Melkein sukua julkkikselle
hmm. listataan ne mitkä tulee mieleen.
Itse olen ollut radiossa selostamassa (lue. haastattelussa) ja itä-savo lehden kannessa.
Naapurissani asui BB-voittaja sarin serkkuja 2kpl.
N. 200metriä ovelta on Suomen ensimmäisen talentin voittajan "lapsuudenkoti"
Asun samassa rivitalossa missä Jari Kurri asui pienenä.
Juoksutan koiria vapaana kentällä jossa Jari Kurri on oppinut luistelemaan.
Festareilla nähnyt paljon porukkaa.
Luonteri Surf nimisen ramopunk orkesterin Gronfelt on kehunut bändiä jossa soitan ja laulan.
Itse olen ollut radiossa selostamassa (lue. haastattelussa) ja itä-savo lehden kannessa.
Naapurissani asui BB-voittaja sarin serkkuja 2kpl.
N. 200metriä ovelta on Suomen ensimmäisen talentin voittajan "lapsuudenkoti"
Asun samassa rivitalossa missä Jari Kurri asui pienenä.
Juoksutan koiria vapaana kentällä jossa Jari Kurri on oppinut luistelemaan.
Festareilla nähnyt paljon porukkaa.
Luonteri Surf nimisen ramopunk orkesterin Gronfelt on kehunut bändiä jossa soitan ja laulan.
Näin olympialaisten alla tuli mieleen, että sukututkimusta tuossa taannoin jatkaessa tulin tutkineeksi tarkemmin miehiä niin äitini, kuin isänikin puolelta, ja sukupuusta löytyy suorassa polvessa kaksikin olympiavoittajaa, Kalle Jalkanen ja Nestori Toivonen. Kalle oli kova jätkä hiihtämään, kun taas Nestori loisti hirviammunnassa. Wikipediasta löytyy molemmista pätkän verran tietoa, ja Kallesta erityisen hauska tapaus. Kalle oli mm-kisoissa (?) norjalaista melko paljonkin (40 sekuntia) jäljessä, mutta hiihti tämän vaivatta kiinni. Rinta rinnan hiihdettäessä Kalle rykäisi hieman ja sylkäisi, jolloin hänen tekohampaansa olivat tippuneet hankeen. Suomalaista sisua osoittaen hän kuitenkin lähti hakemaan arvokkaat tekarinsa, ja hiihti uudelleen norjalaisen ohi, kuuden sekunnin kaulalla kilpailun voittoon.
Pitäisiköhän alkaa ampumahiihtäjäksi...
Pitäisiköhän alkaa ampumahiihtäjäksi...
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Eric Bana, kaveri joka on tuttu mm. Hulk ja Star Trek (2009) leffojen päärooleista oli Rukalla Colorado nimisessä ravintolassa viime yönä. Aika uskomatonta, että nuin kovan luokan supertähti tälläisessä tuppukylässä.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Selvispä tuonkin syy, jos kellään kiinosti:Button kirjoitti:Eric Bana, kaveri joka on tuttu mm. Hulk ja Star Trek (2009) leffojen päärooleista oli Rukalla Colorado nimisessä ravintolassa viime yönä. Aika uskomatonta, että nuin kovan luokan supertähti tälläisessä tuppukylässä.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/eloku ... ?bana_eric
..RAW commentary
-
Show_Stopper
Button kirjoitti: Selvispä tuonkin syy, jos kellään kiinosti:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/eloku ... ?bana_eric
Kuulostaa kyllä harvinaisen häjyltä.mtv3.fi kirjoitti:Hanna-elokuva kertoo teini-ikäisestä tytöstä, jolla on sotilaan voimat, kestävyys ja äly. Hänen isänsä, entinen CIA-agentti, on kasvattanut hänet eristyksissä metsässä Pohjois-Suomessa. Hannan kasvatuksen ainoa tavoite on ollut tehdä hänestä täydellinen salamurhaaja.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- ECW Original
Tässä joitakin jääkiekkoilijoita:
Kalpan Janne Jalasvaara on minun pikkuserkku.
Jypin Jani Tuppurainen on isäni kaverin vävy.
Minulla on Oulun Kärppien lippu johon on kertynyt pelaajien nimmareita, esim. Niklas Hagman, Jussi Jokinen, Niklas Bäckström ja Mikko Lehtonen.
Kalpan Janne Jalasvaara on minun pikkuserkku.
Jypin Jani Tuppurainen on isäni kaverin vävy.
Minulla on Oulun Kärppien lippu johon on kertynyt pelaajien nimmareita, esim. Niklas Hagman, Jussi Jokinen, Niklas Bäckström ja Mikko Lehtonen.
Nimimerkkisi on "ECW Original" vaikka itse et edes taida olla alkuperäinen ECWläinen.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Raimo Helmisellä on synttärit samana päivänä kun minulla. Voitin.
Lisäksi olen sanonut Jari Kurrille että "anna jätkä lippis". Voitin uudestaan.
Lisäksi olen sanonut Jari Kurrille että "anna jätkä lippis". Voitin uudestaan.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- TupsuVeitikka
Meillä on jo mummon ja ukin ajoilta perhetuttuna kaveri nimeltä Arvo Toivainen. Kyseessä on siis Suomi soffan perustajan Harri Toivaisen isä.
Ei saata taviksille olla tuttu, mutta on sillä sellaisia ystäviä kuin Lauri Tähkä, Eino Grön jne. Tuli justiisa pitkästä aikaan taasen kylään. Jotenkin tuntuu että joka kerta kun se käy kylässä on se ostanut uuden mersun. Tällakin kertaa menen pihalla käymään niin sellainen aivan h**vetin kalliin näköinen mersu pihassa. Hintaa varmaan yli 100 000 euroa.
Ei saata taviksille olla tuttu, mutta on sillä sellaisia ystäviä kuin Lauri Tähkä, Eino Grön jne. Tuli justiisa pitkästä aikaan taasen kylään. Jotenkin tuntuu että joka kerta kun se käy kylässä on se ostanut uuden mersun. Tällakin kertaa menen pihalla käymään niin sellainen aivan h**vetin kalliin näköinen mersu pihassa. Hintaa varmaan yli 100 000 euroa.
..Stranger.
- RoadWarrior
Hui, varmaan yritti piikittää sinun Khatia, sitä heroiiniin ja syaniidiin verrattavissa olevaa hermomyrkkyä, jonka pelkkä haisteleminen tappaa suoraan seisovilta jaloilta?Axl kirjoitti:Tulin tossa äsken kaupasta ja ihan tossa 20m kotoa kohti huomasin pyöräilevän jonkun turhan kilpailun voittaneen huumediilerin nimeltään Elias Hämäläinen. Tiesin että asuu Keravalla, mutta että ihan tossa lähellä...
Idiootti jätkähän se on kieltämättä kuitenkin, toisksi kuuluisin Keravalainen heti Kamelin jälkeen.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Mut se luuli et se on salaattia hei d'oh! Etteks te oo ennen kuljettanu 26kg salaattia suomeen?Riveni kirjoitti:Hui, varmaan yritti piikittää sinun Khatia, sitä heroiiniin ja syaniidiin verrattavissa olevaa hermomyrkkyä, jonka pelkkä haisteleminen tappaa suoraan seisovilta jaloilta?Axl kirjoitti:Tulin tossa äsken kaupasta ja ihan tossa 20m kotoa kohti huomasin pyöräilevän jonkun turhan kilpailun voittaneen huumediilerin nimeltään Elias Hämäläinen. Tiesin että asuu Keravalla, mutta että ihan tossa lähellä...
Idiootti jätkähän se on kieltämättä kuitenkin, toisksi kuuluisin Keravalainen heti Kamelin jälkeen.
Ah, niin surullisenkuuluisan VPW:n promoottiriherra Pesola asuu naapurissa. Vois mennä vaatimaan rahat takaste BB-lipusta, kun eipä tullut 99% WWE-rosterista ja mitähän vielä, nih.
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia