TNA Against All Odds 2012

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
MR.Off Topic

Re: TNA Against All Odds 2012

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 17.02.2012 10:47

Niin itsellenihän se pieni vika lopetuksessa oli se jokseenkin kömpelösti onnistunut Last Chancery -submission. Haaskinille tehtynä näytti vakuuttavalta, mutta Shelley liukui asentoon, joka näytti siltä että olisi helposti päässyt siitä poiskin. Tarpeeksi onnistunut kuitenkin.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » La 18.02.2012 22:34

Noniin, nyt vihdoin olen saanut katsottua vuoden kolme ensimmäistä ppv:tä. Rumblenhan kyllä katsoin jo ppv:tä seuranneena perjantaina Miami-porukassa (öhöhöhö mennään kattoo 'Mania livenä), mutta homma kiikasti enemmänkin Genesiksessä, jonka sain katsottua loppuun kaikkien kiireiden ja kiinnostuksen puutteen takia vasta tänään. Koska tämä päivä oli ensimmäinen kunnollinen löhöpäiväni koko vuotena, päätin sitten saman tien katsoa putkeen myös AAO:n. En tiedä, jaksanko enää Genesiksen arvostelua tunkea tänne foorumille, koska siitä on jo sen verran paljon aikaa. Rumblessakaan ei varmaan ole järkeä. Aloitetaan siis AAO:sta, jonka kanssa olen vain viikon myöhässä. Suorastaan historiallista minulle. Käytän arvosteluissa samaa systeemiä kuin viimevuotisen TLC:n arvostelussa, eli listaan ottelut parhaimmasta huonoimpaan.

1. Austin Aries (c) vs. Alex Shelley - TNA X Division Championship - ***½
- Tämä ottelu yllätti kortissa. Ajattelin, että sieltä on luvassa varmaan taas jotain Aries vs. joku uusi väkisin pushattava TNA-jobberi -ottelu, mutta tämähän oli kuin paluu menneisyyteen. Niin toisaalta oli sitten itse ottelukin. Ei sillä, että se tässä tapauksessa olisi jotenkin erityisen huono juttu, mutta olihan tämä nyt vaikka kuinka moneen kertaan nähty ottelu, joka ei sinällään tarjonnut mitään uutta. Eipä sillä, jos minäkin pystyisin painimaan ***½-ottelun yrittämättä edes mitään erityistä tai uutta, niin en varmasti vaivautuisi ainakaan Impact Zonen edessä. Silti jäin kaipaamaan jotain, miksi minun olisi pitänyt innostua tästä ottelusta samalla tapaa kuin X Divisionin otteluista ennen vanhaan. Pitää muuten sanoa, että katsoin juuri ennen tätä ppv:tä Backlash 2000:n, jossa oli Dean Malenko vs. Scotty Too Hotty. Innostuin siitä enemmän kuin tästä juuri siitä syystä, että se tarjosi jotain uutta ja yllätyksellistä. Tunnelmakin oli parempi. No, tunnelmasta valittaminen Impact Zonen tapauksessa taitaa mennä jo samaan kastiin lapsen lyömisen kanssa. Kaikesta kritiikistä huolimatta siis illan paras ottelu ja kaikella tapaa hieno ja mallikas ottelu. Eivätpä nämä kaksi muuhun varmaan pystyisikään.

2. Kazarian vs. AJ Styles - ***½
- Hyvin jatkaa TNA tätä "nähty jo" -teemaansa myös illan toiseksi parhaassa ottelussa. Voisin sanoa melkeinpä kaiken saman myös tämän kohdalla kuin äskeisessä ottelussa. Niinpä en sano. Onko TNA:lta loppunut idea vai onko katkera totuus oikeasti vain se, että kaiken maailman Gunnereiden ja Garrett Bischoffien täyttämässä rosterissa ainoat tuoreet ja yllättävät hyvät match-upit tarjoaa Bully Ray? No, Styles ja Kazarian tietävät kyllä, mitä tehdä, ja sen he tekivät. Yllätyin oikein siitä, kuinka pitkään tämä kesti, sillä se tuntui paljon lyhyemmältä ajalta. Aina positiivinen asia. Oppikirjaesimerkki hyvästä midcard-ottelusta. Pitää mainita, että Stylesin kohtalo harmittaa vietävästi. Tuhannet turnit ja gimmick-vaihdokset ovat tehneet Stylesistä melkeinpä väsyttävän ja harmillisen epäkiinnostavan. Ennen mies oli selvästi TNA:n rosterin valoläiskä. Ei enää. Onneksi olkoon Bischoff ja Hogan, olette onnistuneet tehtävässänne. Voitteko nyt lähteä pois?

3. Bobby Roode (c) vs. Bully Ray vs. James Storm vs. Jeff Hardy - Special Enforcer: Sting - TNA World Heavyweight Championship - **½
- En nyt ihan ymmärrä sitä, kuinka porukka kiitteli tätä enemmän kuin Genesiksen ME:tä. Minusta Genesiksen lopetus oli tavallaan hauska ja tuli ainakin puskista. Tämä taas... Tämä lopetushan oli ihan täyttä kuraa. Tuli kunnon wrestlecrap-fiilikset tuosta lopun onnettoman huonosta näyttelystä ja Stingistä laskemassa itku kurkussa Bobby Roodea voittoon. Pojat, ei todellakaan näin. Ennemmin olisin katsomassa vaikka 10 ppv:tä, jossa Roode potkii tuomareita munille. Niin, itse ottelu oli muuten ihan menevää ME-painia. Ei sinänsä mitään erityistä. Ehkä vähän enemmän olisin toivonut painiltakin, mutta kaikkea ei voi saada. Hyvää on kuitenkin se, että ME:ssä on oikeat nimet. Katsoisin näitä kaikkia mielellään vaikka koko vuoden ME-kuvioissa.

4. Robbie E (c) vs. Shannon Moore - TNA Television Championship - **½
- Hei, tämähän oli ihan hauska? Ensin ajattelin jo painaa kelausnappia, mutta sitten pysyin päätöksessäni olla kelaamatta yhtään ppv-ottelua. Shannon Moore vuonna 2012 alkaa olla jo sympatiaa aiheuttava näkö, ja Robbie E on tosiaan (kuten Saimou sanoi) myös sympaattinen tapaus yrittäessään ihan hirveän kovaa onnistumatta pyrkimyksessään saada edes joku kiinnostuneeksi. Ottelu oli minusta yllättävänkin vauhdikasta ja toimivaa midcard-painia. Ei tässä mitään sen kummempaa tarinaa ollut, mutta kyllä tämän ihan kivana välipalana toimi. Keskimääräistä filleriä parempi.

5. Gail Kim (c) (c) vs. Tara - TNA Knockouts Championship - **½
- Hmm, paras naisten ottelu ainakin johonkin aikaan. On se hyvä, että TNA tajuaa käyttää hyväkseen näitä WWE:n hylkäämiä ykkösluokan naispainijoita (Gail, Tara, Mickie...) Voisikohan Natalyakin siirtyä vähitellen TNA:n puolelle? Toimi kokonaisuutena oikein hyvin. Silti olisin toivonut vielä vähän parempaakin, ja uskon, että nämä kaksi siihen pystyvätkin. Kenties vielä jossain vaiheessa?

6. Matt Morgan & Crimson (c) vs. Samoa Joe & Magnus - TNA World Tag Team Championship - **
- Tämähän oli täysi uusinta Genesiksen ottelusta? En ollut ensimmäiselläkään kertaa kummoisesti kiinnostunut, ja vielä vähemmän olin kiinnostunut tällä kertaa. Olisivat nyt tarjonneet edes jotain uutta, jos ottelu piti toisen kerran peräkkäin buukata ppv:seen. Ei kun niin, uuttahan oli tietenkin uudet voittajat! Voittotapakin oli niin perinteinen ja mitäänsanomaton kuin vain voi olla. No, samoja adjektiiveja (ainakin jälkimmäistä) voi käyttää myös molempien voittajien uran kuvailussa, joten sinänsä ihan onnistunut suoritus TNA:lta. Oppikirjaesimerkki tv-ottelun tasoisesta koitoksesta.

7. Zema Ion vs. Jesse Sorensen - TNA X Division Title Shot - *½
- Tämä ottelu harmitti. Alku vaikutti todella lupaavalta, ja ehdin jo innostua Sorensesista suuresti. Genesiksessä mies ei esiintynyt mitenkään suuresti edukseen, mutta tässä hän loisti. Hitto, TNA:lla saattaisi olla käsissään uusi lahjakas X Divari -painija! ...Ja sitten todella karu botch. Toivottavasti Sorensen toipuu tuosta. No, alku oli silti tosi hyvää ja lupaili jopa sitä jotain uutta, mitä arvostelun alkupuolella toivoin. Ehkä toisella kertaa, kun botch ei pilaa ottelua. Tai painijan uraa. Toivottavasti tämä ei tehnyt jälkimmäistä.

8. Gunner vs. Garrett Bischoff - *
- Hehhehhee. Eric buukkaa omaa poikaansa semi-ME:hen ja jotakuta pitäisi vielä oikeasti kiinnostaa. Tämä oli aika lailla juuri niin kamalaa kuin pelkäsinkin. Täytyy tosin myöntää, että oli Garrett kehässä vähän lahjakkaampi kuin odotin, mutta nuo painitaidot eivät tee hänestä ME-kaveria vaan local jobberin. Olisitteko siis ystävällisiä ja pudottaisitte hänet siihen asemaan? Ei Eric, ketään ei kiinnosta karismaton poikasi vain siksi, että sinä buukkaat TNA:ta. Ja Gunnerin voisi laittaa samassa rytäkässä jonnekin kauas minun ppv:istäni. Genesiksessä vielä tykkäsin miehen ottelusta, kun vastassa oli RVD, ja buukkaus toimi hyvin. Nyt Gunnerin piti kantaa ottelua, ja kaikille taisi käydä selväksi, kuinka hyvin hän sen osaa.

Tämä ppv oli (samalla arvoasteikolla kuin mitä käytän Arvostele näkemääsi painitapahtumaa -ketjussakin) Kehno. Erittäin lähellä Ok:ta, mutta lopulta toiseksi viimeisen ottelun kokonaisuuden ja ME:n typerän lopetuksen aiheuttama fiiliksen selvä lasku tiputti tämän vielä niukasti Kehnoksi. Ei silti hätää. Tämä oli tähän mennessä vuoden paras ppv. Kertooko se jotain painivuoden 2012 ppv:istä? Ehkäpä.

What

Viesti Kirjoittaja What » Su 19.02.2012 14:22

Kenitys kirjoitti:2. Kazarian vs. AJ Styles - ***½
- Hyvin jatkaa TNA tätä "nähty jo" -teemaansa myös illan toiseksi parhaassa ottelussa. Voisin sanoa melkeinpä kaiken saman myös tämän kohdalla kuin äskeisessä ottelussa. Niinpä en sano. Onko TNA:lta loppunut idea vai onko katkera totuus oikeasti vain se, että kaiken maailman Gunnereiden ja Garrett Bischoffien täyttämässä rosterissa ainoat tuoreet ja yllättävät hyvät match-upit tarjoaa Bully Ray? No, Styles ja Kazarian tietävät kyllä, mitä tehdä, ja sen he tekivät. Yllätyin oikein siitä, kuinka pitkään tämä kesti, sillä se tuntui paljon lyhyemmältä ajalta. Aina positiivinen asia. Oppikirjaesimerkki hyvästä midcard-ottelusta. Pitää mainita, että Stylesin kohtalo harmittaa vietävästi. Tuhannet turnit ja gimmick-vaihdokset ovat tehneet Stylesistä melkeinpä väsyttävän ja harmillisen epäkiinnostavan. Ennen mies oli selvästi TNA:n rosterin valoläiskä. Ei enää. Onneksi olkoon Bischoff ja Hogan, olette onnistuneet tehtävässänne. Voitteko nyt lähteä pois?
Onhan se totta, että AJ-Kaz on joskus ennenkin nähty. Viimeksi taisivat kesällä 2010 selvitellä välejään ihan ppv-matsin muodossa. Joten kyllähän tuo pari on tavallaan kulunut. Mutta oletko seurannut Impactia? Nyt AJ-Kazin ja Danielsin ympärille on kirjoitettu mehevä kolmiodraama, joten ainakaan minua ei haittaa yhtään että tätä "kulutettua paria" pyöritetään taas uudestaan. Siitä ollaan yhtä mieltä, että ottelu oli ppv:n parasta antia Aries-Shelleyn ohella, joten mielestäni tuo itku on vähän turhaa.

Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Su 19.02.2012 15:38

What kirjoitti:Onhan se totta, että AJ-Kaz on joskus ennenkin nähty. Viimeksi taisivat kesällä 2010 selvitellä välejään ihan ppv-matsin muodossa. Joten kyllähän tuo pari on tavallaan kulunut. Mutta oletko seurannut Impactia? Nyt AJ-Kazin ja Danielsin ympärille on kirjoitettu mehevä kolmiodraama, joten ainakaan minua ei haittaa yhtään että tätä "kulutettua paria" pyöritetään taas uudestaan. Siitä ollaan yhtä mieltä, että ottelu oli ppv:n parasta antia Aries-Shelleyn ohella, joten mielestäni tuo itku on vähän turhaa.
Juu, kyllä tuo kuvio tuli selväksi hypevideossa. Tavallaan ihan jännä juttu, mutta itse ppv-otteluun se ei vaikuttanut mitenkään muuten kuin hieman häiritsevästi. Toki odotan ihan mielenkiinnolla, mitä tässä tapahtuu :) Yksi TNA:n parhaimmilta vaikuttavista kuvioista, en sitä kiistä. Mielestäni "itku" ei silti ole turhaa. Tahdon näissä arvosteluissa nimen omaan tuoda esille hommien heikkoja puolia. Hyvyyttä voi kiitellä vaikka kuinka monen kappaleen verran, mutta se ei tee siitä sen parempaa. Jo pelkästään se, että annoin ottelulle arvosanaksi ***½ kertoo kyllä siitä, että tykkäsin ottelusta paljon (itse asiassa enemmän kuin jotkut muut täällä). Tahdoin vain tuoda esille sen ensimmäisen huomioni siitä, että minusta henkilökohtaisesti tuntuu, että melkein kaikki nämä TNA:n parhaat kuviot on jo käyty läpi. STORM vs. Roode on toki tuore, ja sen kulminaatiota odotankin suurella mielenkiinnolla. Kunhan nyt vähän kärjistetysti tahdoin näitä tuoda esille sen takia, että yritin itsekin välillä edes herättää täällä jotain keskustelua ;)

E: Hohoo, tein sitten bradenwalkerit. Ei siinä. Voisi se Harriskin palata, jos olisi entisaikojen kunnossa. Sitä paitsi Storm alkoi AAO:ssa näyttää aika paljon isokokoisemmalta. Ehkä siitä tulikin Harris-fibat :D Kiitos Offarille huomautuksesta.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 19.02.2012 16:34

Kenitys kirjoitti:
What kirjoitti:Onhan se totta, että AJ-Kaz on joskus ennenkin nähty. Viimeksi taisivat kesällä 2010 selvitellä välejään ihan ppv-matsin muodossa. Joten kyllähän tuo pari on tavallaan kulunut. Mutta oletko seurannut Impactia? Nyt AJ-Kazin ja Danielsin ympärille on kirjoitettu mehevä kolmiodraama, joten ainakaan minua ei haittaa yhtään että tätä "kulutettua paria" pyöritetään taas uudestaan. Siitä ollaan yhtä mieltä, että ottelu oli ppv:n parasta antia Aries-Shelleyn ohella, joten mielestäni tuo itku on vähän turhaa.
Juu, kyllä tuo kuvio tuli selväksi hypevideossa. Tavallaan ihan jännä juttu, mutta itse ppv-otteluun se ei vaikuttanut mitenkään muuten kuin hieman häiritsevästi. Toki odotan ihan mielenkiinnolla, mitä tässä tapahtuu :) Yksi TNA:n parhaimmilta vaikuttavista kuvioista, en sitä kiistä. Mielestäni "itku" ei silti ole turhaa. Tahdon näissä arvosteluissa nimen omaan tuoda esille hommien heikkoja puolia. Hyvyyttä voi kiitellä vaikka kuinka monen kappaleen verran, mutta se ei tee siitä sen parempaa. Jo pelkästään se, että annoin ottelulle arvosanaksi ***½ kertoo kyllä siitä, että tykkäsin ottelusta paljon (itse asiassa enemmän kuin jotkut muut täällä). Tahdoin vain tuoda esille sen ensimmäisen huomioni siitä, että minusta henkilökohtaisesti tuntuu, että melkein kaikki nämä TNA:n parhaat kuviot on jo käyty läpi. Harris vs. Roode on toki tuore, ja sen kulminaatiota odotankin suurella mielenkiinnolla. Kunhan nyt vähän kärjistetysti tahdoin näitä tuoda esille sen takia, että yritin itsekin välillä edes herättää täällä jotain keskustelua ;)
Harris varmaan tahallinen botch tuolla.

Itsehän kuuluin niihin henkilöihin, joka antoi AJ-Kazarianille huonomman arvosanan kuin Kenitys. Yleensäottaen kaiken lisäksi katson, että Kenityksen kriteerit on tiukemmat kuin minun, joten pienoisena yllätyksenä tuli jopa tuo AJ-Kazzun korkea arvosana. Oma mielipiteeni matsista on vieläkin se, että se lähti liian hitaasti "käyntiin" ja siinä oli hieman tarkoituksella tehty katkonainen rytmi, kun myytiin tuota Kazarianin "epävarmuutta". Pistetään nyt päälle se, että AJ versus Kazzu on nähty useita kertoja. Kuitenkin kutsuin AJ:n moonsaulttia PPV:n upeimmaksi hetkeksi. Toisinsanoen näen, että Whattin arvosanassa on aivan liian suuri AJ-lisä ja siitä saisi sen puolikkaan tiputtaa ainakin pois ilman AJ-laseja.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

What

Viesti Kirjoittaja What » Su 19.02.2012 16:48

Myönnetään, että tuo neljä tähteä on aikalailla maksimiarvosana, mitä tuolle ottelulle voi antaa. Suurin osa foorumilaisista on antanut tuolle juurikin tuon 3,5, joten ei tuo nyt kamalan räikeätä yliarvostelua ole. Ehkä hitusen verran yläkanttiin johtuen ihan siitä, että pidän AJ:sta sekä Kazista, mutta en kyllä ala arvosanaa enää laskemaan. Minun silmissä se oli neljän tähden matsi, case closed.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 19.02.2012 17:24

What kirjoitti:Myönnetään, että tuo neljä tähteä on aikalailla maksimiarvosana, mitä tuolle ottelulle voi antaa. Suurin osa foorumilaisista on antanut tuolle juurikin tuon 3,5, joten ei tuo nyt kamalan räikeätä yliarvostelua ole. Ehkä hitusen verran yläkanttiin johtuen ihan siitä, että pidän AJ:sta sekä Kazista, mutta en kyllä ala arvosanaa enää laskemaan. Minun silmissä se oli neljän tähden matsi, case closed.
Jep, ei ollut tarkoitus kauheasti syyllistääkkään yliarvioimisesti, vähäsen vain. Itsehän pidän myös AJ:sta että Kazzusta, mutta kai itselläni nuo useat näkemäni ottelut ja se, että olen lähiaikoina nähnyt pari vanhempaa ja parempaa matsia, vetivät tuota arvosanaa vielä hieman alemmas.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Su 19.02.2012 18:25

Minun mielestäni kyseessä on korkeintaan kahden ja puolen tähden vääntö, sillä yleisö oli koko ottelun ajan täysin kuollut, eikä matsi kiinnostanut minua millään lailla. En arvostele otteluja sen perusteella, miten tyylipuhtaita suorituksia painijat tekevät; ainut seikka, joka minua kiinnostaa ja jonka perusteella tähtiarvosanani annan, on se, kuinka paljon viihdyn ottelun aikana.

Minulle on kuitenkin ihan sama, antaako What ottelulle neljä vai kaksi tähteä. AJ ja Kazarian selvästi kuuluvat miehen lempipainijoihin, joten totta kai ottelu viihdyttää silloin. Minä en saa AJ:stä ja Frankiesta etenkään näillä nykyisillä gimmickeillä yhtään mitään irti, joten ei nappaa. Miksi antaisin väkisin esim. tälle ottelulle kolme ja puoli tähteä sen perusteella, miten sulavasti ottelijat matsasivat keskenään? Siinä ei olisi mukana minun subjektiivista mielipidettäni, ja mielipiteistähän näiden arvostelujen kivijalka nimenomaan valetaan.

P.S. Oma arvosteluni ilmestyy jahka kiinteä nettini alkaa taas toimia ja pääsen lataamaan PPV:n koneelleni. Mokkulalla en sitä tahdo tehdä.

Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Su 19.02.2012 21:17

enska kirjoitti:Minun mielestäni kyseessä on korkeintaan kahden ja puolen tähden vääntö, sillä yleisö oli koko ottelun ajan täysin kuollut, eikä matsi kiinnostanut minua millään lailla. En arvostele otteluja sen perusteella, miten tyylipuhtaita suorituksia painijat tekevät; ainut seikka, joka minua kiinnostaa ja jonka perusteella tähtiarvosanani annan, on se, kuinka paljon viihdyn ottelun aikana.

Minulle on kuitenkin ihan sama, antaako What ottelulle neljä vai kaksi tähteä. AJ ja Kazarian selvästi kuuluvat miehen lempipainijoihin, joten totta kai ottelu viihdyttää silloin. Minä en saa AJ:stä ja Frankiesta etenkään näillä nykyisillä gimmickeillä yhtään mitään irti, joten ei nappaa. Miksi antaisin väkisin esim. tälle ottelulle kolme ja puoli tähteä sen perusteella, miten sulavasti ottelijat matsasivat keskenään? Siinä ei olisi mukana minun subjektiivista mielipidettäni, ja mielipiteistähän näiden arvostelujen kivijalka nimenomaan valetaan.
Jep, täyttä asiaa. Totta on myös se, että eri ihmiset viihtyvät otteluita katsoessaan eri asioista. Itse olen aina pitänyt AJ:n ja Kazarianin (sulavasta) painityylistä ja -taidoista todella paljon, ja kun he pääsevät taitojaan esittelemään tällaisessa lähes 20-minuuttisessa ottelussa, niin kyllä se väkisin viihdyttää. Olisi toki viihdyttänyt paljon enemmän, jos ottelussa olisi ollut jotain uutta tai ennalta-arvaamatonta.

Juge

Viesti Kirjoittaja Juge » Ma 20.02.2012 20:19

Tsekkasin AAO:n ja nyt ajattelin raapustella lyhyet mietteet tapahtumasta.

Aluksi tarjoiltiin 1#contender-ottelua. Matsi lähti melko hitaasti käyntiin ja sitten, Sorensen loukkaantuu. Ohhoh, olipa ikävä aloitus PPV:lle. Whatin tavoin jätän tämän ottelun arvostelematta.

Sitten oli vuorossa illan ainoa "lisäottelu", Robbie E vs. Shannon Moore. Aikalailla tällaista tv-ottelu -tasoa. Ei mitään kummallista. Shanonista pidin viimeksi silloin, kun hän otteli smackdownissa Jimmy Wang Yang rinnallaan. Perussettii **+

Naisten ottelussa oli aineksia parempaan, mutta näin tällä kertaa. Lyhykäinen oli ja sen lisäksi tuntuu siltä, ettei ihan kaikkia paukkuja tässä käytetty. Perusviihdyttävää naisten painia **-

Tag-ottelukin oli aika lailla perustavaraa. Mukavaa menoa alusta loppuun. Mestaruudetkin vaihtoivat omistajaa, niinkuin vähän odoteltiinkin. Hieman parempi ottelu kuin Genesiksessä ***-

Shelley ja Aries pistivät kovan ottelun pystyyn. Loppua kohden aivan mahtavaa tykitystä molemmilta. Jotenkin jäi kuitenkin semmoinen kutina, että herrat pystyvät vieläkin parempaan. Komeita liikkeitä ja nopeaa menoa. Tykkäsin. Odotin Shelleyn vievän vyön, mutta ei haittaa vaikkei näin tapahtunut. Nyt tässä kyllä pedataan huikeaa boostia sille, kuka Ariesilta vie mestaruuden. Kukakohan se voisi olla? Aika näyttää. Illan toiseksi paras ottelu ***½

AJ-Kaz lähti hitaasti käyntiin, mutta meno yltyi todella viihdyttäväksi loppua kohden. Sai reilusti aikaa, ja oli kyllä hieno ottelu. Herrat varmasti pystysivät parempaankin. Huikea liike AJ:lta tuo hyppy Danielsin päälle. Illan paras ottelu ***½

Gunnerin ja Biscoff juniorin välinen ottelu oli kyllä illan tylsintä kamaa. Lisäksi ottelu oli liian pitkä. Onneksi sentään Gunner voitti. Kayfaben kannalta oikea ratkaisu. Mitenköhän tästä nyt sitten jatketaan.. **

Main Event oli ihan viihdyttävä. Vähän tämä tuntui menevän vain sellaisten yksittäisten liikkeiden räiskimiseksi. Lisäksi tämä tuomaripelleily pisti taas vähän facepalmaamaan, mieleen tuli vain yksi kysymys; Joko taas näitä? No mutta ei onneksi. Tykkäsin Rooden ja Stingin sanailusta, ja lopetus jätti positiivisen maun suuhun. Roode vs. Stingiä odotellen.. ***

Ihan kelvollista settia TNA onnistui suoltamaan ulos. Illan parhaimpia otteluita olivat Kaz-Styles ja Aries-Shelley. ME oli ihan ok settiä. Ok PPV.

TNA Against All Odds: 2.67857 ~ ***-
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”

Jomppa

Viesti Kirjoittaja Jomppa » Ti 21.02.2012 18:40

Sain tuossa äsken katsottua AAO:sin ja heti ensimmäisenä pitää sanoa että todistin juuri yhtä huonointa ME:tä ikinä! Vaikutti siltä ettei Roode välitä ollenkaan mestaruutensa puolustamisesta kun vaan esim. Tyhmänä taisteli Stormin kanssa kehän ulkopuolella, kun sillä aikaa Jeff ja Bully melkeen vei koko ottelun nimiinsä, ja ottelun lopetus oli todella laimea. Bully Ray vaan mestariksi p****le!

Mutta sitten eniten odottamaani otteluun nimittäin Shelley ja Ariesin matsiin, joka vastasi täysin odotuksiani. Olemalla jännittävä matsi, kun toivoin näes Shelleyn voittoa kokoajan, mutta Aries sitten säilytti todella hienon matsin päätteeksi. Itse antaisin tälle neljäpuoli.

Vastaa Viestiin