Nää NXT:n livetapahtumat on osoitus siitä että WWE halutessaan kykenee järjestämään aivan uskomattoman hyvän show'n. Harmi ettei tätä ominaisuutta ole otettu käytäntöön päärosterin puolella. TakeOver Unstoppable oli luultavasti itseni suosikki kaikista tähän asti nähdyistä TakeOvereista ja se on aika kova saavutus kun katsoo miten kovia tapahtumia on käyty ennen tätä. Seuraavaksi hieman ajatuksia itse otteluista ja ehkä jostain turhanpäiväisistäkin asioista. Teksti tulee sisältämään rutkasti mielipiteitä, joten jatka lukemista omalla vastuulla.
- Bálor vs. Breeze oli ehkä hieman yllättävä vaihtoehto openeriksi, mutta osoittautui kyllä täysin oikeaksi ratkaisuksi. Nää jannut jos ketkä saa yleisön syttymään. Jo sisääntulojen aikana olin täysin fiiliksissä ja matsi tarjosi aikalailla sitä mitä odotinkin, eli erittäin hyvätasoista painia. Lopputulos oli hieman katkeransuloinen. Vaikka rakastankin Finn Báloria, niin samalla en voi olla muuta kuin pettynyt siitä ettei Tyler Breeze saanut vieläkään sitä title-shottia. Nyt varsinkin kun on nähnyt koko tapahtuman ja sen loppuhetket, niin tuntuu siltä että Breeze ei tule saamaan omaa mahdollisuuttaan supertähteyteen ikinä. Toki tämä on hieman turhan negatiivinen ajatus, mutta Breeze on pyörinyt jo niin pitkään NXT:n yläkortissa että mielestäni olisi jo aika antaa miehelle hieman kunniaa.
- Naisten tag-matsissa Charlotte osoitti taas olevansa yksi parhaimmista ellei jopa paras naispainija WWE:ssä koskaan. Kyllä. Itse lähtisin heittämään tuota titteliä Charlottelle vaikka nainen onkin esiintynyt "vain" NXT:ssä. En toki ota keneltäkään muulta tän matsin osallistujalta mitään pois, mutta kyllä Charlotte oli se joka onnistui tekemään tästä matsista hyvän. Ottelun lopputulos oli ehkä hieman yllättävä, mutta onneksi positiivinen sellainen. Dana Brooke ja Emma eivät kumpikaan kuulu suosikkeihini ja varsinkaan ensiksi mainittu ei ole esittänyt vielä mitään mistä innostuisin. Ihan kuin toistaisin itseäni joltain aiemmalta viikolta...
- Baron Corbinin ja Rhynon rähinät meni itseltäni hieman ohi koska söin samalla ja se hieman häiritsi keskittymistäni. Corbin voitti onneksi koska kyllähän Baron tuota voittoa paljon kipeämmin ansaitsi kuin vanha kunnon Raimo. Ne vähät pätkät mitä tästä matsista jäi mieleen oli ihan kivaa mäyhää. Ei valittamista, mutta silti illan heikointa antia. Oli tää kuitenkin aika passeliin kohtaan sijoitettu "huilitauko" ennenkuin se todellinen tykitys alkoi.
- Olen varmaan jo liiallisuuksiin asti hehkuttanut Enzoa ja Big Cassiä, mutta pakko noita jannuja on vain kehua. Myös Carmella on parantanut tekemisiään viikosta toiseen, joten oli mahtavaa huomata että NXT:n yleisökin alkaa vihdoin ja viimein lämpenemään Carmellalle.
Otteluna 'Zo/Cass vs. Blake/Murphy oli aikalailla odotusten mukainen. En odottanut mitään ihan älytöntä ilotulitusta, mutta viihdyttävää joukkuepainia. Sitähän se kieltämättä oli. Enzo esitti ehkäpä parhaimpia moovejaan sitten ikinä. En mä oikein tiedä mitä tästä matsista sanoa. Tykkäsin tästä. Alexa Blissin sekaantuminen ehkä hieman yllätti, mutta kun aivoni raksuttivat pari sekuntia niin eipä se niin yllättävältä enää tuntunutkaan. Vaikkei Enzo ja Cass vielä mestaruuksia napannutkaan, niin uskon ja toivon sen tapahtuvan pian.
- Sitten olikin vuorossa illan paras matsi, eli Sasha Banks vs. Becky Lynch. Aivan uskomatonta settiä näiltä kahdelta kauniilta nuorelta naiselta. Becky varsinkin oli kuumempi kuin koskaan. Niin lookkinsa kuin äksöninkin puolesta. Paijaisin. <3
NXT:n naiset ovat kyllä jotain aivan käsittämätöntä mihin ei oikein vieläkään ole tottunut. Kun päärosterin puolella diivat keskittyvät lähinnä promoamaan Total Divasia, niin NXT:ssä nähdään aivan ilmiömäisiä painiotteluita. Luulin jo nähneeni kaikki parhaimmat naisten matsit silloin kun Charlotte oli mestarina, mutta näköjään näitä uusia superstaroja nousee kuin sieniä sateella. Jos olin iloinen siitä että yleisö on alkanut ottaa Carmellaa omakseen, niin vielä sata kertaa hienompaa oli se että yleisö osoitti kunnioitusta Becky Lynchille. Tää matsi viimeistään osoitti sen että Becky on aivan h**vetin loistava painija. Toki Sasha on myöskin erinomainen, mutta hän on osoittanut sen jo aiemmin. Becky vois muuten pitää tän nykyisen tyylinsä. Ihan v***n hot. Ei ku taisin sanoakin sen jo aiemmin. Mutta olihan se nyt kuuma.
- Joku saattaisi luulla että olisin näreissäni tuosta main-eventin lopetuksesta ja ehkä jollain tasolla olenkin. Mutta Samoa v***n Joe!!! Vaikka ikävä kyllä meninkin spoilaantumaan Joen NXT esiintymisestä (ääliönä menin heti aamulla tsekkaamaan Twitterin), niin olihan toi aika h**vetin kova juttu että Samoa Joe asteli WWE:n kehään. Ei Joe edes koskaan ollut mulle syy katsoa TNA:ta kun sitä katsoin, mutta kylmät väreet tuossa kohtaa meni kun Joe areenalle tallusteli.
Mulla oli tossa lopussa paha pelko että Joe asettuisikin Owensin rinnalle ja yhdessä he pieksisivät Zaynin, mutta onneksi ei näin käynyt. Mä haluan nähdä ton Owens - Joe matsin asap.
---
Jos ei siis käynyt selväksi, niin pidin tästä tapahtumasta kovasti. Aikalailla täydellisesti rakennettu liveshow. 30 minuuttia on bueno pituus pre-showlle ja itse tapahtuma oli 2 tuntia täyttä tykitystä. Gotta love this shit.
NXT