Aamulla tulin Alertiin ja huomasin että mulle oli tullut viesti Orton Fanilta. Mietin että mitähän helvettiä tää nyt on. Orton Fan oli kuitenkin ottanut asiakseen ilmoittaa minulle, että tämän viikon SmackDown on jo saatavilla ties mistä laittomista paikoista. Miksi tämä nimimerkin Orton Fan taakse piiloutunut mysteerinen hahmo lähestyi minua tällä viestillä? Koska hän ajatteli, että Alertin väki olisi kiinnostunut asiasta. No minä ainakin olin, joten kiitokset Orton Fanille. Ja antakaahan pojalle(tai tytölle?) kirjotusoikeudet!
----------------------------------------------------------------------
Sitten mietteitä itse SmackDownista:
Olipahan h**vetin haikea jakso. Ei tässä nyt muuta jäänyt päällimäisenä mieleen. Ei sille mitään voi, mutta kyllähän tuota Edgeä tulee ikävä. Oli siinä sen verran loistava esiintyjä. Itselleni tämä on paljon suurempi menetys kuin esim. Shawn Michaelsin uran päättyminen. Edge kuitenkin on ollut lähes koko ajan mukana menossa kun olen painia seurannut. Onhan siinä niitä loukkaantumisia ollut välissä, mutta kuitenkin tietänette mitä tarkoitan. Hieno mies ja hieno ura!
Kiitos Edge
20-miehen Battle Royalin voittaja oli varma jo alusta asti. Matsi oli kuitenkin viihdyttävä kuten Battle Royalit lähes poikkeuksetta ovatkin. Christianin voitto oli kuitenkin odotettu ja toivottu. Vieläkun Extreme Rulesissa Christian onnistuisi mestaruuden voittamaan.
McIntyreäkin näkyi pitkästä aikaa tositoimissa ja hyvän matsin Mysterion kanssa vetikin. Erittäin viihdyttävää settiä. McIntyrelle nyt vaan pushia, koska kyllä tuosta vielä stara väännettään vaikka väkisin.
Ezekielin ja Kofin matsi oli mitä oli, mutta ajoi tarkoituksensa. Eli saada Corren välit entistä huonommiksi. Naurahdin kun Zeke heitti Kofin muiden Corren jäsenten päälle. ER:ssä voisi ihan hyvin olla joku Corre-miesten välinen matsi.