Itse ajattelin katella hieman RAW:n ja Smackdownin rostereita ja sitä kautta tässä hieman aavistella mahdollisia voittajaehdokkaita noille MITB-matseille. Tietysti tämä on hiukan hankalaa, kun osaanottajia ei tiedä, mutta voisihan samalla aavistella niitäkin. Yritän kuitenki listata kummastakin brändistä kolme voittajaehdokasta bookkauksen puolesta, sekä kolme sellaista joiden toivoisin itse voittavan. Katsotaanpa.
RAW:
Voittajaveikkaukset:
3. Alberto Del Rio
Nousussa ollut stara, josta saataisiin ehdottomasti viihdettä irti salkun kannon kannalta. Lisäksi overness luultavasti nyt lisääntyy, kun luulisin Del Rion vievän tämän Big Show/Kane feudin nimiinsä. Tuon feudin jälkeen miehen overin pitäisi olla ihan tarpeeksi suuri, jotta mies voisi mahdollisesti vetää pienen stintin vyön kanssa, mutta toisaalta RAW on tänä vuonna huono paikka, koska Cena ei välttämättä häviä vyötänsä ennen WM:ää. Itse kyllä suosisin sitä, että Cena sen häviäisi ja hän kävisi ikään kuin kilpajuoksua aikaa vastaan metsästäessään vyötä ennen WM:ää. Siitä saisi maukkaita kuvioita, kun Cena häviäisi aina täpärästi. Nyt tämä kyllä kääntyi ihan Cena tekstiksi, mutta se sallitakoon. Del Rio on siis ehdottomasti WWE:n silmissä mahdollinen MITB voittaja.
2. John Morrison
Tämä on oikeastaan aika selvä, tyypin naama on posterissa. JoMo sen lisäksi olisi yksi niistä, joka hyötyisi eniten MITB-salkun voitosta sillä hän jos kuka tarvitsisi sen viimeisen sysäyksen main eventtiin. Oisko siistiä, jos Punk voittais vyön ja koko Chigaco ihan innoissaan hurraa ja sitten tulee JoMo, joka vie vyön. Mahdollista, sanon minä!
1. R-Truth
Tässä on ehdottomasti mielestäni suurin voittajasuosikki ja mies, jonka varaan tällä hetkellä laittaisin rahani MITB voittajaa veikatessa. Salaliitto teoriat sun muut ja mies hävisi PPV:ssä "little Jimmyn" takia. Näen jo mielessäni kuvaa siitä, kuinka R-Truth toljottaa viikosta toiseen, että ei edes "little Jimmyt" pysty auttamaan silloin, kun Truth cäshää salkun. Ehdottomasti mielestäni voittajaehdokas number one!
Voittajatoiveet:
3. Zack Ryder
Tämä ei tule 99,9% varmuudella tapahtumaan, mutta olisihan tämä ihan helveti siistiä. Ryder nousisi kerralla isoksi tekijäksi, joka sitten aikanaan voisi käydä surkuhupaisesti häviämässä Cenalle, josta Vince varmaan saisi jotain kicksejä. Tosissaan haluaisin nähdä, jonku oikeasti "uuden" nimen voittavan, joka ei ole pyörinyt upper midcardissa jo jonkin aikaa. Ryder ois täydellinen.
2. John Morrison:
Yksi mies yltää ehdokkaista toivomus listalle ja se on Morrison. Mies tarvitsee sen viimeisen potkun perseelle, että nousee muiden ME tähtien tasolle.
1. Dolph Ziggler
Ehdottomasti yksi niistä miehistä, joka sen todella ansaitsisi. Voisi myös helposti pitää salkkua pitkänkin aikaa, vaikka yli ensi vuoden WM:n. Minun mielestäni, ehkä paras WWE:n midcardderi tällä hetkellä, mutta voisi kyllä vähitellen alkaa puhumaan itse enemmän ja jättämään Vickietä sivummaksi ja lopulta kokonaan pois. Tästä tuli mieleen, että Vickie voisi kasata oman stablen, jonka ykkösnimi olisi Ziggler. Salkku toimisi tuon stablenki hallussa hyvin, koska se loisi mestarille vaaran.
Muita mahdollisia: Riley, Kingston, Miz, Mysterio
Smackdown:
Voittajaveikkaukset:
3. Cody Rhodes
Smackdownista ei löydy niin paljon oikeasti sellaisia nimiä, joista kuvittelisin WWE:n miettivän salkun voittajaksi. Sen jo kertoo se, että minun oikeasti piti miettiä tätä kolmannen nimen valintaa Danielin, Caran ja Rhodesin väliltä, joista loppujen lopuksi Rhodesilla on ainoastaan se mahdollisuus ja sekin tuntuu pieneltä. Toki Rhodesia on bookattu niin, että vähitellen hänen kuvittelisi liikkuvan kohti maailmanmestaruutta, mutta toisaalta aivoni sanovat, että tuskin. Tuskin tapahtuu, mutta kolmanneksi mahdollisin nimi.
2. Wade Barrett
Tiputti vasta IC vyön pois, mies tarvitsee hyvin vähän rakennusta kohti vyötä ja muutenki tuntuu sellaiselta herralta tämä Barrett, jolla oikeasti on mahdollisuudet salkun voittamiseen. Mies on kuitenki se mielenkiintoisin nimi, joka NXT:stä on tullut ja selvää maailmanmestaruusainesta. Mies on valmis ottamaan vyön olkapäällensä.
1. Sheamus
Olen oikeastaan varmempi kuin varma, että Sheamushan sen salkun tulee voittamaan. Sen verran kovasti on mies pyörinyt Christianin ja Orton kuvioissa mukana, mutta ei ole saanut sitä tsänsiä mestaruuteen, että lopulta se ikään kuin varmistuisi MITB-salkulla. Lisäksi en ihmettelisi yhtään, jos Christian voittaisi PPV:ssä, mutta häviäisi mestaruuden heti saman illan aikana Sheamusille ja SS:ssä nähtäisiin triple threat näiden kolmen välillä. Sounds like a plan to me!
Voittajatoiveet:
3. Daniel Bryan
Olisihan se helveti hienoa nähdä tämä karisman musta-aukko, indyjen kuningas haastamassa Randalf Boretonin tai Christianin mestaruudesta joskus tulevaisuudessa. Christian matsi itseasiassa houkuttelisi ihan pirusti ja luulisi WWE:n tajuavan, että kaikki smarkit kusisivat housunsa ja katsoisivat tapahtuman pelkästään tuon ottelun takia. Toisaalta Bryanin pitäisi saada pikkusen tuota overia eka kasaan, mutta Christiania vastaan se jopa riittäisi tällä hetkellä. Toivottavasti Sheamus ja Orton loukkaantuisivat tai jotain.
2. Wade Barrett
Wade Barrettilla riittäisi todellaki rahkeet kantamaan heel mestarina vyötä ja kohtaamaan Ortonin Randyn kerta toisensa jälkeen ja lopulta Randalf varmaan hankkisi kaverille potkut, mutta väliäkö tuolla. Ehdottomasti rosterin karismaattisin heppu tällä hetkellä.
3. Cody Rhodes
Markkaisin.
Muut ehokkaat: Cara, Mahal, 'Taker
Tässäpä tää sitten ois.