Tupakointi
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- SkullCrushingFinale
Re: Tupakointi
K-Markettien nikotiinittomatkin?Jack DiBiase kirjoitti:Yksi nuuskapiikki voi tappaa. Varma tieto.
- Phenomenon
Japeet kirjoitti:Lisäksi yksi tyyny vastaa täyttä tupakka-askia.
v***n nörtti
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
Hmmm. Joko et tajunnut että viittasin siihen idioottimaiseen uutiseen jossa noin väitettiin, tai sitten oikeasti luulet että yksi tyyny vastaa askia. Kummassakin tapauksessa sanoisin että olet ihan v***n tyhmä.
- Phenomenon
Älä väitä vastaan, kaikki tietää että et ole sarkastinen kirjoittelija.
Menen viiltämään ranteeni auki kylpyhuoneeseen, niin paljon tyhmäksi haukkuminen minua satutti.
Suuri kysymys kanssakirjoittelijoille, kuinka moni tiesi Japeetin heittävän tuon tekstin läpällä? Kukaan? Huhuu? Kukkuu?
Menen viiltämään ranteeni auki kylpyhuoneeseen, niin paljon tyhmäksi haukkuminen minua satutti.
Suuri kysymys kanssakirjoittelijoille, kuinka moni tiesi Japeetin heittävän tuon tekstin läpällä? Kukaan? Huhuu? Kukkuu?
- Darien Fawks
Minä en ainakaan tiennyt!Phenomenon kirjoitti:Älä väitä vastaan, kaikki tietää että et ole sarkastinen kirjoittelija.![]()
Edellinen posti sinetöi Japeetin häviön 
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Tupakointi
Onko sähkötupakointi vaarallisempaa elimistölle kuin normitupakointi?
- MR.Off Topic
Itse olen ymmärtänyt, että sähkötupakointi on huomattavan paljon terveellisempää elimistölle kuin normitupakointi. Sähkötupakkahan ei tuota savua vaan vesihöyryä, joten savun haittoja ei synny. Ainoiksi haitoiksi ilmeisesti jää nikotiinin haitat, jotka on miehillä huonontunut hedelmällisyys ja sitten se ilmeisesti kasvattaa verenpainetta ja sydämmen sykettä, joka kasvattaa sydän- ja verisuonisairauksien riskiä.Fletch kirjoitti:Onko sähkötupakointi vaarallisempaa elimistölle kuin normitupakointi?
Osan tiedoista antoi wikipedia, joten en nyt ihan varma ole. Noitahan saa myös nikotiimittomina tain näin olen ymmärtänyt.
- The Rocker
"Normaalitupakan poltto on kuin hyppäisi alas 10. kerroksesta. Sähkötupakan poltto on sama kuin hyppäisi 3. kerroksesta."Fletch kirjoitti:Onko sähkötupakointi vaarallisempaa elimistölle kuin normitupakointi?
Lainaus on jostain Iltalehden jutusta. Eli siis joo turvallisempaa on sähkötupakan tupruttelu kuin normitupakan.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Todennäköisesti ei*, mutta se on haitallisempaa tupakkayhtiöiden bisneksille, mistä syystä se pitää tietenkin kieltää, kuten nuuska. Sähkötupakan ehdoton hyöty on kuitenkin siinä että käyttäjä voi itse määritellä annoksensa, voi kiskaista vaikka vain yhden henkäyksen, siinä missä normitupakka pitää polttaa kokonaan tai vaihtoehtoisesti heittää rahanarvoinen polttamaton osa pois.Fletch kirjoitti:Onko sähkötupakointi vaarallisempaa elimistölle kuin normitupakointi?
* 99,9% varmuudella se on vähemmän haitallista, mutta sitä ei varmaksi voi vielä tässä vaiheessa sanoa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- The Rocker
Henkilökohtaisesti olin siinä käsityksessä että tupakkayhtiöillä olisi jotain osaa tässä sähkötupakkajutussa. Tai ainakin voisi kuvitella että haluavat itsekin nähdä sen markkinoilla (kunhan saavat omalla merkillään sen sinne). Mutta ehkä olin väärässä.Riveni kirjoitti: Todennäköisesti ei*, mutta se on haitallisempaa tupakkayhtiöiden bisneksille, mistä syystä se pitää tietenkin kieltää, kuten nuuska. Sähkötupakan ehdoton hyöty on kuitenkin siinä että käyttäjä voi itse määritellä annoksensa, voi kiskaista vaikka vain yhden henkäyksen, siinä missä normitupakka pitää polttaa kokonaan tai vaihtoehtoisesti heittää rahanarvoinen polttamaton osa pois.
* 99,9% varmuudella se on vähemmän haitallista, mutta sitä ei varmaksi voi vielä tässä vaiheessa sanoa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
- MR.Off Topic
Nopealla mietinnällään varmaan luulisi sen, mutta eiköhän Riveni kertoillut sen parhaan syyn jo miksi ei. "Käyttäjä voi itse määritellä annoksensa" on varmasti suuri eiei, kun miettii rahastuspuolelta asiaa. Suomalaiset sähkötupakkaa mainostavat/informoivat sivustot sen kertovat, että sähkötupakointi on halvempaa. Lisäksi, kun saat sitä nikotiimittomanakin, niin siihen ei jää koukkuun samalla tavalla. Lisäksi tuotahan on mainostettu välineenä tupakoinnin lopettamiseen. Imagon kannalta voisi olla hyvä tupakkayhtiölle, mutta loppujen lopuksi pitkällä juoksulla voisivat vain menettää rahaa, joten yritetään estää sen tuloa samoille markkinoille mahdollisimman kauon ja mieluusti estää se kokonaan.The Rocker kirjoitti:Henkilökohtaisesti olin siinä käsityksessä että tupakkayhtiöillä olisi jotain osaa tässä sähkötupakkajutussa. Tai ainakin voisi kuvitella että haluavat itsekin nähdä sen markkinoilla (kunhan saavat omalla merkillään sen sinne). Mutta ehkä olin väärässä.Riveni kirjoitti: Todennäköisesti ei*, mutta se on haitallisempaa tupakkayhtiöiden bisneksille, mistä syystä se pitää tietenkin kieltää, kuten nuuska. Sähkötupakan ehdoton hyöty on kuitenkin siinä että käyttäjä voi itse määritellä annoksensa, voi kiskaista vaikka vain yhden henkäyksen, siinä missä normitupakka pitää polttaa kokonaan tai vaihtoehtoisesti heittää rahanarvoinen polttamaton osa pois.
- Phenomenon
Uskomattoman typerän näköistä pelleilyä se ainakin on. Kyllä, parilla kaverilla on tuollainen hassuvehje.
Tupakkaa ja nuuskaa, niissä on sitä jotain.
Tosin yritän lopettaa tupakan polton, taas.
Tupakkaa ja nuuskaa, niissä on sitä jotain.
Tosin yritän lopettaa tupakan polton, taas.
- Phenomenon
Onko kenelläkään kokemusta savukehylsyistä? Olen joskus "maistanut" kun kaveri on tehnyt siitä erästä toista poltettavaa tuotetta. Onko sitä konetta vaikea käyttää? Näyttäisi maksavan jopa vähemmän kuin perinteiset sätkäkamat (paperit ja filtterit).
On nämä nykyiset hinnat niin korkeat että on ollut lähes pakko arkisin siirtyä kokonaan sätkätupakan pariin.
On nämä nykyiset hinnat niin korkeat että on ollut lähes pakko arkisin siirtyä kokonaan sätkätupakan pariin.
Minä kokeilin muutama viikko sitten elämäni ensimmäisen kerran nuuskaa, ja se kivuliaan nautinnollinen pistelevä fiilis oli kyllä makia. Onneksi ei juuri noita nuuskavälittäjiä tuttavapiirissä ole niin voi pysytellä hyvillä mielin pelkissä savukkeissa. Ikään kuin se nyt yhtään parempi olisi.
Lopettaahan se pitäisi. Tai ainakin vähentää. Yeah, right.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
On ne aika ärsyttäviä käyttää.En itse käytä mutta olen moista kuitenkin kokeillut. Kai siinä on joku tekniikka jota en vaan viitsinyt opetella.Phenomenon kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta savukehylsyistä? Olen joskus "maistanut" kun kaveri on tehnyt siitä erästä toista poltettavaa tuotetta. Onko sitä konetta vaikea käyttää? Näyttäisi maksavan jopa vähemmän kuin perinteiset sätkäkamat (paperit ja filtterit).
Nuuskan käyttö naisilla on kyllä melkoinen turnoff. Hyhhyh. Jopa tuollaisen erityisen viehättävän (syntynyt hienona päivänä vielä) naikkosen kohdalla.FirEndien kirjoitti:Minä kokeilin muutama viikko sitten elämäni ensimmäisen kerran nuuskaa, ja se kivuliaan nautinnollinen pistelevä fiilis oli kyllä makia. Onneksi ei juuri noita nuuskavälittäjiä tuttavapiirissä ole niin voi pysytellä hyvillä mielin pelkissä savukkeissa. Ikään kuin se nyt yhtään parempi olisi.
Tupakoinnin lopettaminen on toki ratkaisu jos odotat lasta. Ei muuten.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- Phenomenon
Ostin noita ja hyvin toimii. Riippuu millasena haluaa, suht täyteen ahdattuna laadultaan tehdastupakkaa. Vähän väljempänä myös tosi hyvää, jolloin on jonkinlainen sekoitus sätkästä ja tehdastupakasta.Tirkka kirjoitti:On ne aika ärsyttäviä käyttää.En itse käytä mutta olen moista kuitenkin kokeillut. Kai siinä on joku tekniikka jota en vaan viitsinyt opetella.Phenomenon kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta savukehylsyistä? Olen joskus "maistanut" kun kaveri on tehnyt siitä erästä toista poltettavaa tuotetta. Onko sitä konetta vaikea käyttää? Näyttäisi maksavan jopa vähemmän kuin perinteiset sätkäkamat (paperit ja filtterit).
On nämä nykyiset hinnat niin korkeat että on ollut lähes pakko arkisin siirtyä kokonaan sätkätupakan pariin.![]()
Aluksi meinasi mennä koneen kanssa hermot, mutta nyt jo sujuu. Tosin näitä pitää tehdä kotona, sillä ei noita kehtaa ihmisten ilmoilla tehdä.
Eipä siitä onneksi tapaa tullut eikä tule! Eikä tilannetta ollut todistamassakaan kuin kaksi ihmistä. Hahah.Tirkka kirjoitti:Nuuskan käyttö naisilla on kyllä melkoinen turnoff. Hyhhyh. Jopa tuollaisen erityisen viehättävän (syntynyt hienona päivänä vielä) naikkosen kohdalla.![]()
Kyllä tuntee taas että on eilen tupakkaa mennyt, kurkku on ihan järkyttävän karhea. On se vaan yhä jännä kuinka olutta juodessa röökiä palaa tuplamäärä normaaliin verrattuna. Varsinkin nyt kun alkaa lämpimämpi olla ulkona eikä tarvitse hypotermian partaalla hytistä myrkyttäessä itseään
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
No hyvä. Voin nukkua rauhassa ensi yön tämän tiedon luettuani.FirEndien kirjoitti:Eipä siitä onneksi tapaa tullut eikä tule! Eikä tilannetta ollut todistamassakaan kuin kaksi ihmistä. Hahah.Tirkka kirjoitti:Nuuskan käyttö naisilla on kyllä melkoinen turnoff. Hyhhyh. Jopa tuollaisen erityisen viehättävän (syntynyt hienona päivänä vielä) naikkosen kohdalla.![]()
Tämä toki pätee muidenkin alkoholijuomien kanssa ja keväällä ihan selvinpäinkin. Tupakalla käyminen vaan tuntuu mielekkäämmältä kun ei tartte palella sen toimenpiteen aikana. Kyllä kyllä.FirEndien kirjoitti:Kyllä tuntee taas että on eilen tupakkaa mennyt, kurkku on ihan järkyttävän karhea. On se vaan yhä jännä kuinka olutta juodessa röökiä palaa tuplamäärä normaaliin verrattuna. Varsinkin nyt kun alkaa lämpimämpi olla ulkona eikä tarvitse hypotermian partaalla hytistä myrkyttäessä itseään
ps. Mukavaa nähdä sinut postailemassa foorumille, on ollut ikävä.
Mee töihinTirkka kirjoitti:No hyvä. Voin nukkua rauhassa ensi yön tämän tiedon luettuani.FirEndien kirjoitti:Eipä siitä onneksi tapaa tullut eikä tule! Eikä tilannetta ollut todistamassakaan kuin kaksi ihmistä. Hahah.Tirkka kirjoitti:Nuuskan käyttö naisilla on kyllä melkoinen turnoff. Hyhhyh. Jopa tuollaisen erityisen viehättävän (syntynyt hienona päivänä vielä) naikkosen kohdalla.![]()
![]()
Tämä toki pätee muidenkin alkoholijuomien kanssa ja keväällä ihan selvinpäinkin. Tupakalla käyminen vaan tuntuu mielekkäämmältä kun ei tartte palella sen toimenpiteen aikana. Kyllä kyllä.FirEndien kirjoitti:Kyllä tuntee taas että on eilen tupakkaa mennyt, kurkku on ihan järkyttävän karhea. On se vaan yhä jännä kuinka olutta juodessa röökiä palaa tuplamäärä normaaliin verrattuna. Varsinkin nyt kun alkaa lämpimämpi olla ulkona eikä tarvitse hypotermian partaalla hytistä myrkyttäessä itseään
ps. Mukavaa nähdä sinut postailemassa foorumille, on ollut ikävä.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Re: Tupakointi
Totta kyllä, muun muassa viski on ehkä vielä hitusen tehokkaampi tupakoinnin edistäjä kuin olut, mutta kun suurimmalti osin kumoan vain tätä miedompaa mallasjuomaa kurkustani alas niin luonnollisesti käytin sitä esimerkkinäTirkka kirjoitti:Tämä toki pätee muidenkin alkoholijuomien kanssa ja keväällä ihan selvinpäinkin. Tupakalla käyminen vaan tuntuu mielekkäämmältä kun ei tartte palella sen toimenpiteen aikana. Kyllä kyllä.
I'm glad! Samoinps. Mukavaa nähdä sinut postailemassa foorumille, on ollut ikävä.
Hyh, viskiäFirEndien kirjoitti:Totta kyllä, muun muassa viski on ehkä vielä hitusen tehokkaampi tupakoinnin edistäjä kuin olut, mutta kun suurimmalti osin kumoan vain tätä miedompaa mallasjuomaa kurkustani alas niin luonnollisesti käytin sitä esimerkkinäTirkka kirjoitti:Tämä toki pätee muidenkin alkoholijuomien kanssa ja keväällä ihan selvinpäinkin. Tupakalla käyminen vaan tuntuu mielekkäämmältä kun ei tartte palella sen toimenpiteen aikana. Kyllä kyllä.
FirEndien kirjoitti:I'm glad! Samoinps. Mukavaa nähdä sinut postailemassa foorumille, on ollut ikävä.
-----------------------
Oon ollut "töissä" kohta kaksi kuukautta. Yhdeksän euron päiväpalkalla. Kyllä tota hommaa voisi ihan mielellään palkallisestikin tehdä, harmi vaan kun sopimus loppuu keskiviikkona.fanboy kirjoitti:Mee töihin
Meni siis piikittelysi hiukkasen ohi tällä kertaa, lol!
Jos sopimus loppuu keskiviikkona, tarkoittaa se sitä ettet ollut tarpeeksi hyväTirkka kirjoitti: Oon ollut "töissä" kohta kaksi kuukautta. Yhdeksän euron päiväpalkalla. Kyllä tota hommaa voisi ihan mielellään palkallisestikin tehdä, harmi vaan kun sopimus loppuu keskiviikkona.![]()
Meni siis piikittelysi hiukkasen ohi tällä kertaa, lol!
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-- MR.Off Topic
In other news armeija teki minusta leiripolttelian. Toisaalta höyryttelin jo joulukuussa sähkötupakilla. Taloudellista polttoa, yksi aski mennyt armeijassa.