SPOILAA PERJANTAIN SMACKDOWNIA, ÄLÄ LUE JOS ET HALUA TIETÄÄ!!
- Spoiler: näytä
Mitähän Panu5 ajatteli, kun kuuden edeltävän postaajan käytettyä spoilereita kirjoitti melko suoraan mitä tulevassa SD:ssa tapahtuu ilman spoilereita? Järki käteen. Muutenkin nuo kaikki spoilerin kommentit olisi myös saanut laittaa spoilereihin siellä vanhassa topicissa.Panu5 kirjoitti:v***u en malttanut odottaa perjantaihin. Eipä tuossa mitään kummempia, vähän vain päämestaruutta raiskataan. Mitähän käsikirjoittajat oikein ajatelleet? Kaikki mitä minä ajattelen tällä hetkellä on TNA! TNA! TNA! Siellä sentään pitkän uran tehneitä painijoita kunnioitetaan kunnon mestaruuskausilla.
Tähän piti päästä heti kommentoimaan ettäWhat ER-topicissa kirjoitti:Christianin mestaruusvoitto oli kyllä hieno asia, josta tämä ppv varmasti tullaan muistamaan. Siitäs saitte Kenitys ja muut, jotka ette tähän uskoneet!
Jaa, olisivat vaikka voineet buukata vaikkapa Ortonin ja Henryn välisen ykköshaastajuusottelun, jonka Orton olisi voinut voittaa. Tai jotain tuon suuntaista...SkullCrushingFinale kirjoitti:Kehässä kuulemma oli Boreton, Henry ja Khali, kun Teddy kysyi yleisöltä, kenelle annetaan tittelimatsi...Edgefan100397 kirjoitti:Mitä Orton edes teki ansaitakseen tuon ottelun?
Jännää, minulta oli mennyt tämä alun perin ohi. Miksi juuri minä olin se, jonka nimi mainittiin Christianin mestaruusvoittoepäilijänä. En muista postanneeni mitään aiheeseen liittyvää pitkään aikaan, varsinkaan kun nykypainia en tosiaan aktiivisesti seuraa :D Kiitos silti huomionosoituksesta Whatille.Saimou kirjoitti:What ER-topicissa kirjoitti:Christianin mestaruusvoitto oli kyllä hieno asia, josta tämä ppv varmasti tullaan muistamaan. Siitäs saitte Kenitys ja muut, jotka ette tähän uskoneet!
Oikeastaan kaksi päivääInkfish kirjoitti:Nyt sen viimeistään huomasi, ettei Christian mitään mestaruusvyötä olisi edes voittanut, jos Edge ei olisi joutunut uraansa lopettamaan. Onhan se tietysti hienoa, että Christian mestaruuden voittaa, muta se ei, että kausi kestää viisi päivää.