Mr.Anderson

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
MR.Off Topic

Mr.Anderson

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 02.08.2011 08:24

Kuva

Mr. Anderson, myös tunnettu Mr. Kennedynä, on kaksin kertainen TNA World Heavyweight Champion. Mies jakaa mielipiteitä niin puolesta kuin vastaan. Toisten mielestä herra on yksi karismaattisimmista painijoista tällä hetkellä, toiset näkevät hänet yliarvostettuna miehenä. Jutustelua herrasta siis tänne ja aloitan heti tuolla, mikä täällä oli jo ennen tämän tekstin kirjoittamista.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BustUout kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:Kennedyhän oli oikein mallikas ja potentiaalinen jamppa. Varmasti olisi tällä hetkellä Ortonia korkeammalla kortissa ilman näitä sattumuksia miehen uralla. Tasan eivät käy jne.
Ei varmasti olisi Ortonia korkeammalla, koska yksinkertaisesti lookki on liian tavallinen. Kyseinen ongelma vaivaa myös mm. Christianin ja Bryania, joista ei ikinä tule Ortonia isompaa staraa.

Kyllä se ulkonäkö vie itsessään jo pitkälle, sitten katsellaan tarkemmin painitaitoja ym.
Näh, se ei oikeastaan päde Andersoniin. Anderson on 188 cm pitkä ja 110 kiloinen punaniskalta näyttävä tyyppi. Bryan ei edes lähentele 100 kiloa, mutta Christian on aika samankokoinen kuin Anderson, mutta toisaalta Christianin painityyli jo itsessään ja muutama kilo vähemmän saa aikaan pieneltä näyttävän miehen.

Vielä sanottakoon, että Andersonilla tosiaan on tuollainen punaniska lookki, johon varmaan aika moni amerikkalainen mies voi loppujen lopuksi samaistua. Lisäksi Kenillä on hieman sama ominaisuus kuin Chris Jericholla, ensin mies voi olla täydellinen babyface ja kolkyt sekunttia myöhemmin yleisö vihaa herraa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

The Rocker

Re: Mr.Anderson

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 02.08.2011 19:08

MR.Off Topic kirjoitti:Näh, se ei oikeastaan päde Andersoniin. Anderson on 188 cm pitkä ja 110 kiloinen punaniskalta näyttävä tyyppi. Bryan ei edes lähentele 100 kiloa, mutta Christian on aika samankokoinen kuin Anderson, mutta toisaalta Christianin painityyli jo itsessään ja muutama kilo vähemmän saa aikaan pieneltä näyttävän miehen.

Vielä sanottakoon, että Andersonilla tosiaan on tuollainen punaniska lookki, johon varmaan aika moni amerikkalainen mies voi loppujen lopuksi samaistua. Lisäksi Kenillä on hieman sama ominaisuus kuin Chris Jericholla, ensin mies voi olla täydellinen babyface ja kolkyt sekunttia myöhemmin yleisö vihaa herraa.
Andersonilla on kyllä koko kohdillaan. Mutta jos lookista haetaan jotain newgatiivistä niin se on se että samannäköistä äijää voidaan puristaa tuubista sellaista tahtia ettei tosikaan. Äijän look ei ole uniikki joten hän ei jää samalla tavalla mieleen kuin vaikkapa Foley, Sting tai Undertaker. Geneerisen näköinen tapaus siis tietyssä mielessä. Tämä ei kuitenkaan ole niin suuri ongelma sillä eipä Ortonkaan mitenkään poikkeuksellisen näköinen ole. Cenan erottaa lähinnä siitä että äijällä on farkkushortsit. Itseasiassa tämä ongelmahan on noin puolella WWE:n rosterista.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ti 02.08.2011 20:25

MR.Off Topic kirjoitti: Vielä sanottakoon, että Andersonilla tosiaan on tuollainen punaniska lookki, johon varmaan aika moni amerikkalainen mies voi loppujen lopuksi samaistua.
Oliko tämä nyt argumentti miehen tähteyden puolesta vai vastaan? Kuinka moni voi samaistua Ortoniin? Entä Triple H:hon? Niinpä. :)

Toisaalta en itse edes allekirjoittaisi, että Anderson perinteisen punaniskan näköinen olisi. Alun perin erehdyin luulemaan, että hänellä on ruotsalaisia sukujuuria: Anderson nimi ja kaikki. Enpä siis sanoisi, että miehen look mitenkään erityisen tavanomainen olisi. Tärkeää on myös ilmeikkyys, ja Andersonilta ei mielestäni sitäkään puutu.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ti 02.08.2011 20:34

Coca tuossa Orton-topicissa kritisoi sitä että ilman Ortonia joutuisimme näkemään Andersonin (ja Kofin) WWE:n ME-jamppana. Mikä on omalla tavalla hauskaa kun Coca itse on TNA:n puoleen enemmän ;)

Tuli mieleen että omalla tavalla potkut oli vain hyvä asia Andersonille. Vaikka häneen "rakastuinkin" ison Een puolella niin on tuo Impact restlinki hänelle parempi mesta. Siinä mielessä että hänen gimmick sopii paljon paremmin vähän räikeämpään TNA:han kuin PG-tyyliselle WWE:lle. Eri asia olisi tietty jos WWE olisi 2000 luvun alkupuolella. Siinä mielessä homma on tehnyt Kenny boylle vaan hyvää.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 02.08.2011 21:25

No kirjoitelleenpa sitten hieman pidempi teksti herrasta tai no en vielä tiedä kuinka pitkä tästä tulee. Sanotaan näin, että Mr. Kennedy ei WWE:ssä ollut koskaan minun suosikkini vaan mies oli semmoinen potenttiaalinen nimi, joka luultavasti nousee enemmin tai myöhemmin main eventtiin. Se alkoiki näyttää RAWssa jo siltä, mutta sitten tosiaan tuli ensin loukkaantuminen ja heti paluun jälkeen se pahamainen Randalf "onnettomuus", missä ei sattunut yhtään mitään. Olin aika kyrpiintynyt tästä tilanteesta silloin, koska Kennedy oli Michaels feudin aikoihin alkanut iskemään itseeni todella hyvin.

Andersonhan on sitten tähti TNA:ssa, paitsi nyt on menossa jonkinmoinen kuivakausi heel turnin jälkeen. Tätä ennenhän Anderson tosiaan oli aivan liekeissä ja itse ainaki fanitin miestä ihan hitosti ja vetihän kaveri niin rautaisia promoja. Lisäksi, kun mies todellaki osaa painia, niin saadaan aikaan hienoa otteluita. Eihän Ken mikään mestari kehässä ole, eikä koskaan tule kantamaan ketään paskasäkkiä hyvään otteluun, mutta kohtuullisen hyvän vastustajan kanssa pystyy hyvään otteluun. Lisäksi Anderson on kehittynyt kokoajan kehän puolella ja näyttänyt haluja kehittyä lisäämällä uusia liikkeitä aina silloin tällöin liikesettiinsä. Erityisen mukaisaa katsottavaa kehässä tämä herra hyvän vastustajan kanssa.

Karisman puolelta herra on kerrassaan loistava. Gimmickin hän on löytänyt TNA:ssa, nimittäin tämä Asshole gimmick on varmaan yksi parhaimmistani. Moni varmaan olettaa kuitenki, että Ken on parhaimmillaan heelinä, mutta itseasiassa minun mielestä herra toimii paljon paremmin naamana. Heelinä hän on hyvä, mutta naamana aivan järkyttävän loistava. Toisaalta kuten jo aiemmin sanoin, yhtenä hetkenä fanit voivat tykätä Kennystä, mutta hetkeä myöhemmin Anderson on saanut yleisön häntä vastaan. Toimii erinomaisesti kumpanakin.

Itse pidän Mr. Andersonia melkein täydellisenä pakettina. Hänellä on kokoa tarpeeksi, karismaa vähintäänki riittävästi, lookki ok ja kehässä vähintäänki hyvä. Ei mikään Daniel Bryan tai CM Punk kehässä, mutta toisaalta promoissa voisi helposti pistää vastaan itse Punkkerillekkin. Itse näkisin Kennedyn mahdollisena main eventterinä WWE:ssä, mutta Andersonina TNA:ssa hän saa paremmin näyttää lahjojaan.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ti 02.08.2011 22:20

MR.Off Topic kirjoitti:Eihän Ken mikään mestari kehässä ole, eikä koskaan tule kantamaan ketään paskasäkkiä hyvään otteluun, mutta kohtuullisen hyvän vastustajan kanssa pystyy hyvään otteluun.
Aika nuorihan tuo Kennedy taitaa olla? Mistä siis tämä luoton puute?

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 02.08.2011 22:31

Darien Fawks kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:Eihän Ken mikään mestari kehässä ole, eikä koskaan tule kantamaan ketään paskasäkkiä hyvään otteluun, mutta kohtuullisen hyvän vastustajan kanssa pystyy hyvään otteluun.
Aika nuorihan tuo Kennedy taitaa olla? Mistä siis tämä luoton puute?
35, mutta miten sen ottaa. Ja joistakin sen näkee, että he eivät kehity kehässä koskaan niin hyviksi, että kantaisivat niitä niin sanottuja paskasäkkejä hyviin otteluihin. Eipä noita painijoita muutenkaan ole main stream tasolla kovin montaa sellaista, jotka niitä niin sanottuja "paskasäkkejä" hyviin matseihin kantaisi, joten ei niinkään uskon puute, olen vain realistinen.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » Ke 03.08.2011 14:41

Stefa kirjoitti:Coca tuossa Orton-topicissa kritisoi sitä että ilman Ortonia joutuisimme näkemään Andersonin (ja Kofin) WWE:n ME-jamppana. Mikä on omalla tavalla hauskaa kun Coca itse on TNA:n puoleen enemmän ;)

Tuli mieleen että omalla tavalla potkut oli vain hyvä asia Andersonille. Vaikka häneen "rakastuinkin" ison Een puolella niin on tuo Impact restlinki hänelle parempi mesta. Siinä mielessä että hänen gimmick sopii paljon paremmin vähän räikeämpään TNA:han kuin PG-tyyliselle WWE:lle. Eri asia olisi tietty jos WWE olisi 2000 luvun alkupuolella. Siinä mielessä homma on tehnyt Kenny boylle vaan hyvää.
Tuohon TNA-heittoon en osaa oikein sanoa mitään, sillä en ole promootiota seurannut useaan kuukauteen. WWE:täkin jokseenkin rajallisesti. Vaikea siis sanoa kumman puoleen kallistun. :D

Mutta itse sen päässäni liikkuneen faktan totesitkin. Kukaan ei pysty väittämään, että Anderson olisi kyennyt toteuttamaan itseään läheskään samalla tavalla WWE:n ohjelmistossa. Kun vertaa Andersonin uran paria vuotta WWE:ssä ja paria vuotta TNA:ssa, huomaa väkisinkin mistä puhun.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Ke 18.01.2012 15:21

PWInsider kirjoitti:Ken Anderson, who had been taking some time off for personal issues, will return to action at this weekend's TNA live events in MA. Shannon Moore, who hasn't been seen in several weeks, is also set for the live events on 1/20 in Worcester, MA, 1/21 in Plymouth, MA and 1/22 in Lowell, MA.
Anderson, joka oli poissa henkilökohtaisista syistä, palaa kehiin tämän viikon house showeissa. Parempi näin, itse kun olin jo pyöritellyt mielessäni "creative has nothing for you -> soppari loppuun ja muualle" -skenaariota.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 18.01.2012 15:23

Saimou kirjoitti:
PWInsider kirjoitti:Ken Anderson, who had been taking some time off for personal issues, will return to action at this weekend's TNA live events in MA. Shannon Moore, who hasn't been seen in several weeks, is also set for the live events on 1/20 in Worcester, MA, 1/21 in Plymouth, MA and 1/22 in Lowell, MA.
Anderson, joka oli poissa henkilökohtaisista syistä, palaa kehiin tämän viikon house showeissa. Parempi näin, itse kun olin jo pyöritellyt mielessäni "creative has nothing for you -> soppari loppuun ja muualle" -skenaariota.
Eli meni juuri niin kuin aavistelinki. Tavallaan suuri helpotus, että oli juuriki henkilökohtaisia vapaita.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Su 15.09.2013 10:10

Kas, olen vielä vuoden 2012 tammikuussa ollut sitä mieltä, että Anderson kannattaa pitää rosterissa. Nyt ei ole mitään väliä, ja kuten hänen saamastaan selkäsaunasta pystyi jo arvaamaan, saattoi torstainen Impact olla miehen viimeinen.
PWInsider kirjoitti:We've been asked a lot about the status of Ken Anderson and TNA. Anderson's deal was scheduled to expire within the next month, so if they come to financial terms, he will remain. If not, this past Thursday was his swan song - and he went out with the best match he's had in a long, long time.

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » Su 06.10.2013 20:38

Miten Andersonia on buukattu viime vuodet TNA:ssa? Kysyn, koska en ole seurannut TNA:ta. Uskotteko WWE-paluuseen?
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

kossi5

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ma 07.10.2013 20:22

En kyllä itse usko WWE paluuseen. Aikoinaan asiat töpättiin niin pahasti, että vaikeaa se olisi. Hänestä ei koskaan keretty tekemään mitään suurempaa ja ihmiset lähinnä muistavat vain hämärästi mikrofonin laskeutuvan katosta.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Vastaa Viestiin