WWE Royal Rumble 27.01.2013
Re: WWE Royal Rumble 27.01.2013
Kirjoitetaanpa vähän jälkijunassa kommentteja.
Del Rion matsia en taaskaan jaksanut katsoa.
Jopa Rhodes Scholars vs. Hell No ei jaksanut kiinnostaa, outoa. Uskoisin että Hell No hajoaa Wrestelemaniassa, ja häviää vyönsä Shieldille.
Rumble keskellä show:ta oli kuitenkin yllätys. Y2J vs. Ziggler oli aivan loistavaa katsoa, ja upea eliminointi Dolphilta. Jericho sai varmaan kovemmat popit kuin Rock. 3MB:n eliminointibumpit olivat hienoja. Loppunelikko oli kyllä helposti arvattavissa, vaikka luulin Zigglerin tippuvan ennen Ortonia. Hyvä ja mielenkiintoinen Rumble, koska mukana ei ollut turhakkeita paljoa yhtään (verrattuna viime vuoteen). Cenan voitto ei ollut suurin yllätys.
Punk vs. Rock oli oikein hyvä, mutta loppu vei toki paljon tunnelmaa pois. Rankka Rock Bottom pöydän läi ja heti perään lattialle, auts! Olisi tältä silti enemmän odottanut, mutta ei tätä huonoksi voi mitenkään sanoa. Olisin vaan odottanut täysin puhdasta lopetusta Punkin mestaruuskaudelle, mutta ei tästäkään voi pahastua. Kiitos Punkille mahtavasti title reignista!
Del Rion matsia en taaskaan jaksanut katsoa.
Jopa Rhodes Scholars vs. Hell No ei jaksanut kiinnostaa, outoa. Uskoisin että Hell No hajoaa Wrestelemaniassa, ja häviää vyönsä Shieldille.
Rumble keskellä show:ta oli kuitenkin yllätys. Y2J vs. Ziggler oli aivan loistavaa katsoa, ja upea eliminointi Dolphilta. Jericho sai varmaan kovemmat popit kuin Rock. 3MB:n eliminointibumpit olivat hienoja. Loppunelikko oli kyllä helposti arvattavissa, vaikka luulin Zigglerin tippuvan ennen Ortonia. Hyvä ja mielenkiintoinen Rumble, koska mukana ei ollut turhakkeita paljoa yhtään (verrattuna viime vuoteen). Cenan voitto ei ollut suurin yllätys.
Punk vs. Rock oli oikein hyvä, mutta loppu vei toki paljon tunnelmaa pois. Rankka Rock Bottom pöydän läi ja heti perään lattialle, auts! Olisi tältä silti enemmän odottanut, mutta ei tätä huonoksi voi mitenkään sanoa. Olisin vaan odottanut täysin puhdasta lopetusta Punkin mestaruuskaudelle, mutta ei tästäkään voi pahastua. Kiitos Punkille mahtavasti title reignista!
"Your arms are just too short to box with God!"
Tuossa ottelun lopussahan The Rock oli itse se, joka oli täysin rikki. Hyvä kun pystyissä pysyi, kun CM Punk taas näytti olevan hyvässä vireessä pienen huilimisen jälkeen. Mutta kuitenkin People's Elbow - c'mon, pieni huitasu rintaan? Vaikka Rock on tuolla kovimmatkin miehet hakannut aikoinaan, niin on se älytöntä 400+ päivän jälkeen pistää mestari matalaksi iskulla rintaan, kun noiden 400 päivän aikana Punkia on pehmitetty paljon kovemminkin.Myhvatte kirjoitti:Makuasioita, pistihän Rocky sinne sen perinteisen Spinebusterin ja Punk oli jo aiemmin noussut lattialle isketystä Rock Bottomista. Eli kyllä mä ainakin uskoin että Punk oli murjottu. Jobberiksi haukkuminen on vähän liioittelua [-X Ja onhan PE kaatanut isoja nimiä ennenkin, HHH:sta Hoganiin.DeadManWalking kirjoitti:Ei People's Elbow'ssa varsinaisesti itsessään mitään vikaa ole, mutta olisihan se uskottavuuden nimissä kaivannut sitä Rock Bottomia joko ennen tai jälkeen sen. Mutta pelkän PE:n käyttö sai Punkin näyttämään joltain jobberilta.Myhvatte kirjoitti:People's Elbow'n käyttö Punkin kaatamiseen sen sijaan toimi mulle jollain perverssillä tavalla. Ehkä juuri siksi että se on niin hemmetin heppoisa liike ja tuntuu melkein litsarilta - ultimate humiliation.
The Rockin voitto on muuten jees, kuten jotkut ovat tässä todenneetkin. Tuo lopetus ei vain toiminut eikä ollut oikein uskottava.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

Cenan voitto kyllä hitusen ärsytti. Hyvä jos sen avulla WHC-vyö saadaan palautettua entiseen arvoonsa, huono jos se johtaa "twice in a lifetime" matsiin.
Hyvä juttu että Dwayne voitti, mutta Shield olisi saanut pysyä siellä mistä tulikin. Erikoismaininnan ansaitsee vielä Rockin hemmetin kova kunto, varsinkaan tuommoisia reisilihaksia ei kyllä kovin usein WWEssä näe.
Ymmärrän kyllä mitä haet, ei sillä. Tuli tämän johdosta katteltua uusiksi Triplan ja Rockyn mestaruusmatsi Backlash 2000:sta ja matsin rakenne meni itse asiassa loppua kohden yllättävänkin samanlaisesti kuin tämän. Eli McMahonit pieksivät Rockin päreiksi ettei tämä voittaisi Triplaa, mutta sitten tuli Austin ja ajoi kelmit pois, jonka jälkeen Rock niittasi Triplan juurikin tuolla samalla Spinebuster+kyynärä kombolla. Oli muuten ihan törkeän hieno tupla-Rock Bottom pöydän läpi tuossa matsissa! No, jos ajattelee että esim. Batistan ja Cenan mammuttikaudet 2006 ja 2007 katkesivat molemmat loukkaantumiseen ja vacantoimiseen - kukaan ei saanut hyötyä heidän voittamisestaan - oli tämä silti parempi ratkaisu.Wanhus kirjoitti:Tuossa ottelun lopussahan The Rock oli itse se, joka oli täysin rikki. Hyvä kun pystyissä pysyi, kun CM Punk taas näytti olevan hyvässä vireessä pienen huilimisen jälkeen. Mutta kuitenkin People's Elbow - c'mon, pieni huitasu rintaan? Vaikka Rock on tuolla kovimmatkin miehet hakannut aikoinaan, niin on se älytöntä 400+ päivän jälkeen pistää mestari matalaksi iskulla rintaan, kun noiden 400 päivän aikana Punkia on pehmitetty paljon kovemminkin.Myhvatte kirjoitti: Makuasioita, pistihän Rocky sinne sen perinteisen Spinebusterin ja Punk oli jo aiemmin noussut lattialle isketystä Rock Bottomista. Eli kyllä mä ainakin uskoin että Punk oli murjottu. Jobberiksi haukkuminen on vähän liioitteluaJa onhan PE kaatanut isoja nimiä ennenkin, HHH:sta Hoganiin.
Ja ei se PE ole kayfabessa vain isku rintaan vaan urheiluviihteen sähköistävin liike
Rock näytti toki ihan roinatulta, mutta jessus että se oli kankea ja hidas, ainakin jos vertaa aktiiviaikoihin. Onhan niistä jo se vuosikymmen, mutta silti.Grabbag kirjoitti:Erikoismaininnan ansaitsee vielä Rockin hemmetin kova kunto, varsinkaan tuommoisia reisilihaksia ei kyllä kovin usein WWEssä näe.
Olen syvästi pettynyt Cenan rumble voittoon ja Punkin & Rockyn matsinlopetukseen oliko se shield nyt aivan pakko tunkea mukaan vaikka Punk nimenomaan kielsi heitä sekaantumasta matsiin!? Punkin legendaarinen mestaruuskausi on nyt siis ohi, mutta jos joku sai voittaa Punkin oli se nimenomaan Rock. Nyt siis innolla katseleen Road to wrestlemaniaa!
Historiaa rumblessa. Ei ihan heti uskois, että jannu on vasta 23 v.WNS kirjoitti:PWInsider have picked up on something that seemingly has gone completely unnoticed.
Bo Dallas, The son of "IRS" Mike Rotunda, was born on May 22, 1990. It makes him the first ever professional wrestler born in the 90's to enter a Rumble match.
Incredible that hasn't picked up fully yet.
- MR.Off Topic
Kahtelin. Jäi aika lame fiilikset juurikin tylsän bookkauksen takia. WWE:ssä muutenkin niin harvoin nykyään nähdään painillisia juttuja, josta jaksaisin kiinnostua aivan hirveästi. Silloin, kun on oikeasti taitavia nimiä vastakkain tai Wrästlemaniassa. Jälkimmäisessä yleensä nojataan todella suuresti kehäpsykologiaan.
Openerissa oli todella kuiva ratkaisu, joukkuemestaruusmatsi ei tarjonnut mitään uutta, Rumblen ratkaisu vitutti ja main event meni jopa turhaksi pelleilyksi. Puututaan viimiseen sen verran lisää, että tuo lopetus olisi toiminut huomattavasti paremmin, jos oltaisiin nähty oikea kunnon lopputaistelu, mutta nyt se oli tuommoinen hätänen ratkaisu. Itseasiassa minulla vitutti jo siinä valelopetuksen vaiheilla. Rockyn herätessä haudasta hieman jo innostuin, mutta sitten tuo tappoi innostuksen lopullisesti.
PPV:n parhaat puolet olivat mahtavat promovideot musiikkivalintoineen, Jerichon comebäkki ja kaverin bookkaus Zigglerin kanssa sekä Cody Rhodesin ja Goldustin bookkaus Rumble ottelussa. Kuinka moni vielä muuten janoaa CR/GD feudia? Minä ainakin ja haluan nähdä tuon matsin Wrästlemaniassa. Codya voitaisiin muutenkin vähitellen alkaa nostattamaan vähintäänkin SD:n main eventtiin. Petyin muuten siihenkin, että Sheldon Benjamin tai Carlito eivät tehneet paluuta.
Pitäisi pysyttäytyä vain PWG:ssä.
Openerissa oli todella kuiva ratkaisu, joukkuemestaruusmatsi ei tarjonnut mitään uutta, Rumblen ratkaisu vitutti ja main event meni jopa turhaksi pelleilyksi. Puututaan viimiseen sen verran lisää, että tuo lopetus olisi toiminut huomattavasti paremmin, jos oltaisiin nähty oikea kunnon lopputaistelu, mutta nyt se oli tuommoinen hätänen ratkaisu. Itseasiassa minulla vitutti jo siinä valelopetuksen vaiheilla. Rockyn herätessä haudasta hieman jo innostuin, mutta sitten tuo tappoi innostuksen lopullisesti.
PPV:n parhaat puolet olivat mahtavat promovideot musiikkivalintoineen, Jerichon comebäkki ja kaverin bookkaus Zigglerin kanssa sekä Cody Rhodesin ja Goldustin bookkaus Rumble ottelussa. Kuinka moni vielä muuten janoaa CR/GD feudia? Minä ainakin ja haluan nähdä tuon matsin Wrästlemaniassa. Codya voitaisiin muutenkin vähitellen alkaa nostattamaan vähintäänkin SD:n main eventtiin. Petyin muuten siihenkin, että Sheldon Benjamin tai Carlito eivät tehneet paluuta.
Pitäisi pysyttäytyä vain PWG:ssä.
Hienot valinnat WWE!WNS kirjoitti:The decision to put NXT star Bo Dallas into the WWE Royal Rumble match cost a the surprise return of Shelton Benjamin who agreed to work the match while in town for a local indy event. Carlito was also backstage at the event but was replaced by The Godfather
E: oli se Dallas tietenki ihan kiva, mut Benjamin paikan olis voinu ottaa vaikka Marellalta.
Samoilla linjoilla restartin suhteen, se oli täysin turhaa ylibookkausta. Mitä tulee tarinaan, niin siihenhän toi People's Elbow'lla voittaminen sopii imo ihan täydellisesti, kun Punk on kaikki viikot puhunut siitä, miten people doesn't matter jne. Ja mä en näe muutenkaan kyseiselle liikkelle häviämistä mitenkään ongelmallisena, mut oonkin suuri secondary finisherien puolestapuhuja. Samalla saatiin liike overiks ja sitten, kun Cena nousee siitä 'Maniassa niin saadaan huomattavasti isompi reaktio.DeadManWalking kirjoitti:mutta kun otetaan huomioon itse tarina ja asiat mitkä ovat johtaneet tähän PPV:hen, niin ei tuollainen Punk-Rock -matsin tyylinen lopetus ole hyvä.
Kyseiseen matsiin liittyen, joskin pienemmässä mittakaavassa, Punk koitti saada go home Raw'ssa Anaconda Visea overiks voittamalla Clayn sillä, jotta Anaconda Vise -spotti sais Rock-matsissa aikaan jonkinlaisen reaktion.
Mitähän muuta. Tykkään face ADR'stä. Jericho oli Rumblen MVP. Jäin toivomaan, että Kane olis palauttanut Bryanin apronille, joka olis eliminoinut nopeesti neljä-viis jobberia ja tullut itse eliminoiduksi. Se olis tullut saamaan niiiin ison reaktion ja jäänyt ihmisten mieliin vieläkin paremmin.
En muuten huomannut että kukaan olisi maininnut pientä triviatietoa: Bo Dallas teki historiaa olemalla ensimmäinen 90-luvulla syntynyt painija joka astui Rumbleen.
Ei muuten kuin kolme kommenttia sitten.Japeet kirjoitti:En muuten huomannut että kukaan olisi maininnut pientä triviatietoa: Bo Dallas teki historiaa olemalla ensimmäinen 90-luvulla syntynyt painija joka astui Rumbleen.
Tuossa on Nesretkun ja hänen kavereiden mietteet Royal Rumblesta.
http://www.youtube.com/watch?v=vR8rWuZgL58
http://www.youtube.com/watch?v=vR8rWuZgL58
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
- The Blasterpiece
Painia en juurikaan nykyisin seuraa, mutta Rumble-ottelu tulee lähes joka vuosi katsottua jossain vaiheessa vuotta. Viime vuosina on mielestäni RR-matsin taso ollut suhteellisen p**ka, mutta nyt olin positiivisesti yllättynyt, sillä matsi toimi lähes loppuun asti. Finaalinelikko kuitenkin oli niin tylsä, että kiinnostus vapaapainiin lässähti taas täysin. Tässä ranskalaisilla viivoilla mietteitäni ottelusta:
- Chris Jericho sai nykymittapuulla aikamoiset popit, ja todisti muutenkin, että on edelleen paras. Ehdottomasti ottelun tähti - most valuable player. Sääli, että ei vieläkään tullut sitä ensimmäistä Rumble-voittoa.
- Suurin osa näistä uusista tähdistä on tylsää, geneeristä paskaa. Ziggler kuitenkin on pienoinen poikkeus. Olen muiden kanssa samaa mieltä, että Ziggler Jerichon kanssa teki tästä katsottavan ottelun.
- Aikoinaan pidin Cody Rhodesia turhana paskana. Huima kehitys niihin Bob Holly -aikoihin. Goldust-Cody-vääntö oli hyvää, mutta eikö tämä ole ennenkin nähty Rumblessa?
- Santino on hassu, Kofi tylsä. Alkanut nämä RR:tkin menemään siihen, että joka vuosi on oltava tällainen John Morrison -hetki.
- Rey Mysterio oli ihan näkymätön. Yli 10 minuuttia ottelussa, mutta en muista hänen tuloa, hänen oloa kehässä, enkä putoamista.
- Bo "IRS:n poika" Dallas oli tämän Rumblen Maven. Ja siinä tapauksessa Barrett on Taker. En vielä osaa sanoa Bo Dallasista mitään (tyhmä nimi, kuten kaikkien muidenkin uusien painijoiden), mutta kiva nähä, että välillä näitä yllätyksiä sattuu. Ihan liian harvassa on olleet tällaiset yllättäjät, jotka pudottavat jonkun ison nimen. Tästä 'Maven 2' -episodista siis Rumblelle iso plussa, yllätyksellisyyttä saisi vaalia enemmänkin.
- The Godfather? Turhaa, aivan turhaa. Nämä menneiden vuosien starojen yllätysvierailut on ihan vekkuleita, mutta Godfather oli turha. Huoriakin oli ihan liian vähän ympärillä.
- John Cenan tulo tylsistytti koko paskan. John Cenan voitto pilasi tämän ottelun. Royal Rumble 2013 oli positiivinen yllätys siihen asti, kunnes Cenan voitto oli selvä (Final Four). VMP.
- Kane & Bryan -hetki oli varmaan hauskinta antia ottelussa. Olisin kuitenkin toivonut Kanen saavan enemmän eliminointeja Rumblessa, koska mulle Kane on aina kovin eliminoija Royal Rumblessa.
- Ryback on minulle uusi tuttavuus. Tylsä. p**ka.
- Arvosanaksi olisin antanut varmaan 4/5, mutta väistämättä finaalinelikko ja voittaja latisti ottelun tunnelmaa. Meinasin jopa sammuttaa koneen ennen päätöstä, kun näin finaalinelikon. Otteluna muuten toimivampi Rumble kuin moni muu viime vuosina. Ehkä olisi kaivannut yhtä sellaista hetkeä, että kehä tyhjenee jätkistä täysin, mutta hyvä näinkin - se hetki olisi kuitenkin annettu Super Cenalle.
- Chris Jericho sai nykymittapuulla aikamoiset popit, ja todisti muutenkin, että on edelleen paras. Ehdottomasti ottelun tähti - most valuable player. Sääli, että ei vieläkään tullut sitä ensimmäistä Rumble-voittoa.
- Suurin osa näistä uusista tähdistä on tylsää, geneeristä paskaa. Ziggler kuitenkin on pienoinen poikkeus. Olen muiden kanssa samaa mieltä, että Ziggler Jerichon kanssa teki tästä katsottavan ottelun.
- Aikoinaan pidin Cody Rhodesia turhana paskana. Huima kehitys niihin Bob Holly -aikoihin. Goldust-Cody-vääntö oli hyvää, mutta eikö tämä ole ennenkin nähty Rumblessa?
- Santino on hassu, Kofi tylsä. Alkanut nämä RR:tkin menemään siihen, että joka vuosi on oltava tällainen John Morrison -hetki.
- Rey Mysterio oli ihan näkymätön. Yli 10 minuuttia ottelussa, mutta en muista hänen tuloa, hänen oloa kehässä, enkä putoamista.
- Bo "IRS:n poika" Dallas oli tämän Rumblen Maven. Ja siinä tapauksessa Barrett on Taker. En vielä osaa sanoa Bo Dallasista mitään (tyhmä nimi, kuten kaikkien muidenkin uusien painijoiden), mutta kiva nähä, että välillä näitä yllätyksiä sattuu. Ihan liian harvassa on olleet tällaiset yllättäjät, jotka pudottavat jonkun ison nimen. Tästä 'Maven 2' -episodista siis Rumblelle iso plussa, yllätyksellisyyttä saisi vaalia enemmänkin.
- The Godfather? Turhaa, aivan turhaa. Nämä menneiden vuosien starojen yllätysvierailut on ihan vekkuleita, mutta Godfather oli turha. Huoriakin oli ihan liian vähän ympärillä.
- John Cenan tulo tylsistytti koko paskan. John Cenan voitto pilasi tämän ottelun. Royal Rumble 2013 oli positiivinen yllätys siihen asti, kunnes Cenan voitto oli selvä (Final Four). VMP.
- Kane & Bryan -hetki oli varmaan hauskinta antia ottelussa. Olisin kuitenkin toivonut Kanen saavan enemmän eliminointeja Rumblessa, koska mulle Kane on aina kovin eliminoija Royal Rumblessa.
- Ryback on minulle uusi tuttavuus. Tylsä. p**ka.
- Arvosanaksi olisin antanut varmaan 4/5, mutta väistämättä finaalinelikko ja voittaja latisti ottelun tunnelmaa. Meinasin jopa sammuttaa koneen ennen päätöstä, kun näin finaalinelikon. Otteluna muuten toimivampi Rumble kuin moni muu viime vuosina. Ehkä olisi kaivannut yhtä sellaista hetkeä, että kehä tyhjenee jätkistä täysin, mutta hyvä näinkin - se hetki olisi kuitenkin annettu Super Cenalle.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.