies houkutteli minut apteekkiin. Yritti ryöstää minut, lähdin karkuun. Juoksin aikani, kunnes pysähdyin. Yritin soittaa poliisille, mutta tais mennä väärään numeroon. Darien löysi minut uudestaan, olin umpikujassa, enkä päässyt pakoon. Darien nappasi lompakkoni, ja sen jälkeen päätti hoidella minut päiviltään, joten hän nappasi jostain ison kasan talouspaperia tunkeakseen sitä suuni täyteen ja siten olisin tukehtunut. Nappasin kuitenkin paperit Darienin kädestä, revin ne palasiksi, tönäisin häntä, ja lähdin taas juoksemaan. Soitin hätänumeroon, mutta sieltä kuului vain jotain kahden miehen välistä keskustelua. Katkaisin puhelun, jonka jälkeen heräsin.
Miksi tällä foorumilla on "sain pillua" -viestejä jossain muuallakin kuin tässä ja Paras vitsi-ketjussa?Darien Fawks kirjoitti:Miksi laitoit tämän uniketjuun?
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Koska tämä oli unta.Darien Fawks kirjoitti: Miksi laitoit tämän uniketjuun?
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
So you'd think.Juge kirjoitti:Koska tämä oli unta.Darien Fawks kirjoitti: Miksi laitoit tämän uniketjuun?
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- SkullCrushingFinale
Olipahan vähän v***n hämärä uni tossa viime yöllä.
Olin lätkävalmentaja. En tiedä mikä sakki oli kyseessä, mutta sinisissä pelasivat. Koko tapahtuma keskittyi harjoituksiin, jossa en saanut valmennettavakseni maalitykkejä, huippupakkeja tai maagisia veskareita, vaan tappelijat. Piruvie, tappelijat. Ja ne nimenomaan treenas tappelua. Viiminen muistikuva on se, kun jätkät meni kasvotusten kahteen riviin ja alkoivat mäiskiä. Tässä vaiheessa kuva myös hälveni pikselimössöksi, vähän kuin jossain vuoden '94 änärissä, kuvakulmakin oli taivaasta. Samaan aikaan toisteltiin, että hyvä tappelu on vähän kuin ilmaveivi.
Olin lätkävalmentaja. En tiedä mikä sakki oli kyseessä, mutta sinisissä pelasivat. Koko tapahtuma keskittyi harjoituksiin, jossa en saanut valmennettavakseni maalitykkejä, huippupakkeja tai maagisia veskareita, vaan tappelijat. Piruvie, tappelijat. Ja ne nimenomaan treenas tappelua. Viiminen muistikuva on se, kun jätkät meni kasvotusten kahteen riviin ja alkoivat mäiskiä. Tässä vaiheessa kuva myös hälveni pikselimössöksi, vähän kuin jossain vuoden '94 änärissä, kuvakulmakin oli taivaasta. Samaan aikaan toisteltiin, että hyvä tappelu on vähän kuin ilmaveivi.
- Darien Fawks
Onko tässä nyt järin vaikea kuvitella, mitä oikein tapahtui? Taisi poika saada oikeasta suorasta lättyyn, niin että tutisi.SkullCrushingFinale kirjoitti:Ja ne nimenomaan treenas tappelua. Viiminen muistikuva on se, kun jätkät meni kasvotusten kahteen riviin ja alkoivat mäiskiä. Tässä vaiheessa kuva myös hälveni pikselimössöksi, vähän kuin jossain vuoden '94 änärissä, kuvakulmakin oli taivaasta. Samaan aikaan toisteltiin, että hyvä tappelu on vähän kuin ilmaveivi.
Itsekin näin viime yönä pirun häiritsevää unta. En mene detaljeihin. Päivällä sitten tutkailin Facebookkia, niin aika moni oli nähnyt jotain painijaisia. Jotenkin nämä uniyöt tuntuisivat olevan aika yleisiä. Siis useina päivinä ei kukaan puhu unista mitään, ja nyt kun itse heräsin omituisesta unesta, niin johan on Facebookissa ja täälläkin ketjussa pärinää. Mistähän johtuu?
No avaruusoliot tietenkin lähettää meiän aivoihin säteitä mitkä kontrolloi meitä. Se on pojat taas aika kaivaa ne foliolätsät esiin varastoista!Darien Fawks kirjoitti:Jotenkin nämä uniyöt tuntuisivat olevan aika yleisiä. Siis useina päivinä ei kukaan puhu unista mitään, ja nyt kun itse heräsin omituisesta unesta, niin johan on Facebookissa ja täälläkin ketjussa pärinää. Mistähän johtuu?
- Darien Fawks
Hauska juttu.Static kirjoitti:No avaruusoliot tietenkin lähettää meiän aivoihin säteitä mitkä kontrolloi meitä. Se on pojat taas aika kaivaa ne foliolätsät esiin varastoista!Darien Fawks kirjoitti:Jotenkin nämä uniyöt tuntuisivat olevan aika yleisiä. Siis useina päivinä ei kukaan puhu unista mitään, ja nyt kun itse heräsin omituisesta unesta, niin johan on Facebookissa ja täälläkin ketjussa pärinää. Mistähän johtuu?
- Darien Fawks
Näin ihanaa unta eräästä tytöstä, jonka kanssa olen viime aikoina ollut enenevissä määrin mutta silti todella vähän tekemissä. Hän on tietyllä tavalla sellaisen arvokkaan oloinen. Siis meinaan, että ei mikään bimbo tai sellainen. Ei mikään easy come, easy go.
Olimme jossain usean ihmisen makuusalissa. Menin sänkyyn makoilemaan peiton alle. Hän tuli luokseni, ja kutsuin hänet viereeni. Hän tuli viereeni oikein lähelle. Hän sanoi "Olisitko valmis taistelemaan musta?"
Ihana tyttö!
Olimme jossain usean ihmisen makuusalissa. Menin sänkyyn makoilemaan peiton alle. Hän tuli luokseni, ja kutsuin hänet viereeni. Hän tuli viereeni oikein lähelle. Hän sanoi "Olisitko valmis taistelemaan musta?"
Ihana tyttö!