TNA: Impact

Jos seuraat painitapahtumia reaaliajassa, tämä on oikea paikka sinulle. Mutta älä sitten pillastu jos joku möläyttää seuraavan PPV:n mestaruusottelun voittajan nimen varoittamatta. Täällä se on sallittua.
Lukittu
Jäbä

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Pe 11.03.2011 21:31

Panu5 kirjoitti: Bully Raykin on kamalaa katseltavaa joka segmentissä, gimmick on jo loppuunkulutettu eikä kyllä Rayn ja Devonin kuviota paranna yhtään, että nyt joku Fw-nappi Tommy Dreamer yrittää tunkea mukaan.
Mielipiteitähän on monia, mutta en kyllä pysty käsittämään miten Raysta saa kamalan. Äijä on aivan tulessa ollut tällä heel runillaan, niin loistavia promoja ja elkeitä sun muita, tuo äijä osaa olla häijy. Mahtava pahis. Dreamer on kieltämättä ollut TNA:ssa kuraa, mutta luotan nyt siihen että häntä todellakin käytetään tässä feudissa pienenä lisänä vain korostamaan Rayn häijyyttä ja tuomaan syvyytta Rayn ja Devonin feudiin vaikkapa sillä, että Ray hakkaisi pahasti Devonin ystävän.
PPV:lle kasaan suuret paineet, sillä tämä jakso jätti pahan maun suuhun.
Minä en kyllä kasaa. Täysi väli-PPV luomaan pohjat Lockdownille, josta näyttää tosiaankin tulevan mahtava, kuten jo mainitsinkin.

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Pe 11.03.2011 21:39

Tunnen itseni Darieniksi mutta...

Fw-nappi?

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Pe 11.03.2011 21:44

Japeet kirjoitti:Fw-nappi?
Kuva

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 11.03.2011 21:50

Panu 5veeltä taas ihan vääriä mielipiteitä. Tai no saahan sitä olla mielipiteitä, mutta ei vain osu minun linjaani ja mielestäni yleiseen linjaan. En ymmärrä miten tämän hetken kovimmasta ME-pelurista saa miehen, joka tekee koko jaksosta paskan. Kyllä tarkoitan Mr. Andersonia, joka on tällä hetkellä minulle se the painija. Lisäksi Bully Ray on toiminut minusta loistavasti backstage segmenteissä ja tässä jaksossa toimi minusta myös hyvin. Mutta Panu tuntuu pitävän kaikkea muutenki paskana, kaiketi son coolia olla pitämättä mistään.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

erkko777

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Pe 11.03.2011 22:25

Perus hyvä impact jakso taas ja panu5 oikeesti mee vttuun tästä ketjusta jos kerta noin paljon impactit ärsyttää sua. Jokaisella toki saa olla oma mielipide ja tuo on minun mielipide :)

+Alkusanailut oli ihan ok, etenkin Sting osuus
+Flair-Hardy-AJ oli todella hyvä matsi noin impact matsiksi ja kuten sanottua feudi eteni kivasti
+Pope ja Joe veti kanssa ihan ok matsin.
+ME oli kanssa ihan kiva- TNA:lla todella laaja roosteri kieltämättä.
+Bully Ray ja kumppanit veti hyvää settiä parkkipaikalla, hetken jo luulin että D-Von tyyliin tappaisi Rayn sillä teräsputkella :lol:

-Njjooh noi naisten kuviot on vähän lame tällä hetkellä vaikka kaikista pidänkin, esim tuo Velvet Sky- Winter- Sarita kuvio tuntuu junnaavan vähän paikoillaan eikä mestarillekkaan ole keksitty mitään ihmeempää.
-GenMe vs tatskajätkät oli tylsähkö matsi.
Edit: Samat sanat erkollekin. "Hoho hyvä impakti oli ja pidin joka kuviosta, etenkin niiden johdonmukaisuudesta" Oikeasti, millä oikeudella olet karkoittamassa minua vittuun? Ehkä sen takia, että olen parina viikkona hieman pettynyt jakson antiin?
Njooh sinällään ihan hyvä että kirjoittelet tänne niin saadaan keskustelua aikaan, ei siinä mitään.
Viimeksi muokannut erkko777, Pe 11.03.2011 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.

Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Pe 11.03.2011 22:29

MR.Off Topic kirjoitti:Panu 5veeltä taas ihan vääriä mielipiteitä. Tai no saahan sitä olla mielipiteitä, mutta ei vain osu minun linjaani ja mielestäni yleiseen linjaan. En ymmärrä miten tämän hetken kovimmasta ME-pelurista saa miehen, joka tekee koko jaksosta paskan. Kyllä tarkoitan Mr. Andersonia, joka on tällä hetkellä minulle se the painija. Lisäksi Bully Ray on toiminut minusta loistavasti backstage segmenteissä ja tässä jaksossa toimi minusta myös hyvin. Mutta Panu tuntuu pitävän kaikkea muutenki paskana, kaiketi son coolia olla pitämättä mistään.
Okei, mielipiteeni ovat vääriä, koska eivät täsmää sinun "oikeisiin" mielipiteisiin? Tuosta kovimmasta ME-pelurista voidaan olla montaa mieltä, itse tykkään enemmän jopa tuosta rantahipistä, mutta kyllä kovin ME-peluri tällä hetkellä on Jeff Hardy, vaikka kuinka miestä olenkin joskus solvannut.

Saatan ehkä hieman vetää sanojani takaisin Bully Raysta, tämän gimmickin alkuaikoina miehen säälittävät pakoilut olivat hyviä ja Against All Oddsin sekoilut Devonin ja poikien kanssa jaksoi katsella ilman kelailua, mutta nyt ei olla menossa yhtään mihinkään. Saattaa johtua kyllä Devonistakin, että alkaa Ray tylsistyttämään. Tätä kuviota on käyty liian kauan ja tosiaan tuo Dreamer ei ainakaan yhtään paranna. Joku HC-mättö vielä kelpaisi, mutta tällaiset satunnaiset parkkipaikkahärdellit ei kiinnosta.

Niin joo ja toki pidän kaikkea paskana, kun olen parina viime viikkona jotain poikkipuoleista sanonut. Kyllä sinultakin vielä joskus ne hekumalasit tipahtaa silmiltä iMPACTin aikana ja alat huomaamaan myös huonoja asioita.

Edit: Samat sanat erkollekin. "Hoho hyvä impakti oli ja pidin joka kuviosta, etenkin niiden johdonmukaisuudesta" Oikeasti, millä oikeudella olet karkoittamassa minua vittuun? Ehkä sen takia, että olen parina viikkona hieman pettynyt jakson antiin?

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 11.03.2011 22:56

Tuo "vääriä mielipiteitä" oli tyypillinen sarkastinen ilmaus ja lähinä olen vain saanut sinusta todella negatiivisen kuvan ja hieman kyrsii, koska kaikki lytätään, koska TNA. Ei muuta.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Pe 11.03.2011 23:02

MR.Off Topic kirjoitti:Tuo "vääriä mielipiteitä" oli tyypillinen sarkastinen ilmaus ja lähinä olen vain saanut sinusta todella negatiivisen kuvan ja hieman kyrsii, koska kaikki lytätään, koska TNA. Ei muuta.
Joo no se täytyy myöntää, että joskus olen hieman liian kriittinen TNA:ta kohtaan. Toisinaan on kuitenkin ollut ilo katsella onnistunutta iMPACTia, silloin on ikään kuin palaset loksahtaneet kohdalleen. Tänä vuonna näitä hetkiä on ollut melko vähän, mutta viime vuonna muistan kokeneeni näitä aika montakin kertaa.

erkko777

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Pe 11.03.2011 23:06

Panu5 kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:Tuo "vääriä mielipiteitä" oli tyypillinen sarkastinen ilmaus ja lähinä olen vain saanut sinusta todella negatiivisen kuvan ja hieman kyrsii, koska kaikki lytätään, koska TNA. Ei muuta.
Joo no se täytyy myöntää, että joskus olen hieman liian kriittinen TNA:ta kohtaan. Toisinaan on kuitenkin ollut ilo katsella onnistunutta iMPACTia, silloin on ikään kuin palaset loksahtaneet kohdalleen. Tänä vuonna näitä hetkiä on ollut melko vähän, mutta viime vuonna muistan kokeneeni näitä aika montakin kertaa.
Minun mielestäni taas TNA-impact jaksot on parempia kuin koskaan TNA:n historiassa, joka jaksossa sattuu ja tapahtuu- total nonstop action.!
Jos et pidä nykyisistä jaksoista niin ..... :| en usko että se erilaiseksikaan muuttuu lähiaikoina. Noh hyvä että on eriäviä mielipiteitä kuitenkin.

Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 12.03.2011 00:04

erkko777 kirjoitti:Minun mielestäni taas TNA-impact jaksot on parempia kuin koskaan TNA:n historiassa,
And there is a opion that I don't sign. Ehkä parempia kuin pitkään aikaan, mutta camoon määän or something like that, koskaan TNA:n historiassa? Ihan vaan utelen, että katsoitko TNA:ta ennen Hoganin tuloa? Itseasiassa juuri ennen kuin Hogan tuli oli TNA:n parhaat ajat koskaan ja sille tasolle on vielä minusta matkaa, mutta mikäs siinä jos tykkää. Mutta nykyään jaksot ovat mielestäni parempia kuin aikoihin ja tällä linjalla voidaan tehdä tulevaisuudessa, ehkä parempia jaksoja kuin koskaan TNA:n historiassa. Huomautan vielä, että tämä on vain minun mielipide.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

erkko777

Viesti Kirjoittaja erkko777 » La 12.03.2011 01:37

MR.Off Topic kirjoitti:
erkko777 kirjoitti:Minun mielestäni taas TNA-impact jaksot on parempia kuin koskaan TNA:n historiassa,
And there is a opion that I don't sign. Ehkä parempia kuin pitkään aikaan, mutta camoon määän or something like that, koskaan TNA:n historiassa? Ihan vaan utelen, että katsoitko TNA:ta ennen Hoganin tuloa? Itseasiassa juuri ennen kuin Hogan tuli oli TNA:n parhaat ajat koskaan ja sille tasolle on vielä minusta matkaa, mutta mikäs siinä jos tykkää. Mutta nykyään jaksot ovat mielestäni parempia kuin aikoihin ja tällä linjalla voidaan tehdä tulevaisuudessa, ehkä parempia jaksoja kuin koskaan TNA:n historiassa. Huomautan vielä, että tämä on vain minun mielipide.
Njjooh onhan sitä epäsäännöllisen aktiivisesti ehkä 4 vuotta ainakin tullut seurailtua :lol:
Oli joo nekin hyviä aikoja ennen Hoganin tuloa ja heti Hoganin tulon jälkeen taso romahti hetkeksi- kun vtutti kaikki Scott Hallit ja Val Venikset jne.. Impact jaksot nyt tosin aina olleet suht viihdyttäviä jopa silloin kun jakson pituus oli vain se 45min. Mutt joo makunsa kullakin.
TNA:sta positiivisesti lähinnä jäänyt mieleen 3 eraa, Christian era jolloin Chrisse oli face of TNA ja oli christian coalition jne.. sitten tuli Angle era kun Angle joinasi TNA:han ja TNA pyöri miehen ympärillä, tuli MEM jne.. Nyt on tullut sitten Hogan era joka myös tarjoaa hyvää viihdettä. Kaikissa on olleet omat puolensa niin vähän vaikea alkaa vertailemaan mutta kyllä mä tästä nykyhetkestä silti pidän vaikka ppv:t nyt feilaakin yleensä.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » La 12.03.2011 15:26

Olipas hyvä Impact! Mielestäni paras aikoihin!

Heti alkuun kovaa promoa. Tuore maailmanmestari paineli kehään ja veti loistavaa tavaraa mikissä! Hieno mies. Hogan seurasi Bischoff kintereillään ja rutisivat kaikennäköistä takaisin Stingerille, ihan hyvää tavaraa. Kukapa olisi 15+ vuotta sitten uskonut, että vielä vuonna 2011 nähdään Sting ja Hogan avaamassa painishow, toinen vielä mestarina. Noh, Anderson liittyi joukkoon ja nosti alkusegmentin tason taivaisiin. Kuten joku sanoi, minullekin Anderson on todellakin se TNA-ykkössuosikki, koputtelee jopa kokonaisvaltaisen ykkössuosikin ovea nyt kun Punkin promot ovat hiukan laskeneet. Loistavaa settiä. Loppuun vielä kaksi ei-niin-promosenseitä, RVD ja Hardy, mutta eivät onneksi laskeneet tasoa turhan alas. Loistava avaus, näitä joka jaksoon!

Seuraavana vuorossa oli illan avausmatsi, Paavi ja Joe. Tämähän juontaa juurensa jo tuonne Immortalin alkurypeltelyihin, joiden aikana herrat usein olivat samalla asialla, mutta kemiat eivät natsanneet. Lopulta Joen pyöräytettyä Gigantista videokameran, menivät herrojen sukset lopullisesti ristiin, josta saatiin esimakua Against All Oddsin (heikohkossa) matsissa. Tässä välissä on kuitenkin ollut ihan hyvää sananvaihtoa, joten mielestäni kiista on ollut mielenkiintoinen. Kenties kohtaavat LockDownissa? Anywho, tämän viikon matsi oli aikas keskiluokkainen brawli. Iskuja ladeltiin paljon, eikä painihienouksia ollut lähes ollenkaan. Joen nätti Scoop Slam jäi mieleen. Lopulta Pope veti power of the punchit ja tyrmäsi Joen sopivasti tuomarin korjaillessa pehmusteita. Ihan jees, vieläkin odotan sitä kovaa matsia.

Sen jälkeen naismestari valloitti kehän. Viime tai edellisviikon tapaan, Rayne esitti open challengen ja pyysi jotakuta haastamaan neidin. Roxxi paineli kehään ja hävisi viiden minuutin matsin jälkeen. Ei nyt välttämättä huono viisiminuuttinen, ihan hyvältä se meno näytti, mutta Raynen finisher tuli aika helposti.

Devon sai vihdoin Rayn kiinni, sijaintina parkkipaikka. Dreamer oli ilmeisesti tehnyt jonkunlaisen diilin tummemman veljeksen kanssa siitä, että houkuttelisi Reiskan parkkikselle, jotta Devon voisi pätkiä herran kunnolla. Ei tosiaan Raylla hirveästi saumaa tuossa ollut, meinasi jopa saada sledgehammerista, ennen kuin Dreamer meni väliin. Sen jälkeen Ray vielä purki turhautumisensa järkkäriin. Ihan hyvää menoa.

Sitten taisi olla 6-Knockout Tag-matsi. Aikas pikaisesti meni ohi, eikä tuo varsinaisesti haastanut suosikkimatsiani. Winter kyllä keräsi helvetinmoisen raivon meikäläiseltä estettyään Velvetin persekuvakulman. Onneksi oikeus voitti lopussa senkin suhteen.

Hardy/Anderson/Hogan/Bischoff backstagella oli toimiva. Jeff näytti erittäin chilliltä lahotessaan siinä tuolilla, mestaruusvyö vain puuttui.

Flair, Styles ja kakkos-Hardy vetivät loistavan segmentin! "You're in TNA, a house that AJ Styles built!". Loistavat kemiat näillä kahdella, eikä Hardykaan ulos jäänyt. Nauroin kun Flair selitti ihan pokerinaamalla, että kaikki menettää hermonsa välillä, mutta annan sulle vielä mahdollisuuden palata vanhaan kunhan pussaat meikäläisen p***että :lol: Kuitenkin, loistava segmentti. Matsikin sen jälkeen oli kovaa tavaraa! Flair bleidasi jälleen, siltä tuntuu häviävän kuukaudessa enemmän verta kuin Saw-elokuvien uhreilta yhteensä. Lopulta matsissa Flair pääsi kuin pääsikin selättämään Stylesin Hardyn tehtyä likaiset työt. AJ kyllä myllytti sen verran vakuuttavasti, että vaikka kokoajan katsoin, että nyt Hardy/Flair pääsee hyökkäämään selästä, niin aina vaan Styles kääntyi ja pelasti tilanteen, paitsi tietenkin lopun low blow'ssa. Oli muuten tyylikäs yhdistelmelmä tuo miten ensin haettiin Clashia tuolille, mutta Hardy käänsi sen Twist of Hateksi samantien (tuolle nimelle en vieläkään lämpene). Tykkäsin kun Styles varasti Figure Fourin.

Joukkuematsi oli ihan perusmenoa. Beer Money veti hyvää settiä selostamossa ja lopulta saivat vähän sanailtua Moorenkin kanssa. Milloin Neal viimeeksi sanoi jotain?

Herra ja rouva JJ päättivät lähteä juhlimaan hanimuuniaan samaan paikkaan, jossa otellaan Victory Road sunnuntaina. Varmasti sujuu ilman ongelmia.

Andersonin heel turn pamahti puskista! Jostain syystä tuli lähes samanlaisena shokkina kuin Hardyn turn aikoinaa, vaikka kai tuon olisi voinut ennustaa, jotkut täällä ainakin ennustelivat. Joukkuematsi, tai pitkälle tasoitusmatsi, lopussa oli hyvä. Hardyn ja Andersonin "taggaukset" olivat huvittavia, molemmat läpsivät toisiaan nassuun parhaansa mukaan :D Nosti kyllä taas Victory Roadin mielenkiintoa. Toivotaan Andersonin voittoa!

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » La 12.03.2011 15:36

Andersonin heel turn pamahti puskista!
Omasta mielestäni Anderson pelasi (ja on koko ajan pelannut) vahvaa tweenerin roolia. Kusipäistä persereikää ei kiinnosta kenet joutuu tieltään raivaamaan. Vaikka Ken niittasikin Stingin mattoon takahuoneissa, vastapainoksi hän esti Hardyn selätysvoiton ja kaiken lisäksi pamautti entisen mestarin mattoon. Mielestäni ottelun ja sitä edeltävän segmentin tarkoituksena oli ainoastaan värittää Andersonin hahmoa ja tuoda katsojille selväksi, että näin kirjavassa pakassa mikä tahansa on mahdollista. Kaiken tämän lisäksi Andersoniin ei ole aiemminkaan ollut luottamista, joten en siis puhuisi missään nimessä puhtaasta heel-turnista.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » La 12.03.2011 15:44

Coca kirjoitti:
Omasta mielestäni Anderson pelasi (ja on koko ajan pelannut) vahvaa tweenerin roolia. Kusipäistä persereikää ei kiinnosta kenet joutuu tieltään raivaamaan. Vaikka Ken niittasikin Stingin mattoon takahuoneissa, vastapainoksi hän esti Hardyn selätysvoiton ja kaiken lisäksi pamautti entisen mestarin mattoon. Mielestäni ottelun ja sitä edeltävän segmentin tarkoituksena oli ainoastaan värittää Andersonin hahmoa ja tuoda katsojille selväksi, että näin kirjavassa pakassa mikä tahansa on mahdollista. Kaiken tämän lisäksi Andersoniin ei ole aiemminkaan ollut luottamista, joten en siis puhuisi missään nimessä puhtaasta heel-turnista.
Hörr...saattaapa tuo noinkin mennä. Melkoinen hahmo kyllä, ei pidä oikein kenestäkään. Ensi viikkoa odotellessa :)

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 12.03.2011 19:49

SkullCrushingFinale kirjoitti:
Coca kirjoitti:
Hörr...saattaapa tuo noinkin mennä. Melkoinen hahmo kyllä, ei pidä oikein kenestäkään. Ensi viikkoa odotellessa :)
Juu, en itsekkään tuota heel-turnina pidä. Kuten Anderson sanoi alun segmentissä, "It is about ME,Me,memememememememememeeeeeee!". Eli Anderson haluaa vain shottinsa keinolla millä hyvänsä ja jätkä vaan on niin badass.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

nWo-Sting

Viesti Kirjoittaja nWo-Sting » La 12.03.2011 21:50

Hyvä Impact jälleen.

en jaksa tällä kertaa eritellä mikä viihdytti mikä ei

Itse olen seurannut TNA:ta vuodesta 2004 ja oikeastaan vasta nyt hoganin eran mentäessä pidemälle voin sanoa että TNA elää parasta aikaansa. Sillä tämä on sitä samaa entertainmentiä mitä iso WWE tarjoaa viikolla monenkin ohjelmansa kautta.

minuakin kieltämättä otti päähän kun hogan era lähti käyntiin ja tarjolla oli nastyboys ja outsiders ja val venis....siis vuonna 2010.... kaikki nuo jannut olivat 10 vuotta ajassa jäljessä.

Impactia on mukava aina odotella aina ennen kuin uusi jakso tulee.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » La 12.03.2011 21:58

:lol:

Ei muuta, sori.

erkko777

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Pe 18.03.2011 18:20

Nojooh ihan ok jakso keskivertoa huonompi silti missä moni asia vtutti.
Varsinkin tuon ME:n raiskaaminen ottaa päähän, olisi nyt antanut poikien painia sen 15min eikä lopettaa noin idiootilla tavalla, Bully Rayn ja AJ:n spotti oli kyllä ihan näyttävä mutta come on..... kai sitä draamaa yritetään näin aikaansaada

-Joe vs Pope feudi jatkuu,jatkuu ja jatkuu, ketä kiinnostaa?
-Sama juttu vähän Angle vs Jarret feudissa joka päättynee Lockdownin steel cage matsiin.
-Painia nähtiin ihan liian vähän, kyllhän se yksi kunnollinen painimatsi/jakso nyt pitäisi vähintään olla, tuo ME olisi pelastanut koko jakson mutta ei....

Jooh kyll tämän nyt silti katsoi, perushyvää viihdettä.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 18.03.2011 21:49

Oli kyllä kovasti promo painotteinen Impact, mutta toisaalta kaikki promot olivat ihan hyviä. Alun promo rokkasi isolla r:llä ja varsinki Bully Ray oli liekeissä, mutta Hogan ja Sting pistivät myös hyvää settiä, puhumattakaan tämän hetken kovimmasta nimestä - Mr.Andersonista. AJ ei jäänyt kauas taakse, mutta myöhemmin nähty AJ:n ja RVD:n backstage promottelu oli mielestäni hiukan typerää ja huonoa bookkausta AJ:n hahmon osalta, mutta tämä korjattiin sitten siinä myöhemmässä interviewissä, joka oli kyllä huonoa promottelua AJ:ltä mielestäni.

Popen promo oli ihan ok, mutta se oli vain ok. Tämän tilalla oltaisiin voitu näyttää melkein, mitä tahansa ja olisin viihtynyt ihan samallalailla. Toisaalta sai se lopun heitto hymyn huulilleni, tarkoitan siis sitä, kun kertoi naiselle, että edes Jeesus ei pystyisi "parantamaan" sitä läskiä vai taisi se kuitenki olla läskipuvussa. Niin ja lelu puukko oli myös hyvä.

TV-mestaruus pääsi jonkin järkevämmän käsiin kuin lomailevan Abyssin ja oli se noista kolmesta vaihtoehdosta paras. Feudia vyön ympärille kiitos ja ainiin, nähtiin spinning jumping dumping fucking heel kick.

Lopun ottelu oli hyvä siihen asti, että se lopetettiin. RVD ja Anderson taisivat pinnata toisensa, mutta Hebner ei sitten päässyt koskaan ilmoittamaan tulosta. Lopun Bully Ray spotti oli ihan hyvä, mutta lopetus oli tehty taas typerästi. Aikaa olisi ollut matsille enemmän ja ei olisi tarvinut loppua kelata, missä ei tapahdu mitään. Lähetys olisi voinut loppua, vaikka samantien tuon pöytäspotin jälkeen tai no sitten, kun olisi minuutti katseltu, kuinka AJ:lle kävi huonosti. Näin matsia oltaisiin voitu hilata pidemmänksi ja annettu yleisölle, mitä he haluavat - hyvää painia.

Muita huomioita jaksosta sitten lyhyesti. Jeffin Hardy haudattiin alussa hyvin ja Hogan heitti mestaruuden kuin palan roskaa lattialle. Uusi vyö näytti hyvältä ja ehkä Stingeri oli se oikea mies vaihtamaan tuon Hardy vyön pois. Ihan hyvä näin.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » Su 20.03.2011 13:13

Jotenkin tuntuu, että kuvaus joka ennen kuvasi tv-ohjelmien ja house showien tasoa sopii nykyään kuvaamaan Impactien ja PPV:iden suhdetta. Eli Impactit, joihin keskitytään, ovat enimmäkseen aika kaameaa katseltavaa, kun taas PPV:t, joihin ei juurikaan panosteta, tarjoilevat oikein nautittavaa painia. Sama efekti on nyt toteutunut kahden PPV:n ajan, Victory Roadin ME:tä lukuun ottamatta tietenkin. Toivottavasti "suuri PPV" Lockdown ei tekisi tähän kaavaan liian suurta poikkeusta.

Lockdownista sen verran, että senhän rakentelu on ihan retuperällä. Saa nähdä tuleeko edes Immortal-Fortune blow-offia, kun kummankin stablen osapuolet ovat omissa feudeissaan. Bully Rayn nostaminen Jeff Hardyn tilalle kuulostaa paperilla kamalalta ratkaisulta, mutta todellisuudessa Ray on tällä hetkellä luultavasti jopa paras kaveri rooliin. Saa nähdä, repiikö AJ hänestäkin hyvin singles-ottelun irti, vai ovatko he vain eri joukkueissa Lethal Lockdownissa. Sinänsä jopa sääli, että hyvin ja maltilla rakennetun Ray-Devonin blow-off jäi nyt siihen, että Devon maksoi Raylle voiton Tommy Dreameria vastaan - ja sehän on ihan loogista, että hävittyään friggin' Tommy Dreamerille Ray nousee ME:hen.

Taas olisi ollut hyvä tilaisuus hävittää koko turha TV-mestaruus, mutta se pistettiin sen sijaan jollekin jobber-turvamies-Gunnerille. No, ainakin nuo geneeriset lihaskimput oppii nyt tunnistamaan toisistaan, mutten oikein tajunnut tuon 3-wayn ideaa muutenkaan. Ajatella, että muutamia kuukausia sitten vyöstä käytiin Williams-Stylesin veroista feudia. TV-mestaruus voisi tosin olla hyvä tapa pitää esimerkiksi näkymättömiin pudonnut Crimson ruudussa.

Eipä minulla oikein muuta. Koko jaksoa en edes jaksanut katsoa, mm. Pope-Joen skippasin kokonaan. Mikä ihme sen wannabe-hg-okadankin tarkoitus on? Paha Immortal ei ole lainkaan pelottava, rosterissa on ihan liikaa talenttia jota ei käytetä, ja ylipäänsä koko tuote tuntuu vain hiton laimealta. Ratingit ovat kuitenkin hitaassa nousussa, joten eiköhän tätä samaa ole luvassa myös tulevaisuudessa.

What

Viesti Kirjoittaja What » Pe 25.03.2011 15:57

Who the hell rung the bell??

Jakso oli hyvä. Perinteeksi muodostunut 20 minuutin aloitussegmentti oli oikein toimiva ja painiakin tällä kertaa nähtiin. Ainoa miinus ihmeellisestä pääottelun no contest päätöksestä. Kuka h****tti sitä kelloa kilkatteli, kun tuomari oli taju taskussa ja Stinger brawlaamassa Andersonin kanssa? Network? :lol:

Fortunen ja Immortalin välinen Lethal Lockdown matsi kuulostaa paperilla oikein hyvältä. Viikko viikolta Anderson vaikuttaa enemmän heeliltä, saa nähdä tapahtuuko se lopullinen luisuminen pahan puolelle vielä ennen Lockdownia, vai tapahtuuko ollenkaan. Hahmo on kyllä hyvin mielenkiintoinen.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 25.03.2011 23:38

What kirjoitti:Who the hell rung the bell??
Wizard of Oz?

Itse tykkäsin myös paljon ja alkusegmentti oli loistava ja täytyy sanoa, että alun hypevideo oli myös hyvin tehty. Ajan mukainen, mordermi ja hauska. Repeilin jopa autotunen käytölle ja lähinä sille, että tuo oli melkone STP.

- Joku hyvä otteluhan tähän jaksoon oltaisiin vielä kaivattu, mutta ei jos ei.

- Anarchy vai mikä h****tti on kyllä ihan p****estä, joku wnb-Homicide tai jotain.

- Crimsom/Steiner duo vaikutti melko hyvältä, ei valittamista.

- X-Divaria ei näkynyt juuri ollenkaan, jos Kazia ei lasketa. Abyssin paluu oli hyvä juttu ja koko segmentti oli ihan ok. Toivottavasti tää AJ juttu on pelkkä kuvio ja sanotaan vielä, että hieman pelottaa Lockdown, kun kaksi mestaruutta sidottu tällä hetkellä Lethal Lockdowniin. Olihan se muute Lethal Lockdown matsi?

- ME kuvioiden sekavuus on minusta ihan plussaa ja näkihän se yleisö ihan hyvää äksöniä siinä, joten ei kai se lopetus niin paljoa haitannut. RVD:n sekoilu myi hyvin sitä Mic Checkkiä sinänsä.

- Anderson valuu kokoajan enemmän pimeälle puolelle, mutta toivottavasti ei kokonaan. Immortals kyllä tarvitsis overia heeliä joukkoihinsa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » La 26.03.2011 13:55

Alkuvideo ei ollut yhtään järkevä, muttei missään nimessä huonokaan. Alkusegmentti oli toimiva, kunnes miehiä alkoi tulemaan kuin liukuhihnalta ja kestoa taisi olla jotain 20 minuuttia, kun Sting oli saanut yllättävän puhelun Networkilta. Whoah!

Abyssin paluu kuului jakson kohokohtiin, mutta kenetköhän pistetään neljänneksi Fortunen joukkueeseen Lockdownissa? Ehkä yllättäen palaava AJ Styles. No, kyllä kai joku hyvä sen paikan saanee. Daniels olisi ehkä paras vaihtoehto tähän, ainakin viihdearvo olisi taattu.

Jaa Winter oli mennyt lumoamaan Angelinan. Paskaa oikein kahdella kädellä kauhottiin. Ehdottomasti jakson huonoin segmentti.

Yllättävä kellonsoitto oli aika häiritsevä epäkohta, mutta kaipa siellä takahuoneessa muutkin tuomarit ovat perillä matsin kulusta. :D

Crimsonin ja Steinerin friikkitiimi toimii ihan hyvin ja Shannon Moorestakin alkaa löytyä jotain kiinnostavaa.

Ric Flairin, Matt Hardyn ja Bully "Fw" Rayn segmentin aikana aloin jopa kaivata erästä kaikkien tuntemaa narkkaria. Etenkin silloin kun Mattilla ei tahtonut pysyä silmät auki kun mongersi jotain mikrofoniin.

Captain Charisma

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » La 26.03.2011 15:18

Ei Bully Ray nyt ihan höyhensarjalainen vielä ole vaikka onkin tainnut vähän laihtua.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 26.03.2011 16:22

Montakos minuuttia muuten oli painia? 15?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Lukittu