Löytyy ainakin suurimmasta osasta K-ketjun kaupoista ja huoltoasemilta, kuten Neste ja ABC. Lidlissä tavaraa ei myydä, enkä myöskään ole S-Marketeissa niihin törmännyt.Jäbä kirjoitti:Tuo Beef Jerky, mistä on ollut paljon puhetta, myydäänkö sitä aivan kaikissa kaupoissa, paitsi Lidlissä? Itse en ole törmännyt tuohon kertaakaan.
Elintarviketopic
-
Show_Stopper
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Olen syönyt Sirkusaakkosia. Syön niistä aina puolet, jos joku niitä tyrkyttää. Hedelmäaakkoset ovat erinomaisia, mutta olen löytänyt uuden suosikkipussini: Remix Jumbo. Jumbopussillinen hedelmä- pantteri- ja joitakin muita karkkeja. Jos ei jaksa irtokarkeilla valita, niin Jumbon nappaan. (Täälläpäin irtokarkeissa ei edes ole panttereita)Jäbä kirjoitti:Onko monet teistä syönyt Sirkusaakkosia? Ne ovat nykyisiä lempikarkkejani, erittäin maukasta hedelmän makua, ja salmiakki hyvänä täytteenä, joka tuo makuun hieman täytettä, joka tekee juuri näistä Sirkusaakkosista paremmat omaan makuuni, kuin Hedelmäaakkoset. Pienempänä Hedelmäaakkoset olivat ken ties suosikkejani, mutta kyllä nykyään ovat nämä.
We need CM Punk!
Huomasin tuon viime viikolla, ja ei sitä kyllä voita mikään.Volga kirjoitti:Kari Grandia litran purkeissa! Kartsan appelsiini-colaa ei voita kyllä mikään.
Silloin pienenä aina mietittiin että saiskos sitä isoissa purkeissa, ja nyt saa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Tuota on tullut vedettyä nyt parin viikon aikana useampikin litra.Velocity kirjoitti:Huomasin tuon viime viikolla, ja ei sitä kyllä voita mikään.Volga kirjoitti:Kari Grandia litran purkeissa! Kartsan appelsiini-colaa ei voita kyllä mikään.
Silloin pienenä aina mietittiin että saiskos sitä isoissa purkeissa, ja nyt saa.
argh
"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness" - Suburban Tribe: Nothingness
"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness" - Suburban Tribe: Nothingness
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ennen niillä sai heiluvat hampaatkin irti. Hyötykarkkeja.Flexih kirjoitti:Jep. Aakkoset olivat ennen paljon kovempia, ja maku oli parempaa. Mutta kyllä ne nykyyänkin on hyviä.jers1 kirjoitti:Ai senkös takia se pussi uudistettiin vuosi tai pari sitten?Jack DiBiase kirjoitti:Aakkoset on muuten ollut paskaa siitä asti kun Leaf myytiin Ruotsiin.
We need CM Punk!
Oi, oi. Aika hyvä juttu, jos oikeasti tuollainen litran purkki on tullut myyntiin. Harmi kyllä, ei parane liikaa litkiä, ettei sitten täysin kyllästy.
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
Juhannus meni tuota Grandia ja alkomahoolia maistelessa.
Grandi oli todella hyvää, vaikka pieni jälkimaku aina himotti juomaan lisää. Myös Olvin kultalonkero oli ehkä parasta lonkeroa mitä olen koskaan juonut, maistui ehkä pikkaisen energiajuoman ja jonkun sekoitukselta, mielestäni hyvää siis. Tyrmistyin lauantaiaamuna herätessäni, kun minun Grandini oltiin juotu pois. Olisin halunnut vain kuivaan kurkkuun Grandia, mutta ei vääryys oli tapahtunut, joten jouduin odottamaan tähän päivään saakka, kun sain Prismasta tuota jumalaista juomaa.
Grandi oli todella hyvää, vaikka pieni jälkimaku aina himotti juomaan lisää. Myös Olvin kultalonkero oli ehkä parasta lonkeroa mitä olen koskaan juonut, maistui ehkä pikkaisen energiajuoman ja jonkun sekoitukselta, mielestäni hyvää siis. Tyrmistyin lauantaiaamuna herätessäni, kun minun Grandini oltiin juotu pois. Olisin halunnut vain kuivaan kurkkuun Grandia, mutta ei vääryys oli tapahtunut, joten jouduin odottamaan tähän päivään saakka, kun sain Prismasta tuota jumalaista juomaa.
Red snow, how convenient.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Lumihiutale
Olet varmaan juonut todella montaa erilaista lonkeroa?aLoe kirjoitti:Myös Olvin kultalonkero oli ehkä parasta lonkeroa mitä olen koskaan juonut, maistui ehkä pikkaisen energiajuoman ja jonkun sekoitukselta, mielestäni hyvää siis.
E: Kyseinen juoma on kyllä hyvää, mutta minusta se ei kyllä maistu yhtään lonkerolle, ja siitä syystä tuo lonkero-nimen käyttäminen on vähän tyhmää.
Paras lonkero on ehdottomasti Kurko Greippi Lonkero, varsinkin pullosta nautittuna. Lonkero ei minusta tarvitse jäitä kaverikseen, vaan on parasta ihan sillaisenaan nautittuna.
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
Lonkerot ovat varsin jänniä juomia. Parhaiten ne luokiteltaisiin miesten siidereiksi sellaisille puppelifruittareille, joille ei olut maistu. Mutta ongelmahan on se, että kahta tuoppia enempää kyseistä litkua ei voi juoda, koska mädältä maistuvasta nesteestä saa hyvin nopeasti tarpeekseen.
Itse koin suuren yllätyksen alkuvuodesta italianlomalla, kun erehdyin maistamaan paikallista olutta. Viinien luvatusta maasta löytyy myös uskomattoman laadukkaita oluita, jotka vetävät mennen tullen vertoja mm. tsekkiläisille ja saksalaisille oluille, suomalaisesta kaljasta puhumattakan. Ihmeellistä.
Itse koin suuren yllätyksen alkuvuodesta italianlomalla, kun erehdyin maistamaan paikallista olutta. Viinien luvatusta maasta löytyy myös uskomattoman laadukkaita oluita, jotka vetävät mennen tullen vertoja mm. tsekkiläisille ja saksalaisille oluille, suomalaisesta kaljasta puhumattakan. Ihmeellistä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Suomalaisista kaljoista puheenollen... tämä nyt ei mitään varsinaista kaljaa ole, vaan kunnon olutta, mutta suomalaista olueksi nimitettyä juomaa kuitenkin.
Koffin Porter - erittäin täyteläinen, voimakkaan makuinen olut, jota kannattaa ehdottomasti maistaa, mikäli pitää tummista oluista ja on muutenkin kyllästynyt Lagereihin. Ei sillä, että minä joku olutasiantuntija olisin - vasta viime aikoina on tullut hieman tutustuttua aleihin (pintahiivaoluihin) ja tämä on jäänyt mieleen loistavasta mausta ja edullisen hintansa ansiosta. Tässähän on prosenttejä 7,2 % elikkä ruokakaupasta tätä ei saa, mutta alkosta löytyy kyllä. Niin, ja hintaahan tällä herkulla on 1,75 € per 0,33 pullo, elikkäs aika halpaa on (huomatkaa, että alkoholia on 1,5 kertainen määrä perus keskikaljaan verrattuna).
Viineistä en tiedä oikeastaan mitään, mutta kyllä niissä aina sen eron huomaa viiden euron pulloon ja kalliimpaan verrattuna. Kertokaa joku viinitietäjä joitakin halpisviinejä, joissa on makua ja hintaa korkeintaan se 7-8 euroa. Mitään gourmee-tavaraa sen ei tarvitse olla, vaan ihan tavallisen kaduntallaajan makuun hyvää viiniä.
Koffin Porter - erittäin täyteläinen, voimakkaan makuinen olut, jota kannattaa ehdottomasti maistaa, mikäli pitää tummista oluista ja on muutenkin kyllästynyt Lagereihin. Ei sillä, että minä joku olutasiantuntija olisin - vasta viime aikoina on tullut hieman tutustuttua aleihin (pintahiivaoluihin) ja tämä on jäänyt mieleen loistavasta mausta ja edullisen hintansa ansiosta. Tässähän on prosenttejä 7,2 % elikkä ruokakaupasta tätä ei saa, mutta alkosta löytyy kyllä. Niin, ja hintaahan tällä herkulla on 1,75 € per 0,33 pullo, elikkäs aika halpaa on (huomatkaa, että alkoholia on 1,5 kertainen määrä perus keskikaljaan verrattuna).
Viineistä en tiedä oikeastaan mitään, mutta kyllä niissä aina sen eron huomaa viiden euron pulloon ja kalliimpaan verrattuna. Kertokaa joku viinitietäjä joitakin halpisviinejä, joissa on makua ja hintaa korkeintaan se 7-8 euroa. Mitään gourmee-tavaraa sen ei tarvitse olla, vaan ihan tavallisen kaduntallaajan makuun hyvää viiniä.
Itse maistoin tuossa jokunen viikko sitten erittäin hyvää olutta yhdessä ravintolassa.Kyseessä oli virolainen 10% saaremaa x-olut,tyypiltään lager.Voisi kuvitella että kun jo laivalta ostetut IVB-oluet rupeavat maistumaan liikaa viinalta että tuo olisi jotain aivan kamalaa,mutta ei kuitenkaan.Maku oli yllättävän pehmeä.Hintakaan ei mikään paha ollut,turkulaisessa Suxess ravintolassa 0,5l maksoi 6€.On tietääkseni ainoa ravintola Turussa mistä tuota olutta saa.Ja asiasta perillä olevat,älkää kysykö mitä tein kyseisessä ravintolassa.
http://olutopas.info/?olut=571 Linkissä lisää tietoa kyseisestä oluesta.
http://olutopas.info/?olut=571 Linkissä lisää tietoa kyseisestä oluesta.
Yllätyin todella paljon kuinka paljon eroja suomalaisilla ja esim. saksalaisilla oluilla on. Becks oli hyvin vahvan ja täyteläisen makusta, ja Koff maistui sen vieressä aika vedeltä. No mutta täytynee todeta, että Becksissä oli 1 voltti enemmän. Oli kyllä todella hyvää kaljaa.
Maistoin myös ruokapöydässä jonkun merkkistä Rose viiniä ja se oli todella hyvää. Ja lonkeroista vielä sen verran, että hampaat lähtevät irti jos toista alkaa juomaan :E.
Maistoin myös ruokapöydässä jonkun merkkistä Rose viiniä ja se oli todella hyvää. Ja lonkeroista vielä sen verran, että hampaat lähtevät irti jos toista alkaa juomaan :E.
Red snow, how convenient.