Tsekkaile toki edellisen raadin tulokset, luuseri.Dorian kirjoitti:Voitin DMW:n, joten kaikki hyvin
Levyraati
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: Levyraati
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Veditkin riman ali valitsemalla Juicen, homo 
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Jaah, nyt tässä on vähän hiljaiseloa ollut, joten jos siihen musavideoraatiin tahtoo osallistua niin pistäkääs vaikka sitten miulle niitä videoita tulemaan.
Ihan rohkeasti vaan, vasta kaksi innostunut lähtemään mukaan.
- Phenomenon
Edellinen oli:
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
-
Show_Stopper
Elikkäs...Japeet kirjoitti:Jaah, nyt tässä on vähän hiljaiseloa ollut, joten jos siihen musavideoraatiin tahtoo osallistua niin pistäkääs vaikka sitten miulle niitä videoita tulemaan.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Heinäkuussa viimeinen viesti - ei ei ei!
Ei teillä kuitenkaan ole näin syksyisin parempaakaan tekemistä, kuin kuunnella hikisten nörttien linkittämää huonoa musiikkia, ja arvioida sitä yhdella lausella, mainiten siinäkin vain että aika ei taaskaan riittänyt kunnolliseen arvioon. Eli pistetään ihmeessä uutta raatia tulille, mikäli porukkaa vaan riittää.
Kun nyt on senverrran hiljaiseloa ollut, voisi raati olla toisaalta vapaavalintainen biisien suhteen, mutta itse tykkään kyllä enemmän noista vähän tarkemmin rajatuista kierroksista. Ideoita, ehdotuksia? Tirkalla oli muistaakseni jotain korvan takana?
Ei teillä kuitenkaan ole näin syksyisin parempaakaan tekemistä, kuin kuunnella hikisten nörttien linkittämää huonoa musiikkia, ja arvioida sitä yhdella lausella, mainiten siinäkin vain että aika ei taaskaan riittänyt kunnolliseen arvioon. Eli pistetään ihmeessä uutta raatia tulille, mikäli porukkaa vaan riittää.
Kun nyt on senverrran hiljaiseloa ollut, voisi raati olla toisaalta vapaavalintainen biisien suhteen, mutta itse tykkään kyllä enemmän noista vähän tarkemmin rajatuista kierroksista. Ideoita, ehdotuksia? Tirkalla oli muistaakseni jotain korvan takana?
\____0___/
Vapaavalintainen voisi olla ihan jees
Tuossahan yritettiin edellisessä käynnistää musiikkivideoihin liittyvää raatia, mutta se vissiin ei kuitenkaan lopulta innostanut porukkaa.
2012 paras biisi raatia ei mun muistaakseni tuolta vielä löytynyt, sekin voisi olla ihan hyvä teema
2012 paras biisi raatia ei mun muistaakseni tuolta vielä löytynyt, sekin voisi olla ihan hyvä teema
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
- The Rocker
Vuoden 2012 paras biisi saa ainakin minulta kannatusta. Tietty se musavideo raatikin käy kuten myös teematon raati.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tähän voisin osallistua.Krizski kirjoitti:2012 paras biisi raatia ei mun muistaakseni tuolta vielä löytynyt, sekin voisi olla ihan hyvä teema
Krizkiltä, Rockerilta ja Show_Stopperilta mulla oli yksäreissä musavideot jos ihmiset vielä haluaa niitä lähetellä. Ideahan vähän kaatui kun ei jengiä kiinnostanut enkä itse tahtonut täällä pomppia huutelemassa. Voisin kyllä olla muillakin teemoilla mukana.
-
Show_Stopper
Japen raati kunnialla alkuun ja loppuun!
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Noh, jos japeet vaikka rykäisee sitten omansa loppuun niin ei jää mitään leijumaan turhan takia. Voin ottaa myös osaa, mutta mennee varmaan päivä pari kun musiikkivideomuisti on erittäin huono.
\____0___/
- Marshallsaaret
Joo musavideot onnistunee, kun ei tässä parempaakaan ole... Lisäks vaihtoehtojakin on aika mahtavasti.
永源 遥~!
Ei kukaan kuitenkaan arvostele niitä videoita vaan biisejä, joten ihan p**ka idea. #truestory
Syntymävuosiraati on ollut idean asteella jo pitkään. Saa käyttää jos idea kelpaa. Voin jopa osallistua itsekin.Migu.22 kirjoitti:Kun nyt on senverrran hiljaiseloa ollut, voisi raati olla toisaalta vapaavalintainen biisien suhteen, mutta itse tykkään kyllä enemmän noista vähän tarkemmin rajatuista kierroksista. Ideoita, ehdotuksia? Tirkalla oli muistaakseni jotain korvan takana?
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- The Rocker
Eikö tuo syntymävuosiraati ollut jo? Ainakin omien muistikuvien mukaan.Tirkka kirjoitti: Syntymävuosiraati on ollut idean asteella jo pitkään. Saa käyttää jos idea kelpaa. Voin jopa osallistua itsekin.
Rykäistään tuo Japeetin musavideolevyraati niin saadaan se kunnialla suoritettua. 
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
En minä ole ainakaan semmoisessa ollut mukana.The Rocker kirjoitti:Eikö tuo syntymävuosiraati ollut jo? Ainakin omien muistikuvien mukaan.Tirkka kirjoitti: Syntymävuosiraati on ollut idean asteella jo pitkään. Saa käyttää jos idea kelpaa. Voin jopa osallistua itsekin.
Kerro vaan teema niin harkitsen osallistumista vaikka sitten huomenna.
EDIT: Vai pitikö tässä olla joku musavideoraati ensin?
- The Rocker
Itse olen ollut siinä käsityksessä että musavideoraati vedetään pois alta ja sitten ehkä uutta suoleen.Tirkka kirjoitti:Kerro vaan teema niin harkitsen osallistumista vaikka sitten huomenna.
- MR.Off Topic
No, koska sen alkuperäsen musavideoraadin kannalta ei kuulu mitään eikä ole hajuakaan miten siellä on biisejä (ite en ole lähettänyt), joten no prkl mie veän sen. Elikkä aiheena Musavideoraati! Yhdeksän ensimmäistä, jotka lähettää YV:nä mulle biisit otetaan mukaan tai enemmän, jos kerkeää lähettää ennen kuin sanon, että niitä on tarpeeksi. Säännöt määrittelen tottakai minä, joten tässä ne tulee. Lähettämälläsi biisillä pitää olla musiikkivideo, mutta pisteytyksessä ei erotella mitenkään erityisesti. Jos on paskaa musiikkia, mutta hyvä video niin se pelastaa sen vain puoliksi ja jos on hyvää musiikkia, mutta p**ka video niin sekin pelastaa asian puoliksi. Biisi ja musiikkivideo ovat tasavertaisia tässä 'raadissa, tajusitteko?
Elikkä mulle YV:nä ne vatun biisit.
Elikkä mulle YV:nä ne vatun biisit.
- The Rocker
Japeetin edellinen viesti sisälsi tiedon siitä että on neljä videota lähetetty (sisältäen Japeetin). Sen jälkeen Marshallsaaret ilmoitti lähettävänsä videon. Mene ja tiedä sitten lähettikö Migu, Ravenwood, Tirkka tai muut videoita.
- MR.Off Topic
Nii tiedä siitäkään, kun viesti on jo kaukaisuudesta ja mulle on ihan sama, mutta täällä on tottunu siihen, että parempi tehä asiat itse, jos haluat jotain saada aikaiseksi. Jos Japeet tulee asiasta huutelemaan niin luovutan tehtävät hyvin mieluusti hänelle.The Rocker kirjoitti:Japeetin edellinen viesti sisälsi tiedon siitä että on neljä videota lähetetty (sisältäen Japeetin). Sen jälkeen Marshallsaaret ilmoitti lähettävänsä videon. Mene ja tiedä sitten lähettikö Migu, Ravenwood, Tirkka tai muut videoita.