WWE 12
Re: WWE 12
Mikä on paras paikka ennakkotilata tuo peli ja milloin se pitää viimeistään tilata?
"A guy who looks like Tarzan and wrestles like Jane."
"In front of the Rock's fans, you wanna serve the Rock a great, big piece of that poontang pie"
-The Rock
"In front of the Rock's fans, you wanna serve the Rock a great, big piece of that poontang pie"
-The Rock
En nyt asiaan ole juurikaan perehtynyt, mutta yleensä nuo pelit ovat hyvä ennakkotilata joko VPD:n tai Verkkokaupan nettikaupasta. Molemmista löytyy Ahvenanmaa -osio, josta saa yleensä kaikki uudet pelit hintaan ~43e.General kirjoitti:Mikä on paras paikka ennakkotilata tuo peli ja milloin se pitää viimeistään tilata?
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
Luin jostain, et jos haluu peliinsä The Rockin nii pitää ennakkotilata peli?
- SkullCrushingFinale
Juu. Tosin, normaalin paketin ostajat voivat erikseen ostaa The Rockin hahmona peliin Xbox Marketplacesta ja PS3'n vastaavasta.knup mc kirjoitti:Luin jostain, et jos haluu peliinsä The Rockin nii pitää ennakkotilata peli?
- -Invincible-
... 90 päivän jälkeen julkaisusta.SkullCrushingFinale kirjoitti:Juu. Tosin, normaalin paketin ostajat voivat erikseen ostaa The Rockin hahmona peliin Xbox Marketplacesta ja PS3'n vastaavasta...knup mc kirjoitti:Luin jostain, et jos haluu peliinsä The Rockin nii pitää ennakkotilata peli?
"I call that a medium segment. It's not rare and it's certainly not well done."
- Cesaro
WrestlingAlertin Formulatietäjä vuosimallia 2013!
- Cesaro
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... s_id=55703
Tuolta pystyy ennakkotilaamaan ja hintaa tulee 39e.
"A guy who looks like Tarzan and wrestles like Jane."
-The Rock
-The Rock
Eiköhän tuo mee tilaukseen, kun lempipainijaa tarjolla... ei vaan voi houkutukselle mitään. Edellinenki WWE peli taitaa olla vuodelta 2007.General kirjoitti:http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... s_id=55703
- SkullCrushingFinale
Onkos tuo kalliimpi sitten tuo Collector's Edition, vai miten? Samalta vaikuttavat molemmat paketitGeneral kirjoitti:http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... s_id=55703
- MR.Off Topic
Toinen on alviton eli se halvempi eli se tulee ahvenanmaan varastosta. Toinen tulee Suomen varastosta ja näin ollen sisältää alvin ja on kalliimpi. Ahvenanmaan varaston huonot puolet ovat, että et voi tilata postiennakolla (muistaakseni) ja toimituksessa menee hiukan kauemmin tosin Etelä-Suomessa tulee varmaan ihan yhtä nopeaa.SkullCrushingFinale kirjoitti:Onkos tuo kalliimpi sitten tuo Collector's Edition, vai miten? Samalta vaikuttavat molemmat paketitGeneral kirjoitti:http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... s_id=55703
- Darien Fawks
Mitä hyötyä olisi tilata postiennakolla? Kalliimpaa vain.
- MR.Off Topic
Alle kahdeksantoista vuotiaat tilaajat eivät voi tilata laskulla tai maksaa netissä etukäteen omalta tililtään, joten postiennakko on ainoa vaihtoehto, jos haluaa sen omalta tililtä maksaa. Tietysti, jos on vanhemmat, jotka maksun hoitavat niin sitten ei ole mitään järkeä postiennakossa. Itse kuitenki vielä vuosi sitten tilasin kaiken postiennakkona, koska mieluummin hoidan pakettieni maksut itse.Darien Fawks kirjoitti:Mitä hyötyä olisi tilata postiennakolla? Kalliimpaa vain.
EDIT: Palauttaminen on helpompaa, tosin tässä tapauksessa sillä ei ole mitään merkitystä. Mitä arvoa muuten viestisi toi tähän keskusteluun? Miten se liittyi aiheeseen?
- Darien Fawks
Kappas vain. Enpä tiennytkään tuota postiennakosta. Ihmeellistä.MR.Off Topic kirjoitti:Alle kahdeksantoista vuotiaat tilaajat eivät voi tilata laskulla tai maksaa netissä etukäteen omalta tililtään, joten postiennakko on ainoa vaihtoehto, jos haluaa sen omalta tililtä maksaa. Tietysti, jos on vanhemmat, jotka maksun hoitavat niin sitten ei ole mitään järkeä postiennakossa. Itse kuitenki vielä vuosi sitten tilasin kaiken postiennakkona, koska mieluummin hoidan pakettieni maksut itse.Darien Fawks kirjoitti:Mitä hyötyä olisi tilata postiennakolla? Kalliimpaa vain.
Itsekin tilaisin pelin tuolta ellen saisi sitä ilmaiseksi arvosteltavaksi. Vaikuttaisi olevan kerrankin kunnon parannuksia.
Mitenköhän mä oon alle 18-vuotiaana maksanut montakin peliä verkkopankista?MR.Off Topic kirjoitti:Alle kahdeksantoista vuotiaat tilaajat eivät voi tilata laskulla tai maksaa netissä etukäteen omalta tililtään, joten postiennakko on ainoa vaihtoehto, jos haluaa sen omalta tililtä maksaa.
Mutta itse peliin, hyvältä näyttää tähän mennessä ja taidankin vuoden tauon jälkeen ostaa painipelin.
- MR.Off Topic
Itse olen käsittänyt niin ettei verkkopankki tunnuksia saa ennen 18 ikävuotta, mutta voin olla väärässä. Mutta laskulla maksaminen, ei ainakaan pitäisi olla mahdollista omissa nimissä.vendicta kirjoitti:Mitenköhän mä oon alle 18-vuotiaana maksanut montakin peliä verkkopankista?MR.Off Topic kirjoitti:Alle kahdeksantoista vuotiaat tilaajat eivät voi tilata laskulla tai maksaa netissä etukäteen omalta tililtään, joten postiennakko on ainoa vaihtoehto, jos haluaa sen omalta tililtä maksaa.
Mutta itse peliin, hyvältä näyttää tähän mennessä ja taidankin vuoden tauon jälkeen ostaa painipelin.
No itsellä on ollut nyt ainakin vuoden verkkopankkitunnukset, sopimusta solmiessa piti olla huoltaja mukana. Aika kätevää kyllä, kun tuli perehdyttyä verkkokauppoihin. WWE 12:kin ainakin 20 e halvempi tuolta kuin vaikka Citymarketista.MR.Off Topic kirjoitti:Itse olen käsittänyt niin ettei verkkopankki tunnuksia saa ennen 18 ikävuotta, mutta voin olla väärässä. Mutta laskulla maksaminen, ei ainakaan pitäisi olla mahdollista omissa nimissä.vendicta kirjoitti:Mitenköhän mä oon alle 18-vuotiaana maksanut montakin peliä verkkopankista?MR.Off Topic kirjoitti:Alle kahdeksantoista vuotiaat tilaajat eivät voi tilata laskulla tai maksaa netissä etukäteen omalta tililtään, joten postiennakko on ainoa vaihtoehto, jos haluaa sen omalta tililtä maksaa.
Peli on jo enakkotilattu eli ei vaan kun odottomaan.
Mikäs tuo verkkopankki juttu on? Itse käytän nyt toista vuotta verkkopankkia vaikka ikää on vasta 17. Toki vanhempien luvalla tili on minulle tehty. Asun tällä hetkellä omassa kämpässä ja käyn töissä niin sen takia saan verkossa kaikki laskut ym.
Mikäs tuo verkkopankki juttu on? Itse käytän nyt toista vuotta verkkopankkia vaikka ikää on vasta 17. Toki vanhempien luvalla tili on minulle tehty. Asun tällä hetkellä omassa kämpässä ja käyn töissä niin sen takia saan verkossa kaikki laskut ym.
- -Invincible-
Itse taidan tilata Peoples Editionin, mutta sitä ei taida saada vielä tilattua? Eihän sitä edes tiedätä vielä mitä se tulee sisältämään.
- Cesaro
- Cesaro
Asun ihan vanhempien luona ja saan silti tilattua laskulle, postiennakolla ja verkkopankissa. Kaikkia on tullut onnistuneesti kokeiltua.Kingston kirjoitti:Peli on jo enakkotilattu eli ei vaan kun odottomaan.
Ei vissiin, kun sehän on Collector's Edition. Kyllä tuohon nyt ennakkotilattavissa olevaan versioonkin Rockia luvataan, mutta itse myös odottelen tuota kyseistä versiota, kun kerta exclusivejä juttuja lupaillaan.-Invincible- kirjoitti:Itse taidan tilata Peoples Editionin, mutta sitä ei taida saada vielä tilattua? Eihän sitä edes tiedätä vielä mitä se tulee sisältämään.
-
Show_Stopper
Uusia profiileja on nyt julki pelin kotisivuilla. Bryanin entrance on toteutettu varsin päin helvettiä.
Vammainen sätkynukke?
Vammainen sätkynukke?
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
0:08 alkava sormennostelu näyttää todella vammaiselta. Muuten todella komea entrance!Show_Stopper kirjoitti:Uusia profiileja on nyt julki pelin kotisivuilla. Bryanin entrance on toteutettu varsin päin helvettiä.
Vammainen sätkynukke?
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 paras feudi
http://www.youtube.com/watch?v=Z6qyqNQT ... re=related
Tässä on joitain ideoita pelin kansikuvaksi. Katsokaa ainakin 0:24 alkava Mysterion kansikuva, todella upea! Ehkä kaikkien aikojen hienoimmat kannet
Tässä on joitain ideoita pelin kansikuvaksi. Katsokaa ainakin 0:24 alkava Mysterion kansikuva, todella upea! Ehkä kaikkien aikojen hienoimmat kannet
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 paras feudi
- -Invincible-
RealCoryLedesma:
Did you know? #WWE12 has 23 different championship titles in the game! And no, I'm not going to tell you what they all are yet. Patience...
Aika paljon
Saa nähdä mitä vanhoja titteleitä on mukana kun sellaisia muistaakseni on lupailtu
Did you know? #WWE12 has 23 different championship titles in the game! And no, I'm not going to tell you what they all are yet. Patience...
Aika paljon
- Cesaro
- Cesaro
- Darien Fawks
No eipä nuo kaikki taida uusiakaan olla.-Invincible- kirjoitti:RealCoryLedesma:
Aika paljonSaa nähdä mitä vanhoja titteleitä on mukana kun sellaisia muistaakseni on lupailtu
- SkullCrushingFinale
Jospa sitä sitten vaikka jotain listaa noista mestaruuksista...saisi arvailu vähän lisäsisältöä.
Nykytuote:
1. WWE Championship
2. World Heavyweight Championship
3. Intercontinental Championship
4. United States Championship
5. WWE Tag Team Championship
6. WWE Diva's Championship
Viime vuosilta:
7. Hardcore Championship
8. European Championship
9. WCW Classic Championship
10. Million Dollar Championship
11. ECW Championship
12. Cruiserweight Championship
13. WWE Women's Championship
14. WWE World Tag Team Championship
15. WWE Tag Team Championship (mallia 2009)
16. Champion of Champions
Mitä sitten vielä voisi olla lisää...
Aikas pirun siistiä, jos tähän saataisiin tosiaan vielä se seitsemän, ehkä jopa enemmän uutta vyötä mainittujen lisäksi. Tyyliin...
17. WCW United States Championship
18. ECW Championship (alk.per. malli)
19. WCW Tag Team Championship
20. ECW Tag Team Championship
21. Zack Ryderin Internet Championship
22. FTW Championship (Tazin ECW-aikoina luoma "F*ck The World"-mestaruus)
23. WWE Championship (mallia 2003-2005)
Nykytuote:
1. WWE Championship
2. World Heavyweight Championship
3. Intercontinental Championship
4. United States Championship
5. WWE Tag Team Championship
6. WWE Diva's Championship
Viime vuosilta:
7. Hardcore Championship
8. European Championship
9. WCW Classic Championship
10. Million Dollar Championship
11. ECW Championship
12. Cruiserweight Championship
13. WWE Women's Championship
14. WWE World Tag Team Championship
15. WWE Tag Team Championship (mallia 2009)
16. Champion of Champions
Mitä sitten vielä voisi olla lisää...
17. WCW United States Championship
18. ECW Championship (alk.per. malli)
19. WCW Tag Team Championship
20. ECW Tag Team Championship
21. Zack Ryderin Internet Championship
22. FTW Championship (Tazin ECW-aikoina luoma "F*ck The World"-mestaruus)
23. WWE Championship (mallia 2003-2005)
- Nickeldeon
Internet mestaruus olisi kyllä aika hassun hieno lisäys. Eiköhän sieltä ainakin Smoking Skull mestaruus löydy. Mutta tosiaan aikamoinen määrä, hankala lisätä SkullCrushingFinalen listaan lisää mahdollisia mestaruuksia.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA