Fight Club Finland
- Darien Fawks
Re: Fight Club Finland
Nyt on liput tilattu Leppävaaraan. Pitäähän tuo Jessica Loven ja King Kong Karhulan välinen TLC nähdä, kun viimekertainenkin oli heiltä silkkaa parhautta. Muutenkin rosterissa on varsin monta mielenkiintoista jamppaa. Kurki nykyään näemmä GM:änä.
Tulkaa megeen tsekkaan toi tapahtuma. Myös Heimoa on kiva nähdä vielä, jos vaikka kohta päätyisi suuremmille areenoille. FCF:n Facebookin mukaan Heimo ei välttämättä edes olisi ainoa...
Tulkaa megeen tsekkaan toi tapahtuma. Myös Heimoa on kiva nähdä vielä, jos vaikka kohta päätyisi suuremmille areenoille. FCF:n Facebookin mukaan Heimo ei välttämättä edes olisi ainoa...
Hyvää settiä kaikilta, varsinkin Vallulta!
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose
Kertokaas joku fiksumpi miten tuonne Espooseen pääsee helpoiten Hesan keskustasta tai onko tuo halli edes vaikea löytää? Jäi ennakkolipunmyynti välistä ja täytyy kuitenkin raahautua mestoille.
Myhvatte kirjoitti:Kertokaas joku fiksumpi miten tuonne Espooseen pääsee helpoiten Hesan keskustasta tai onko tuo halli edes vaikea löytää? Jäi ennakkolipunmyynti välistä ja täytyy kuitenkin raahautua mestoille.
Tuon näköisellä vehkeellä pääsee kätevästi Leppävaaraan ja tarkemman sijainnin opastaa oletettavasti taskustasi löytyvä älypuhelin. Kävelymatkan päässä juna-asemalta on tuo halli.
Tack så mycket. Taskusta ei tosin älyluuria löydy, en ole edes ikinä semmoista käyttänyt. T: dinosaurus.What kirjoitti:Myhvatte kirjoitti:Kertokaas joku fiksumpi miten tuonne Espooseen pääsee helpoiten Hesan keskustasta tai onko tuo halli edes vaikea löytää? Jäi ennakkolipunmyynti välistä ja täytyy kuitenkin raahautua mestoille.
Tuon näköisellä vehkeellä pääsee kätevästi Leppävaaraan ja tarkemman sijainnin opastaa oletettavasti taskustasi löytyvä älypuhelin. Kävelymatkan päässä juna-asemalta on tuo halli.
Jatkosota tuli ja meni. 2 matsia kuudesta oli täyttä kuraa, äänentoisto sanonko mistä ja ilma ei kiertäny minkä takii olo oli tukala.
Tuohan kuulostaa aivan autenttiselta suomalaiselta tapahtumalta.Cageron kirjoitti:Jatkosota tuli ja meni. 2 matsia kuudesta oli täyttä kuraa, äänentoisto sanonko mistä ja ilma ei kiertäny minkä takii olo oli tukala.
- Mr.Perfekt
Kappas, Hoodslamin Dark Sheik olisi ollut FCF'n Ragnarökissä nyt viikonloppuna. Ukkohan käväisi CZW'ssäkin ihan lähiaikoina.
Kuka muu tunnustaa menevänsä talvisotaan lauantaina? Millaset tilat siellä Pressa hotellissa on kun en oo ikinä käyny? Et mahtuuko siellä olee jos porukkaa tulee paljo vai onko tiivis tunnelma? Lisäks eiks nois yleensä oo anniskelualue?
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- Darien Fawks
Mikäs fiilis jengillä on nyky-FCF:n staasista? Vähän ehti viime tapahtuman kohdalla harmittaa, kun en päässyt paikalle näkemään Jessica Loven mestaruusvoittoa. Noh, ei sitä vielä sitten tullutkaan. Olisi kyllä kiva taas mennä paikan päälle kesän aikana. Mites ois miittiä pystyyn?
Harmi, että Suomesta ei ole vielä ketään päässyt WWE:hen.
Harmi, että Suomesta ei ole vielä ketään päässyt WWE:hen.
-
Show_Stopper
Sitä mieltä olen ainakin sun staasi-sanasta, että lopeta jo.
Aion itse kyllä kesän aikana lähteä taas mestoille, kun eivät suostu Treelle enää eksymään vaikka lupailivatkin pariin otteeseen. Ja ovat varmaan tänäkin vuonna Hämeen keskiaikamarkkinoilla? Sinne olen noin muutenkin menossa koska kiinnostaa omana tapahtumanaan.
Aion itse kyllä kesän aikana lähteä taas mestoille, kun eivät suostu Treelle enää eksymään vaikka lupailivatkin pariin otteeseen. Ja ovat varmaan tänäkin vuonna Hämeen keskiaikamarkkinoilla? Sinne olen noin muutenkin menossa koska kiinnostaa omana tapahtumanaan.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- Darien Fawks
Noinko heikko on staasi-sanan kestämis-staasi tällä hetkellä?Show_Stopper kirjoitti:Sitä mieltä olen ainakin sun staasi-sanasta, että lopeta jo.
(No hei, ensimmäinen tällainen roskaviesti minulta pitkään aikaan.)
Ja sanotaan nyt ontopic-lisänä vielä, että haluutko Show'kka nähdä sitten minut Helsingissä, kun tulet katsomaan FCF:ää?
-
Show_Stopper
Ja tässä vielä pieni klippi:
Starba kyllä osaa vetää hyviä iskuja.
Starba kyllä osaa vetää hyviä iskuja.
- Darien Fawks
Syyskuun selkäsauna. Kohta se taas on. Kuka on tulossa? Miittiä pystyyn!
http://www.fightclubfinland.fi/tapahtumat.php?event=85
Tuossa vielä lisätietoa. FCF:n Shieldkin tekemässä debyytin!
http://www.fightclubfinland.fi/tapahtumat.php?event=85
Tuossa vielä lisätietoa. FCF:n Shieldkin tekemässä debyytin!
-
Show_Stopper
Kappas! Kalenterissa onkin jo valmiiksi merkattu samalle päivälle Hesan reissu. Käväisen opiskelutapahtumassa joka loppuu juuri sopivasti pari tuntia ennen showtimea. Eli totta hitossa olen messissä. Darra, valmistele kehosi.
- Darien Fawks
En paljon ehdi kehoani kyllä valmistella. Olen vähän paksussa kunnossa, mutta lisään kuntoilua tänä syksynä.Show_Stopper kirjoitti:Kappas! Kalenterissa onkin jo valmiiksi merkattu samalle päivälle Hesan reissu. Käväisen opiskelutapahtumassa joka loppuu juuri sopivasti pari tuntia ennen showtimea. Eli totta hitossa olen messissä. Darra, valmistele kehosi.
Show_Stopper ilmeisesti tarkoitti, että käy ostamassa kaupasta vaseliinia ja babyoilia, koska rektaalisi ei tule koskaan olemaan sama tuon viikonlopun jälkeen.Darien Fawks kirjoitti:En paljon ehdi kehoani kyllä valmistella. Olen vähän paksussa kunnossa, mutta lisään kuntoilua tänä syksynä.Show_Stopper kirjoitti:Kappas! Kalenterissa onkin jo valmiiksi merkattu samalle päivälle Hesan reissu. Käväisen opiskelutapahtumassa joka loppuu juuri sopivasti pari tuntia ennen showtimea. Eli totta hitossa olen messissä. Darra, valmistele kehosi.Mutta mukavaa, että pääsee miittaamaan!
-
Show_Stopper
- The Rocker
Rendezvous With Anus! Olenkohan tuolloin Helsingissä?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Darien Fawks
Tämä voi olla joo. En kyllä tajunnut, mitä Show Stopper tuolla tarkoitti. Ehkä hän paljastaa asiansa sitten Helsingissä.Siima kirjoitti:Show_Stopper ilmeisesti tarkoitti, että käy ostamassa kaupasta vaseliinia ja babyoilia, koska rektaalisi ei tule koskaan olemaan sama tuon viikonlopun jälkeen.Darien Fawks kirjoitti:En paljon ehdi kehoani kyllä valmistella. Olen vähän paksussa kunnossa, mutta lisään kuntoilua tänä syksynä.Show_Stopper kirjoitti:Kappas! Kalenterissa onkin jo valmiiksi merkattu samalle päivälle Hesan reissu. Käväisen opiskelutapahtumassa joka loppuu juuri sopivasti pari tuntia ennen showtimea. Eli totta hitossa olen messissä. Darra, valmistele kehosi.Mutta mukavaa, että pääsee miittaamaan!
-
Show_Stopper
Onhan Darzan hieno mies, muttei suinkaan FILF.
- Darien Fawks
Keitä kaikkia tänne on tulossa? Minä ainakin.